Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Go Kväll,Alla!!!
    Fast nu har väl många lagt sig..Ska snart i säng själv..Upp tidigt som vanligt i morgon..heheh..sån är jag!!Uppe med tuppen!!

Comment

God morgon alla goa Tornisar.
      Tisdag idag, och det var lite svårt att gå upp imorse. Jag är alltid tröttare på tisdagen än på måndagen, konstigt nog. Men nu så är jag på plats på jobbet, och det är bara att köra på.
      Hoppas ni har det bra, kanske att vi ses under dagen? Annars blir det väl till kvällsingen.

Comment

God morgon alla OT:are.. Här står regnet som spön i backen. Hoppas det går över i snöfall. Avskyr detta plaskväder

Comment

Hej Sunny o fjällis o alla andra som tittar in

Ingen snö här ännu...men det känns som om det hänger i luften....
          jag vill inte ha

håller på o bli sjuk känner jag, ont i kroppen o skallen o känner mig hängig...får väl se om det bryter ut nåt....brukar försvinna om jag låtsas som om det regnar

Comment

Originally posted by Fjällis View Post
            God morgon alla OT:are.. Här står regnet som spön i backen. Hoppas det går över i snöfall. Avskyr detta plaskväder
            Hej vännen.
            Usch ja det är riktigt ruskväder, inte kul alls. Det skulle bli kallare här framåt kvällen, så det lär ju vara isbana imorgon när man ska till jobbet. Kanske lika bra att ta på sig skridskor istället för skor, eller fästa en kudde om baken.
            Hoppas du sovit gott inatt, och att du är pigg och utvilad och redo för tisdagen.

Comment

Originally posted by Millan View Post

jag vill inte ha

håller på o bli sjuk känner jag, ont i kroppen o skallen o känner mig hängig...får väl se om det bryter ut nåt....brukar försvinna om jag låtsas som om det regnar
              Hej vännen min.
              Misstänker att det här regnet vi har kommer övergå till snö till kvällsingen, huvaligen. Fast det är mysigt med snö, det lyser upp och blir fint. Men slask är skittrist så inget sånt tack.
              Men usch håller du på att bli sjuk gumman? Det låter som influensan kan vara på g för dig, men hoppas du slipper den.
              Med det väder vi har nu idag är det ju inget svårt för dit att låtsas som det regnar.
              Ha en bra dag idag, trots hängigheten. Vi ses kanske under dagen? En liten fika senare är ju aldrig fel.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                Hej vännen min.
                Misstänker att det här regnet vi har kommer övergå till snö till kvällsingen, huvaligen. Fast det är mysigt med snö, det lyser upp och blir fint. Men slask är skittrist så inget sånt tack.
                Men usch håller du på att bli sjuk gumman? Det låter som influensan kan vara på g för dig, men hoppas du slipper den.
                Med det väder vi har nu idag är det ju inget svårt för dit att låtsas som det regnar.
                Ha en bra dag idag, trots hängigheten. Vi ses kanske under dagen? En liten fika senare är ju aldrig fel.
                Precis...inte ett dugg svårt o låtsas i dag...så himla mörk o tråkig dag men jag ska köra med
                VVBS.........(våga vägra bli sjuk)...tittar in för en fika senare

Comment

jag vill inte ha

Usch då. Krya på dig vännen. Här stormar det. En stol flyttade sig nyss på balkongen.. Regner slår mot fönstrena och vinden piskar i.

Comment

Hej vännen.
                    Usch ja det är riktigt ruskväder, inte kul alls. Det skulle bli kallare här framåt kvällen, så det lär ju vara isbana imorgon när man ska till jobbet. Kanske lika bra att ta på sig skridskor istället för skor, eller fästa en kudde om baken.
                    Hoppas du sovit gott inatt, och att du är pigg och utvilad och redo för tisdagen.
                    Hej vännen Blir säkert snöoväder till kvällen. Här smattrar det mot rutorna, ibland som snöblandat o ibland regn. Du kanske får ta en kudde runt huvudet o en på baken.

Comment

Originally posted by Fjällis View Post
                      Usch då. Krya på dig vännen. Här stormar det. En stol flyttade sig nyss på balkongen.. Regner slår mot fönstrena och vinden piskar i.
                      Åhhhh...fy sjutton...då stannar jag kvar här i sthlm...ingen blåst ännu i alla fall...näää...nu ska jag få i mig nåt varmt...ses sen

Comment

Åhhhh...fy sjutton...då stannar jag kvar här i sthlm...ingen blåst ännu i alla fall...näää...nu ska jag få i mig nåt varmt...ses sen
                        Gör en äggtoddy ( frukost) Lovar du blir bra.. Tror ni har bättre väder där, men det blåser åt det hållet, så det kommer. Oroa dig inte

Höres senare. Ska klappa johan i baken nu.

Comment

Hej på er tjejer.
                          Hur har ni det i blåst och rusk?
                          Jag sitter inomhus här och ser inte ut så jag har noll aning om vad det är för väder där ute, men det ser ut som folk går förbi med paraply så jag antar att det regnar.
                          Har varit en del att göra här på jobbet så har inte kikat in så ofta som jag velat. Men när jag kikat in har det givetvis varit tomt här. Taskig tajming liksom.
                          Dags för fika snart va? Vid 14 eller 15 nånting kanske??

Comment

Hej på er tjejer.
                            Hur har ni det i blåst och rusk?
                            Jag sitter inomhus här och ser inte ut så jag har noll aning om vad det är för väder där ute, men det ser ut som folk går förbi med paraply så jag antar att det regnar.
                            Har varit en del att göra här på jobbet så har inte kikat in så ofta som jag velat. Men när jag kikat in har det givetvis varit tomt här. Taskig tajming liksom.
                            Dags för fika snart va? Vid 14 eller 15 nånting kanske??
                            Halloj...ja det regnar för fullt...ska vi säga fika vid 3

Comment

Hallojsan. Här stormar det.. inte ens hund vill vara ute. Har precis ätit o känner mig trött efteråt.
                              Ska göra i ordning kaffe så är det klart till 15.00

Comment

Dags för lite fika snart eller hur...och se på sjutton...solen tittade fram en sväng här...nån som tände lampan liksom

Här kommer fikat svängde ihop en tårta...bara för att det är tisdag...man måste ju inte fira nåt...

Comment

Working...
                                X