Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Hei igjen.. Denne dagen gikk fort, har vært rydde-hjelp for snekkeren..Slitsom jobb..
    Sunny: så fint du og din mamma får det på tur. Misunnerlig der, ja.. Og jeg håper du ikke har drukket alt for mye kaffe i dag, da er du vel helt nå...
    Jeg har akkurat kokt kaffe, godt etter middagen. Har jo ikke hatt tid nesten i dag..
    Ha en fortsatt fin kveld, jeg titter nok inn igjen..

Comment

Hmm.. jaha då har man uppdaterad sig här också...

Gason! Lördagsdansen låter du genast bli, vi kan väl åtminstone få ha kvar en lördag i veckan

tojja! Din stackare, har ni plusgrader så ni inte har glatt där du bor Hoppas allt är bra med din systerdotter förresten

Marianne! Verkar som du haft herrbesök och får det fint i badrummet! Det är ju en massa jobb men det är kul när det blir färdigt.

Skorpan! Nu med facit i handen så började ju veckan inte så bra. Det enda jag kan hoppas är att det trots allt kommer något gott ur det hela på något sätt.

Fjällis! Din retsticka Efter ett sånt uttalande får det antingen bli fredagsbänken (hmm.. vet fortfarande inte vad det är he he) eller så får jag hämta Kalkosanen eller så får du sjunga här i tråden på fredag

TMM! Du pratar ju i tungor... nu börjar jag bli orolig här

Sunny! Hoppas du får en jättekul kryssning och att vädret blir bra och att det inte blåser för mycket! Kommer att sakna dig så skynda dig tillbaka

Hoppas nu att jag inte har glömt någon, har jag gjort det så ber jag om ursäkt redan nu och skäll inte på mig. Ha det så gött!
      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by snowflake View Post
        Sunny! Hoppas du får en jättekul kryssning och att vädret blir bra och att det inte blåser för mycket! Kommer att sakna dig så skynda dig tillbaka
        Hej vännen.
        Det ska bli buskuligt, ser fram emot trippen. Får ta en extra drink ifall det blåser för mycket, så märker man kanske inte att det gungar.
        Nädå, det kommer nog inte blåsa nåt speciellt, de är ju så stora de där båtarna också så det ska mycket till innan man märker av nåt gungeligung.
        Jag lär säkerligen kika in igen på torsdagen när jag kommit hem. Om man inte är för "trött".

Comment

Hallojsan.
          Sitter på jobbet och funderar som bäst på om jag ska ut på fågelskådning eller inte. Det är ju rackarns så kallt där ute så egentligen vore det ju skönast att låta bli.
          Hoppas ni har det bra, vi ses kanske under dagen?

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
            Hej vännen.
            Det ska bli buskuligt, ser fram emot trippen. Får ta en extra drink ifall det blåser för mycket, så märker man kanske inte att det gungar.
            Nädå, det kommer nog inte blåsa nåt speciellt, de är ju så stora de där båtarna också så det ska mycket till innan man märker av nåt gungeligung.
            Jag lär säkerligen kika in igen på torsdagen när jag kommit hem. Om man inte är för "trött".
            Börjar det inte gunga ännu mer om man tar en extra drink?
            Eller har de specialdrinkar på båtarna som gör att benen gungar i motsatt rikting mot sjön, så det jämnar ut sig.
            -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Gason! Lördagsdansen låter du genast bli, vi kan väl åtminstone få ha kvar en lördag i veckan
              Jo, jag tänkte låta bli att dansa.
              Det skulle behövas något i denna stil för att lyckas.
              Om jag försöker så blir det i bästa fall något i stil med detta.
              -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

tojja! Din stackare, har ni plusgrader så ni inte har glatt där du bor Hoppas allt är bra med din systerdotter förresten
                Jo men det ser bra ut nu,vi skall visst få ett himla snöoväder i natt och i morgon,så nu är det dax för snö
                Jodå,syrran och hennes dotter ser ut att må väldigt bra .
                Det ser ut att ha gått mycket bättre denna gången för syrran,för två år sedan när hon fick en son så hade hon det betydligt jobbigare.
                Så den andra ungen är mindre jobbig nu i början.
                Kör hårt,det kan gå
                I morgon kan det vara försent.
                Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Fjällis! Din retsticka Efter ett sånt uttalande får det antingen bli fredagsbänken (hmm.. vet fortfarande inte vad det är he he) eller så får jag hämta Kalkosanen eller så får du sjunga här i tråden på fredag
                  Aj! Det får väl bli Kalkosan på fredagsbänken. 2: Har du fortfarande inte läst storyn
                  Tänker inte försöka ge mig in på en sång karriär. Du gör sjungandet på ett strålande sätt. Men jag kan doa i bakgrunden

