Sv: ***OT tråden***...del 6
Hej hopp allihop
Onsdag redan,,här går det fort i alla bemärkelser
Hej hopp allihop

Onsdag redan,,här går det fort i alla bemärkelser

Har vært uten bredbånd siden mandag i forrige uke, teknisk feil..
Men nå er det rettet, og jeg håper det blir bra.
...så nu e´allt som det ska va´

...så nu e´allt som det ska va´

Man kanske inte blir frisk av det, men man har roligare under tiden man är sjuk.
, nån kram vågar jag inte ge dig. Vill ju inte ha några dumma baciller.
Man kanske inte blir frisk av det, men man har roligare under tiden man är sjuk.
, nån kram vågar jag inte ge dig. Vill ju inte ha några dumma baciller.
Tack för tipsen
...kanske ska prova att sippa lite på en stänkare för de e´ju så trååååkigt så man kreverar av att va snorig,fybubblarns jag som vill gå på konsert ikväll...kan ju iof. klä ut mej till rockstjärna med solbrillor å snurvla som en som dragit i sig "bakpulver"liknande partydrog
...äsch ska försöka vila bort en stund nu
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.

Comment