Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by Catinka View Post
    Lite segt är det.. forumsemester..får man ha de?
    hejsan hoppsan på er ...för min del har det varit för mycket IRL:ande...ska ta det lugnt ett tag med det nu ..å låsa in mej här hemma,för det blir bara så rörigt när jag lämnar min borg ...men de närmsta vännerna tar ju sin plats oxå,på msn,tel. å överallt ..ni e´mycket lugnare att ha å göra med

Comment

Originally posted by marianne View Post
      Hei der...
      Ingen jobb på meg, men har ikke kommet inn på siden. Og da jeg først kom inn, gikk det ikke å sende....
      Regn på morgenen, men nå har solen kommet Jeg har brukt dagen til puslespill, da går tiden fort..
      Tar vel en promenade senere, nyter den fine høst-solen.
      Ha det fortsatt fint, alle sammen.
      hej å kramis till vår värdinna ..vilket fantastiskt ord: puslespill!!!...me like it,när brukar man det?när man små fixar lite,eller har det med pussel att göra lär mej jag vill kunna bruka puslespill

Comment

Originally posted by mellis-bellis View Post
        hejsan hoppsan på er ...för min del har det varit för mycket IRL:ande...ska ta det lugnt ett tag med det nu ..å låsa in mej här hemma,för det blir bara så rörigt när jag lämnar min borg ...men de närmsta vännerna tar ju sin plats oxå,på msn,tel. å överallt ..ni e´mycket lugnare att ha å göra med
        Hej svejs mellis...klokt beslut, ta du en liten time out o vila både fötter o skalle från IRL...ha en bra dag gumsan

Comment

Originally posted by Millan View Post
          Hej svejs mellis...klokt beslut, ta du en liten time out o vila både fötter o skalle från IRL...ha en bra dag gumsan

Omtänksam som alltid
          -

Comment

Halloj allihop...här skiner solen från blå himmel...vilken mysig dag.,..var ut till Wärmdö i går och alla björkar va gula där ute...men hos mig har inte hösten gulnat ännu...grönt o fint...vilken skillnad bara över sjön liksom.

Ha en jättebra dag därute

Comment

Originally posted by TMM View Post
              Omtänksam som alltid
              Tack...det hoppas jag, men här är det många omtänksamma goa mysiga så känner mig inte alls ensam om den egenskapen direkt

Comment

Jaha då var man hemma från en dags träning på sjukhuset.
                Det blev mycket vatten gympa idag
                Det skall jag hålla på med i tre veckor nu för att få upp styrka och kondis igen så man kan försöka arbets träna i mitten av oktober.
                Det blir lååååånga dagar,man sticker vid sju tiden och är hemma vid 16.30 igen.
                Usch, jag som inte är en morgon människa utan en kvällsmänniska
                Kör hårt,det kan gå
                I morgon kan det vara försent.
                Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Originally posted by tojja View Post
                  Det skall jag hålla på med i tre veckor nu för att få upp styrka och kondis igen så man kan försöka arbets träna i mitten av oktober.
                  Hej tojja...kämpa på det blir nog ett bra resultat av vattengympa...låter i alla fall rätt skönt för din kropp.

Comment

Hej på er alla raringar.
                    Försökte skriva här tidigare idag från jobbet, men det var nåt som som strulade för det gick inte alls. Men nu så.
                    Hoppas ni har en skön kväll, här är det finfint.
                    Kram på er alla.

Comment

Halloj allihop...här skiner solen från blå himmel...vilken mysig dag.,..var ut till Wärmdö i går och alla björkar va gula där ute...men hos mig har inte hösten gulnat ännu...grönt o fint...vilken skillnad bara över sjön liksom.

Ha en jättebra dag därute
                      Hej vännen.
                      Vilken härlig dag du verkar haft där ute på ön. Inte så gult här heller, men det lär ju komma snart.
                      på dig.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                        Hej vännen.
                        Vilken härlig dag du verkar haft där ute på ön. Inte så gult här heller, men det lär ju komma snart.
                        på dig.
                        Halloj Sunny...härligt o se att du tittar förbi här...alltid lika kul...ha en jättemysig kväll du oxå...blir det nåt bra på tv för dig?

Comment

Halloj Sunny...härligt o se att du tittar förbi här...alltid lika kul...ha en jättemysig kväll du oxå...blir det nåt bra på tv för dig?
                          Ja tv:n står på här i vanlig ordning.
                          Roomservice är det nu, sen 21 blir det Top model. Sen blir det nog läsning i sängen innan John Blund kommer på besök. Jag ligger efter i min tidningshög, och den fylls ju på fortare än jag hinner läsa.
                          Nu medans killarna inreder och bygger på tv så ljuder Martin Stenmarcks ljuva stämma i högtalarna. Har snöat in totalt på hans Sjumilakliv, spelaren står på repeat här så snart orkar väl inte högtalarna med längre.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                            Ja tv:n står på här i vanlig ordning.
                            Roomservice är det nu, sen 21 blir det Top model. Sen blir det nog läsning i sängen innan John Blund kommer på besök. Jag ligger efter i min tidningshög, och den fylls ju på fortare än jag hinner läsa.
                            Nu medans killarna inreder och bygger på tv så ljuder Martin Stenmarcks ljuva stämma i högtalarna. Har snöat in totalt på hans Sjumilakliv, spelaren står på repeat här så snart orkar väl inte högtalarna med längre.
                            Men har vi samma smak där....har snöat in på hans sjumila jag oxå...fick den skickad o sen va det kört. Killarna i roomservice skulle jag inte ha nåt emot här för o bygga om mitt kök...ska se om jag inte kan smälla ihop med dom nånstans i stan

Comment

Originally posted by tojja View Post
                              De e´bra tojja,kämpa på kunde varit värre grejjer de hittat på

Comment

Go Kväll Alla!!!
                                "Lill-Lördag idag"..Så nu tjuvar man med några Öl..heheh..O tidigare lite Kina Käk..

Comment

Working...
                                X