Comment

Hei og Hopp alle sopper!!!!!! Nå er det lenge side sist!
                    Tenkte jeg skulle skrive en liten hilsen til alle sammen Det siste halvåret har gått veeeldig fort,og det er bare litt under 3 mnd til skoleåret er ferdig og jeg flytter tilbake til Trondheim Det har gått utrolig fort og jeg har opplevd så utrolige mye spennende og morsomt som jeg aldri kan tenke meg å leve foruten... Det å se hvordan mennesker som "havner litt utenfor" som rusmisbrukere og mennesker som ikke har det så bra går veldig hardt innpå meg og man oppdager virkelig livets verdier og lærer å sette pris på livet og det og de man har rundt seg... Under reisen til San Francisco i November fikk vi muligheten til å jobbe på et suppekjøkken som tilobyr tre gratis måltider om dagen til de som lever på¨gaten,og de som ønsker å benytte seg av tilbudet.Dette var gjennom "GLIDE Memorial Church" som en en metodist kirke. Den drives ikke av det offentlige og får heller ingen bidrag eller pengestøtte bortsett fra med medlemmer og de som ønsker å gi noe tilbake. Men Så har vi slike som Sharon Stone og Oprah Winfrey som gir noe... De gav begge 1 millioner dollar hver fra engen lomme... (nå blir det kanskje for mye info her,men jeg vil så gjerne dele med dere her inne om alt jeg har opplevd).

Ellers så hadde jeg en fin jul og et bra nyttår hjemme med familie og venner i Trondheim. Mye fart og morro inkl. forspill på svensk og norsk

Jeg vil også benytte sjansen til å si byebye ikke for godt... Men i natt reiser jeg til Afrika og Spanien... for mere opplevelser og utfordringerRett etter det drar je til Trondheim for å nyte en uke vinterferie med venner og familie....

Håper alle har hatt en fiiiiiin fiiiin Høst og jul/nytt år.... så skal jeg prøve å komme innom oftere

Masssse klemmer og kyss

"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

Marianne! Verkar som du haft herrbesök och får det fint i badrummet! Det är ju en massa jobb men det är kul när det blir färdigt.
                      Heisann! Jo du, her er herrebesøk hver dag..Badet skal jo pusses opp fra bunnen av, så snekkeren er her hver dag. Mye jobb, men helt sikker fint når det blir ferdig.

Comment

God morgen alle raringer... Onsdag, og halvveis i denne uken. Det går fort..
                        Her er snekkeren på plass, han har mye å finne på. Men nå har jeg fått tilbake vann, og da er jo alt strx bedre. Måtte ta det bort ett døgn, grunnet opplegg av nytt rørsystem...
                        Pretty: - en extra hilsen tul deg, jammen får du oppleve mye.
                        Både på godt og vondt vil jeg to. Men en opplevelse er
                        det jo helt sikkert. Ønsker deg en god tur til Afrika
                        og Spania. Og en riktig god vinterferie i Tr.heim.
                        Til dere andre sier jeg, ha en fin onsdag, vi ses

Comment

Heisann, men her er jo bare jeg... Javel, kan jo skrive noen ord likevel..
                          Her er det snø i masser, mye mer enn nok. Men i de sørlige strøk av Norge, er det kaos. De har fått kjøreforbud, og skoler er stengt. Hørte på nyheter på morgenen..Snø-kaos altså..Godt jeg ikke bor der..
                          Vel, om dere titter inn, så ønsker jeg dere en fin dag! Sunny kommer vel snart tilbake også, håper den trippen er fin.. Vi ses..

Comment

Originally posted by marianne View Post
                            Heisann, men her er jo bare jeg... Javel, kan jo skrive noen ord likevel..
                            Her er det snø i masser, mye mer enn nok. Men i de sørlige strøk av Norge, er det kaos. De har fått kjøreforbud, og skoler er stengt. Hørte på nyheter på morgenen..Snø-kaos altså..Godt jeg ikke bor der..
                            Vel, om dere titter inn, så ønsker jeg dere en fin dag! Sunny kommer vel snart tilbake også, håper den trippen er fin.. Vi ses..

Hej på dej Marianne!!

Idag har vi det kämpigt du och jag, du åker väl sprint i Japan du med kan jag tänka!!
                            Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Originally posted by vimzet View Post
                              Hej på dej Marianne!!

Idag har vi det kämpigt du och jag, du åker väl sprint i Japan du med kan jag tänka!!
                              Hei, hei.. Jada, jeg går sprint i dag.. Var spent på om ski-dressen passet, men det var ikke noe problem..
                              Ha en fin VM-dag.. Litt kaffe må vi jo ha til..

Comment

Originally posted by marianne View Post
                                Hei, hei.. Jada, jeg går sprint i dag.. Var spent på om ski-dressen passet, men det var ikke noe problem..
                                Ha en fin VM-dag.. Litt kaffe må vi jo ha til..

Får väl kaffet i knät
                                Tjejerna gick ju bra för oss
                                Värre blir det nog när herrarna ska iväg men du får säkert glädja dej
                                Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Working...
                                X