Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Hej hopp allihop
    Onsdag redan,,här går det fort i alla bemärkelser
    Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Originally posted by Catinka View Post
      Hej hopp allihop
      Onsdag redan,,här går det fort i alla bemärkelser
      Hej vännen.
      Ja det går undan, helgen närmar sig med stormsteg.
      Allt bra med dig hoppas jag.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
        Hej vännen.
        Ja det går undan, helgen närmar sig med stormsteg.
        Allt bra med dig hoppas jag.
        Hejsan Sunny
        Jo, det är skönt att veckorna går fort, så det blir helg snart. Inte helt fel med ett litet glas gott då ellerhur?

Allt är bra här,hoppas det är detsamma med dig,,,du ska väl snart se på tv kan jag tro
        Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Heej i tråden....

Har precis kommit hem från jobb... Har varit på kurs två dagar nu denna veckan, så efter kursen var det bara att ta tag i och beta av det som trillat in under dagarna...

Ska ta en liten macka nu och varva ner....

Höppas det är bra med er allihop såhär på lillördagen...

Comment

Originally posted by marianne View Post
            Hei alle gode venner!
            Endelig er jeg her igjen.. Har vært uten bredbånd siden mandag i forrige uke, teknisk feil.. Men nå er det rettet, og jeg håper det blir bra.
            Har tenkt masse på dere alle sammen, og jeg håper alt er bra.
            Her er det fint vinter-vær, solen skinner. Var ute på en lang promenade, og det er herlig å være ute..
            Där e´du juuu .....började undra om du va på rymmen ...så nu e´allt som det ska va´
            Fridens å fröjdens på er

Comment

Originally posted by Vanilla View Post
              Heej i tråden....

Har precis kommit hem från jobb... Har varit på kurs två dagar nu denna veckan, så efter kursen var det bara att ta tag i och beta av det som trillat in under dagarna...

Heeeej gumman!
              Åh, jag blir alltid lika glad att se dig, typiskt att jag missat när du varit här på sistone. Saknar dig massa.
              Jaså du har varit på kurs du? Hoppas det var nåt intressant och roligt, annars kan det bli låååånga dagar.
              Bara fint här, längtar till helgen. Är trött så jag vill ha sovmorgon, och så ska jag ha en shoppingdag på lördag med mamsen med efterföljande middag och gott i glas hemma hos henne och hennes sambo. Ska bli skoj.
              Hoppas du ska han en härlig helg också, nåt inplanerat eller ska du ta helgen som den kommer?
              Kram på dig vännen.

Comment

God morgon raringar!
                Jaha, då var det torsdag idag, och helgen är bara en dag borta. Eller hur man säger.
                Hoppas ni sovit gott, och att ni vaknat utvilade och pigga. Jag sitter här på jobbet och det verkar bli en riktigt lugn och skön dag idag. Och nån frukost hann jag inte med imorse, då jag låg i sängen för länge så jag ska hugga in på en macka här nu tänkte jag. Kurrar lite i magen.
                Har jag tur kanske nån av er kikar in här under dagen, annars ses vi kanske ikväll.

Comment

Originally posted by mellis-bellis View Post
                  Där e´du juuu .....började undra om du va på rymmen ...så nu e´allt som det ska va´
                  Fridens å fröjdens på er
                  Heisann Mellis!
                  Joda, her er jeg, rømmer aldri når det går mot vinter...
                  Mitt nett har jo ikke fungert, men nå ser det ut til å være på topp igjen..
                  Håper alt er bra med deg også, vi ses titt som tatt...

Comment

God morgon raringar!
                    Jaha, då var det torsdag idag, och helgen är bara en dag borta. Eller hur man säger.
                    Hoppas ni sovit gott, och att ni vaknat utvilade och pigga. Jag sitter här på jobbet och det verkar bli en riktigt lugn och skön dag idag. Och nån frukost hann jag inte med imorse, då jag låg i sängen för länge så jag ska hugga in på en macka här nu tänkte jag. Kurrar lite i magen.
                    Har jag tur kanske nån av er kikar in här under dagen, annars ses vi kanske ikväll.
                    God morgen raring! Skjønt jeg hadde lang sovemorgen, og det er jo nå langt på dag...
                    Solen skinner i dag også, jeg tar vel en promenade om en stund.
                    Men først tar vi vel litt kaffe, og holder hverandre med selskap.

