Announcement
Collapse
No announcement yet.
***OT tråden***...del 6
Collapse
X
-
-
Sv: ***OT tråden***...del 6
Va häftigt och vi är i septemberOriginally posted by Lover View PostVet du! min kaprifol blommar nu som jag planterade i våras
bara 2 "kronor" iofs men dom luktar gott var precis och sniffade
När du sa altantripp så kom jag på det
Va mysigt...fast jag ser inga stjärnor just nu...men vi struntar i dom vaOriginally posted by Brutus View PostJo då jag hänger med ut på altanen och kollar stjärnorna

Comment
-
-
jaa hoppas jag bor kvar då baraOriginally posted by Millan View PostDå ska du se nästa år...vilken blommning du får...kanon
fast jag får väl ta med mig den annars iofs *älskar kaprifol*
Sluttjatat om det, vad har du gjort ikväll då?
sigpic__________________
Comment
-
Gräv upp den i så fall.....jag har suttit här o umgåtts med mina vänner på msn o här i forumet...men nu är det sent känner jag...måste nog gå o sov....kanske är bäst o tillägga...man vet aldrig med migOriginally posted by Lover View Postjaa hoppas jag bor kvar då bara
fast jag får väl ta med mig den annars iofs *älskar kaprifol*
Sluttjatat om det, vad har du gjort ikväll då?
Comment
-
Jag tror det...men det är becksvart ute här i skärgården...men vad gör de....näää...nu måste jag nog sova lite...en dag i morn oxå kanske...sov gott Brutus när du letar upp sängen...så syns vi i morn här...nattiOriginally posted by Brutus View PostKlart det räcker, det speglar sig i vattnet, antar att havet ligger stilla inatt
Comment
-
Känner detsamma, även fast jag inte vill..Originally posted by Millan View PostGräv upp den i så fall.....jag har suttit här o umgåtts med mina vänner på msn o här i forumet...men nu är det sent känner jag...måste nog gå o sov....kanske är bäst o tillägga...man vet aldrig med mig
Tiden springer ju iväg.. snart dags för sängen här, en dag imorgon också..
sigpic__________________
Comment
-
Natti natti, är på väg till sängenOriginally posted by Millan View PostJag tror det...men det är becksvart ute här i skärgården...men vad gör de....näää...nu måste jag nog sova lite...en dag i morn oxå kanske...sov gott Brutus när du letar upp sängen...så syns vi i morn här...natti
"Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"
Comment

Comment