Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by snowflake View Post
    Näe, om jag sa att jag var där ofta så skulle jag ljuda mig blå Hmmm... ok ... fnissgubben har jag missat totalt i snabbmeyn Fasen vad det är typiskt mig
    2: Jag som först skrev "näst längst ner till vänster". Det hade varit riktigt snyggt hjälp det.
    -"Jag har aldrig förstått vitsen med att citera andra människor"

Comment

Originally posted by gason View Post
      2: Jag som först skrev "näst längst ner till vänster". Det hade varit riktigt snyggt hjälp det.
      Men du och jag tänker likasamma, så jag läste det du skrev och förstod vad du menade
      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Men du och jag tänker likasamma, så jag läste det du skrev och förstod vad du menade
        Nu påminner vi om min syster och mamma som var ut och åkte bil.

"Sväng till vänster i nästa korsning", förklarade mamma.
        "OK", svarade systern och svängde till höger.
        Efter en stund sa hon.
        "Vänta, nu körde jag väl fel?"
        "Inte alls", svarade mamma och förstod ingenting.

Comment

Nu påminner vi om min syster och mamma som var ut och åkte bil.

"Sväng till vänster i nästa korsning", förklarade mamma.
          "OK", svarade systern och svängde till höger.
          Efter en stund sa hon.
          "Vänta, nu körde jag väl fel?"
          "Inte alls", svarade mamma och förstod ingenting.

Åh gason du är bara så go
          Säger natti natti till dig nu och sitt inte uppe för länge.
          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Åh gason du är bara så go
            Säger natti natti till dig nu och sitt inte uppe för länge.
            Vad nu då, snigel på ögat. Har jag inte betalt TV-licensen.

Godnatt Snowflake, jag "glömde" att sova igår kväll så det blir nog inte så sent ikväll.

Comment

Godnatt Snowflake, jag "glömde" att sova igår kväll så det blir nog inte så sent ikväll.
              Vad gjorde du då? jag brukar oxå glömma det ibland, kan du gissa vad jag gör som får mig att glömma allt?
              Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Originally posted by Catinka View Post
                Vad gjorde du då? jag brukar oxå glömma det ibland, kan du gissa vad jag gör som får mig att glömma allt?
                Det vågar jag inte gissa. Behövs det en skärm och hängmatta för att göra det?

Snigeln på ögat är ju en gammal klassisk "informationsfilm" från Radiotjänst. "Betala TV-licensen, annars får du en snigel på ögat".

Comment

Strunta i TV-licensen och ta bort sniglarna Du fååååår se på tv gason... även om jag går och lägger mig. nu .... se bara till att du lägger dig diskret och inte väcker mig

Natti natti Catinka! Sov så gott

Comment

Det vågar jag inte gissa. Behövs det en skärm och hängmatta för att göra det?

Snigeln på ögat är ju en gammal klassisk "informationsfilm" från Radiotjänst. "Betala TV-licensen, annars får du en snigel på ögat".
                    Jasså, vågar du inte det?? du rodnar...förstår inte varför du rodnar av att jag glömmer allt för att polera Ljusstaken..men det är ju inte vilken stake som helst iofs
                    Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Sol och fint höstväder med vackra färger här nuFår se om det blir bågen till Visby idag.... Ha en bra dag alla forumister
                      "Den som alltid vet bäst, lär sig aldrig något"

Comment

Hei, hei....
                        Søndag, og det ble en lang sovemorgen. Herlig..
                        Ny måned, og solen skinner så fint. Må nok satse på en promenade i dag.
                        Ha det så bra i dag, alle sammen.

Comment

Originally posted by Brutus View Post
                          Sol och fint höstväder med vackra färger här nuFår se om det blir bågen till Visby idag.... Ha en bra dag alla forumister
                          ´vet du va jag missade i går kväll,med flit iof. ....en mc-fest med ett gäng som brukar dra till gotland på träffar å annat kul...de kör med långagafflar å annat...de hade fest här i krokarna å planen va att vara med så att vi får hänga med till gotland i sommar men vi får nog åka med om vi vill ändå ...vafasen de e mycket nu,kan inte vara överallt å hela tiden juuu .....

Comment

Hej alla...kikar in en snabbis och hoppas ni har en bra söndag allihop

Comment

Här är också härligt väder men igår kväll och inatt åskade det så min inehöll alla tre barnen.
                              Efter att jag blivit väckt hundra gånger känns det som, är jag .

Comment

Heisann!
                                Mandag, og ny uke. Denne dag består av regn og det er virkelig høst her.
                                Blir nok å være inne i dag, pusle litt i huset. Skal ta noen tråkk på ergometeren også.
                                Ha en fin dag der du er, vi ses snart igjen!

Comment

Working...
                                X