Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by Lexie View Post
    Hej hopp alla! Visst är det mysigt med fredagskväll... Ljus vare här och faktiskt också lite romantiskt ... Här blir det middag på tu man hand senare: Tornasare à la Duke blir det
    Kram på er alla goa!
    Låter helmysigt Lexie....undrar om jag inte ska gå ut o snitsla en bana här så "hunken" hittar hit nej...ångra mig...kan ju komma vilken dåre som helst, nu när det stormar ute...bäst o låsa dörrn

Comment

Originally posted by Millan View Post
      Låter helmysigt Lexie....undrar om jag inte ska gå ut o snitsla en bana här så "hunken" hittar hit nej...ångra mig...kan ju komma vilken dåre som helst, nu när det stormar ute...bäst o låsa dörrn
      Jadu, det är det Hehe, du som bor i skärgården kan kanske hitta nån sjökapten eller nåt, eller nåt annat skapligt från någon militärövning i skärgården från nån båt eller nåt Förresten, har du inte stött på Skärgårdsdoktorn? (det vore väl ett kap?)

Comment

Jadu, det är det Hehe, du som bor i skärgården kan kanske hitta nån sjökapten eller nåt, eller nåt annat skapligt från någon militärövning i skärgården från nån båt eller nåt Förresten, har du inte stött på Skärgårdsdoktorn? (det vore väl ett kap?)
        Nääää....vår skärgårdsdoktor är då inge vidare...sur o grinig sak är lite kräsen oxå...nån sjöbuse vill jag inte ha heller...lika bra o sitta på min udde o ha det mys...räcker gott med lite musik ...om det är nåt som ska kapas så är det mig dom får kapa

Comment

Nääää....vår skärgårdsdoktor är då inge vidare...sur o grinig sak är lite kräsen oxå...nån sjöbuse vill jag inte ha heller...lika bra o sitta på min udde o ha det mys...räcker gott med lite musik ...om det är nåt som ska kapas så är det mig dom får kapa
          Hehe, låter lite läskigt att bli kapad, precis som vad är en bal på slottet liksom men det kan bli alldeles underbart Ja, god musik, sitta på udden och musik räcker gott, Jon Bon Jovie eller så...
          I drew all nigt med Celine går här nu... och Millan!

Comment

Hehe, låter lite läskigt att bli kapad, precis som vad är en bal på slottet liksom men det kan bli alldeles underbart Ja, god musik, sitta på udden och musik räcker gott, Jon Bon Jovie eller så...
            I drew all nigt med Celine går här nu... och Millan!
            Jaaaa...Bon Jovi...där sa du nåt...måste lyssna lite på honom nu bara för de....jag har redan åkt ur nätet 3 gånger så försvinner jag...så snackar vi skärgård o storm...inte o leka med direkt

Comment

Hehe, där det där med kräsen missade jag....

Comment

Halloj.
                Här har ni det mysigt med brasa, tända ljus, Bon Jovi och Skärgårdsdoktorn. Får man joina?
                Har precis hällt upp fredagsgroggen, så på er.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                  Halloj.
                  Här har ni det mysigt med brasa, tända ljus, Bon Jovi och Skärgårdsdoktorn. Får man joina?
                  Har precis hällt upp fredagsgroggen, så på er.
                  Morsning korsning...såklart du får...vi satt o vänta på dig ju...läste du skulle vara hemma i kväll...stormar det hos dig oxå...på den sidan stan? Håll i hatten när du går ut o kikar på fåglarna i kväll Sunny

Comment

Waz up folks?!Ja,jag vet,var ett tag sen jag var här!!!!
                    Jag är en sån här Forum-Periodare!!!

Comment

Morsning korsning...såklart du får...vi satt o vänta på dig ju...läste du skulle vara hemma i kväll...stormar det hos dig oxå...på den sidan stan? Håll i hatten när du går ut o kikar på fåglarna i kväll Sunny
                      Tack sötis.
                      Det har börjat blåsa rätt så bra här faktiskt, skönt att sitta inomhus i värmen. Fast det är ju det här med fågelskådningen då´ra, har inte kommit på hur jag ska lösa det på bästa sätt. Men det löser sig säkert efter nästa grogg.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                        Tack sötis.
                        Det har börjat blåsa rätt så bra här faktiskt, skönt att sitta inomhus i värmen. Fast det är ju det här med fågelskådningen då´ra, har inte kommit på hur jag ska lösa det på bästa sätt. Men det löser sig säkert efter nästa grogg.
                        Löser du lätt...försvinn inte nu till nåt annat ställe eller tv, n...du ska vara här o ha lite lattjo med mig o flera andra

Comment

Originally posted by Schmoo View Post
                          Waz up folks?!Ja,jag vet,var ett tag sen jag var här!!!!
                          Jag är en sån här Forum-Periodare!!!
                          Oki, doki...nu är du i Ot period eller hur

Comment

Skål alla OT:are.....länge sedan vi hade en fest i denna tråden

Comment

Oki, doki...nu är du i Ot period eller hur
                              Tjo!!Japp!!!!Nu är jag i min Forum-Period!!!
                              Får se hur länge det håller denna gång!!

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
                                Skål alla OT:are.....länge sedan vi hade en fest i denna tråden
                                SKÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL!!!!Men Fredagar är ju ALLTID fest,va?

Comment

Working...
                                X