Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Så er jeg her igjen..Fikk besøk, så det gikk et par kanner kaffe igjen. Trivelig med uventet besøk..

Comment

Originally posted by marianne View Post
      Så er jeg her igjen..Fikk besøk, så det gikk et par kanner kaffe igjen. Trivelig med uventet besøk..
      Hmmm,,,jag ska snart till Oslo....min syterdotter har fått en liten till så jag ska dit på dop

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
        Hmmm,,,jag ska snart till Oslo....min syterdotter har fått en liten till så jag ska dit på dop
        Åh, så da blir det lang reise på deg ja. Trivelig med barn. Var det henne som fikk et barn sist år også, eller husker jeg feil?

Comment

Åh, så da blir det lang reise på deg ja. Trivelig med barn. Var det henne som fikk et barn sist år også, eller husker jeg feil?
          Du husker rätt,,,

Comment

Du husker rätt,,,
            Akkurat. Mener vi snakket om Oslo, Kongsvinger, og et sted på vestlandet, og kanskje Lillehammer. Samt din søster-datter som fikk barn.
            Det er forresten godt å ha deg tilbake her, Skorpan..

Comment

Akkurat. Mener vi snakket om Oslo, Kongsvinger, og et sted på vestlandet, og kanskje Lillehammer. Samt din søster-datter som fikk barn.
              Det er forresten godt å ha deg tilbake her, Skorpan..
              Tack Marianne,,,,,hmmmm jag vet inte vad det heter men hon bor sydväst om Oslo.....jag fick köra genom tunneln under Olso fjorden för att komma dit

Comment

Tack Marianne,,,,,hmmmm jag vet inte vad det heter men hon bor sydväst om Oslo.....jag fick köra genom tunneln under Olso fjorden för att komma dit
                Jeg vet ikke hva det heter der, er ikke så kjent. Men Oslo-tunellen vet jeg..

Comment

Godmorgon allihop

fika dags för mig, men ni sover nog ännu

Comment

Halloj.
                    Oj vad tidigt du var uppe Millan, före tuppen var du nog allt.
                    Hoppas du har en bra dag idag.

Och hoppas ni allihop har en bra dag idag, torsdag är det och bara en dag kvar till helgen är det. Härligt.
                    Jag ska bege mig ut på lunch nu, ut i regnet. Fast det har kanske slutat nu, jag ser inte ut för tillfället.
                    Vi ses lite senare.

Comment

Jahopp, då har man bara tre timmar kvar på arbetsdagen. Vad skönt att snart få pallra sig hemåt.
                      Lugnt och behagligt här på jobbet, kommer bara lite då och då att pyssla med.
                      Hoppas ni har det bra också, var ni nu kan tänkas vara nånstans. På jobbet, i skolan eller hemma.
                      Ska kanske titta i skåpet om det finns nåt kaffebröd till fikat 15...

Comment

Jaha då var man hemma från sjukhuset då
                        Jag har varit inne och kollat mitt öra som jag fick benröta i för ett par år sedan,skönt att det inte har blivit sämre längre utan nu har det stannat på en låg nivå
                        Kör hårt,det kan gå
                        I morgon kan det vara försent.
                        Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Originally posted by tojja View Post
                          Jaha då var man hemma från sjukhuset då
                          Jag har varit inne och kollat mitt öra som jag fick benröta i för ett par år sedan,skönt att det inte har blivit sämre längre utan nu har det stannat på en låg nivå
                          Hej vännen.
                          Men oj, benröta?? Vad otäckt det låter. Skönt att det såg bra ut där inne i örat nu då, eller att det i alla fall inte försämrats.
                          Tänkte säga skål och grattis till de braiga nyheterna då, men det är ju inte fredag idag.
                          Får bli en istället.

Comment

Nu är det snart dags för mig att bege mig hemåt, så jag säger hej då nu så jag inte missar det sen när det är dags.
                            Vi ses kanske ikväll, annars blir det imorgon.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                              Nu är det snart dags för mig att bege mig hemåt, så jag säger hej då nu så jag inte missar det sen när det är dags.
                              Vi ses kanske ikväll, annars blir det imorgon.
                              Hejdå Sunny,ta det lugnt på vägarna när du beger dig hemåt
                              Kör hårt,det kan gå
                              I morgon kan det vara försent.
                              Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Hej hopp i tråden

Comment

Working...
                                X