Kanskje kommer det flere som vil ha, værsågod til dere alle..

Comment

Originally posted by Vanilla View Post
                      Heej i tråden....

Heisann til deg også!
                      Fint å se deg igjen. Kurs er jo fint å få med seg, om det er interessant. Som regel har det med jobb å gjøre, så da er det vel ok.
                      Ha det så fint til vi ses igjen..

Comment

Go´dagens Sunny å Marianne...fika fika på er...alltid lika glad blir man oxå av att se Vanilla´s sköna,gosiga avatar igen

...e´lite förkylt här,så nu ska jag gå iväg å nysa lite...aaaatjooo som fankens...

Comment

Originally posted by marianne View Post
                          God morgen raring! Skjønt jeg hadde lang sovemorgen, og det er jo nå langt på dag...
                          Solen skinner i dag også, jeg tar vel en promenade om en stund.
                          Men først tar vi vel litt kaffe, og holder hverandre med selskap.

Kanskje kommer det flere som vil ha, værsågod til dere alle..
                          Mm, vad skönt med en promenad. Du är duktig du som går ut varje dag. Solen skiner här också, men det är kallt här idag, hos dig med? Var ut på lunchen och det var riktigt skönt att komma in i värmen sen igen. Hittade en ny julduk gjorde jag också. Usch, det blir dyrt när man går ut på luncherna, alltid kommer man tillbaka med nåt ju.
                          Har du sett din inbox? Ifall du inte tänkt på att titta där så har du ett meddelande.

Comment

Originally posted by mellis-bellis View Post
                            Go´dagens Sunny å Marianne...fika fika på er...alltid lika glad blir man oxå av att se Vanilla´s sköna,gosiga avatar igen

...e´lite förkylt här,så nu ska jag gå iväg å nysa lite...aaaatjooo som fankens...
                            Men hej mellis-vännen.
                            Himla kul att se dig, men trist att du är förkyld hörrö. Ta dig en stänkare så kanske bacilluskerna rymmer. Man kanske inte blir frisk av det, men man har roligare under tiden man är sjuk.
                            Annars är Snowie dunderhoning helt suverän, hon kanske tittar förbi sen så du kan få lite.
                            Här får du en krya-på-dig- , nån kram vågar jag inte ge dig. Vill ju inte ha några dumma baciller.

Comment

Men hej mellis-vännen.
                              Himla kul att se dig, men trist att du är förkyld hörrö. Ta dig en stänkare så kanske bacilluskerna rymmer. Man kanske inte blir frisk av det, men man har roligare under tiden man är sjuk.
                              Annars är Snowie dunderhoning helt suverän, hon kanske tittar förbi sen så du kan få lite.
                              Här får du en krya-på-dig- , nån kram vågar jag inte ge dig. Vill ju inte ha några dumma baciller.
                              Tack för tipsen ...kanske ska prova att sippa lite på en stänkare för de e´ju så trååååkigt så man kreverar av att va snorig,fybubblarns jag som vill gå på konsert ikväll...kan ju iof. klä ut mej till rockstjärna med solbrillor å snurvla som en som dragit i sig "bakpulver"liknande partydrog ...äsch ska försöka vila bort en stund nu

Comment

Heeeej gumman!
                                Åh, jag blir alltid lika glad att se dig, typiskt att jag missat när du varit här på sistone. Saknar dig massa.
                                Jaså du har varit på kurs du? Hoppas det var nåt intressant och roligt, annars kan det bli låååånga dagar.
                                Bara fint här, längtar till helgen. Är trött så jag vill ha sovmorgon, och så ska jag ha en shoppingdag på lördag med mamsen med efterföljande middag och gott i glas hemma hos henne och hennes sambo. Ska bli skoj.
                                Hoppas du ska han en härlig helg också, nåt inplanerat eller ska du ta helgen som den kommer?
                                Kram på dig vännen.
                                Heeej söta Sunny
                                Åh va go du e..., har saknat er oxå massor...
                                Så mysigt med shopping och heldag med mamsen, hoppas ni får en kanonhärlig dag med massa mys...
                                Helgen kommer nog att gå åt till att fixa här hemma... Har fortfarande massor med lådor som inte är uppackade... Fantastiskt så mycket grejer man upptäcker att man har när man flyttar, tycker ändå att det gallrades ganska friskt när det packades...

Kramis...

Comment

Working...
                                X