Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by Millou View Post
    Skönt att du dök upp tojja...höll på o deppa ihop här...men jag känner ändå att det får vara bra med o ställa upp nu på ett tag och ägna mig åt mig själv o trädgård...överger er allihop nu ...ha det så bra alla och var rädda om er

Känns ofta som man sitter här själv...hur kul är de på en skala ;(
    Jo snart är det vår och då lär det inte bli så mycket man hänger framför datorn,men det är ju helt normalt att det börjar bli en svacka när solen tittar fram efter vinter mörkret
    Överge oss inte för länge bara
    Kör hårt,det kan gå
    I morgon kan det vara försent.
    Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Originally posted by TMM View Post
      Jag får en känsla av att det inte dröjer länge förrän hela det där stället är sönderhackat. Dom har rätt många grejer öppna för vilken slags takeover som helst där. Antagligen ligger folks lösenord också väldigt lätt åtkomliga för i princip vad som helst..

Bekräftat.
      -

Comment

Bekräftat.
        Där ser man...min magkänsla hade rätt igen

Comment

Yes.
          -

Comment

Min med

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
              Min med
              Hade du en magkänsla att det gick att hacka IMVU tidigare så förstår jag inte att du vågade använda det
              -

Comment

Hade du en magkänsla att det gick att hacka IMVU tidigare så förstår jag inte att du vågade använda det
                Du är bara så bäst TMM

Comment

Du är bara så bäst TMM
                  Ja, inte kan vi ju låta folk fortsätta använda såna riskfaktorer på internet
                  -

Comment

Det har ju jag sagt från början...därför gick jag ur snabbt därifrån...för att inte tala om vad mycke skit det blev i datorn...men alla gör ju som dom vill, men det känns som bekostnad för oss som vill få ett levande forum här och det gör mig ledsen...mycke ledsen ;(

Ja, ja...vad kan jag göra åt de.....nada

Kan du förklara vad du menar med: "men det känns som bekostnad för oss som vill få ett levande forum här"

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Originally posted by snowflake View Post
                      Kan du förklara vad du menar med: "men det känns som bekostnad för oss som vill få ett levande forum här"
                      Att vi som är kvar här i OT t.ex och hela forumet försöker vara kvar o få det levande för utan forumister inget levande forum eller hur?
                      Det vet väl både du o jag att det blev tyst i OT...inte vill väl nån av oss att den ska dö ut, så roligt vi haft under mycke lång tid.....men jag skrev oxå att jag skrev av mig...inte så ofta jag gör det som du vet, utan har en glad positiv känsla för er allihop, men i går kväll blev jag trött o ledsen för det var så tyst även en fredagskväll...men jag ber om ursäkt om jag var för känslig...och forumet är inte mitt, så jag ska vara tyst.

Comment

vimzar in flåsande efter 2 timmars promenad med egen och lånad hund!!
                        Så ljuvligt väder............Våren är på GÅNG Livet känns bara så UNDERBART!!

Hoppas ni andra oxå har en bra dag!!
                        Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Originally posted by vimzet View Post
                          vimzar in flåsande efter 2 timmars promenad med egen och lånad hund!!
                          Så ljuvligt väder............Våren är på GÅNG Livet känns bara så UNDERBART!!

Hoppas ni andra oxå har en bra dag!!
                          Halloj...lika härligt hos mig...har just varit ute o sopat bort snön från altan, så nu blir det en fika där, nu börjar man riktigt vakna igen

Comment

Halloj...lika härligt hos mig...har just varit ute o sopat bort snön från altan, så nu blir det en fika där, nu börjar man riktigt vakna igen

Synd att jag redan tagit min promenad då, annars hade jag ju kunnat gått till dej och fikat
                            Glöm alla dina bekymmer, imorgon kommer det nya

Comment

Snö... det där vita menar ni? Hmm, här fanns en klart stark konstig känsla igår när jag var ute... Jag fick nästan känslan av att sommaren redan var på gång och att våren skulle bli överhoppad helt
                              -

Comment

Originally posted by vimzet View Post
                                Synd att jag redan tagit min promenad då, annars hade jag ju kunnat gått till dej och fikat
                                Lite långt, men du är välkommen när du vill

Comment

Working...
                                X