Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by Vanilla View Post
    Heeej söta Sunny
    Åh va go du e..., har saknat er oxå massor...
    Så mysigt med shopping och heldag med mamsen, hoppas ni får en kanonhärlig dag med massa mys...
    Helgen kommer nog att gå åt till att fixa här hemma... Har fortfarande massor med lådor som inte är uppackade... Fantastiskt så mycket grejer man upptäcker att man har när man flyttar, tycker ändå att det gallrades ganska friskt när det packades...

Kramis...
    Men hej gumselumsan, tänk att jag lyckades kika in här när du är här.
    Jaså det är grejer kvar att packa upp för dig? Ja du, känner igen det där. Både att man har så in i bombens mycket grejer och att det tar tid att få upp allt i nya hemmet. Kommer ihåg att du pratade om att flytta förut, men jag har lyckats glömma om det var till hus eller lägenhet.
    Trivs du/ni?
    Jag längtar till lördag, det ska bli jätteskoj att ha en heldag med mamsen. Vi lär få en jättekulig dag tillsammans, och säkert kommer vi råka ut för massa tok. Det gör vi alltid när vi är i farten nånstans.
    Ha en superskön kväll gumman.

Comment

Originally posted by mellis-bellis View Post
      Tack för tipsen ...kanske ska prova att sippa lite på en stänkare för de e´ju så trååååkigt så man kreverar av att va snorig,fybubblarns jag som vill gå på konsert ikväll...kan ju iof. klä ut mej till rockstjärna med solbrillor å snurvla som en som dragit i sig "bakpulver"liknande partydrog ...äsch ska försöka vila bort en stund nu
      Hoppas du piggnat till gumman, vore ju trist om du skulle missa konserten du vill gå på. Att gå dit som rockstjärna låter väl som en bra idé, så smälter du in i mängden bra. Eller så tror övriga publiken att du tillhör artisterna så det blir värsta kalabaliken runt dig.
      Krya på dig vännen. Ser att inte Snowie kikat förbi nåt här idag, så jag ställer fram en kopp med Snowies suveräna dunderhoning till dig, hade lite kvar här hemma i skåpet.

Comment

Originally posted by marianne View Post
        Heisann til deg også!
        Fint å se deg igjen. Kurs er jo fint å få med seg, om det er interessant. Som regel har det med jobb å gjøre, så da er det vel ok.
        Ha det så fint til vi ses igjen..
        Hej goa Marianne, tack det samma...
        Det var en kurs på jobb, många olika områden som skulle gås genom, vissa mer intressanta än andra får jag väl erkänna...
        Kramis vännen...

Comment

Originally posted by mellis-bellis View Post
          Go´dagens Sunny å Marianne...fika fika på er...alltid lika glad blir man oxå av att se Vanilla´s sköna,gosiga avatar igen

...e´lite förkylt här,så nu ska jag gå iväg å nysa lite...aaaatjooo som fankens...
          Oh neeej Mellis vännen, det är inte kul att var förkyld...
          Skickar över en varm go filt och en stor mugg varm choklad...
          Kramis och krya på dig...

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
            Men hej gumselumsan, tänk att jag lyckades kika in här när du är här.
            Jaså det är grejer kvar att packa upp för dig? Ja du, känner igen det där. Både att man har så in i bombens mycket grejer och att det tar tid att få upp allt i nya hemmet. Kommer ihåg att du pratade om att flytta förut, men jag har lyckats glömma om det var till hus eller lägenhet.
            Trivs du/ni?
            Jag längtar till lördag, det ska bli jätteskoj att ha en heldag med mamsen. Vi lär få en jättekulig dag tillsammans, och säkert kommer vi råka ut för massa tok. Det gör vi alltid när vi är i farten nånstans.
            Ha en superskön kväll gumman.

Det är ett hus som vi håller på att komma i ordning i... Det börjar kännas ganska bra men vi bor fortfarande i lådor... Garderoberna är inte på plats ännu så det är inte så lätt att få allt på sina rätta platser... Garaget är fullt med lådor som vi behöver packa upp och sortera...Men det ska snart ordna sig... Har redan fått skrapa bilen ett par gånger så nu får vi ju skärpa oss så att vi kan få in bilarna i stället...

Ha en mysig kväll du oxå vännen...

Comment

Heisann der.... Jeg kommer som vanlig sent, men godt..
              Vært på visitt hos en venninne, og da går tiden fort.
              Her er det vinter, med temp. på -6 nå. Hadde ca. 40 cm snø, men noe mindre nå. Solen varmer på dagen, og det er jo et skjønt vinter-vær.
              Jeg sitter å strikker litt, og funderer på julegaver, kanskje tidlig men.. Tror det blir en del hjemmelagede gaver herfra i år. Jeg synes det er fint å få, og også gi...

Comment

Hei, hei...
                Fredag, og mange lengter til fri og avslapning. (Sunny, vet jeg)
                Men helgen er jo noe spesielt, så jeg er helt enig.

Kaldt hos meg i dag, - 12 på morgenen. Solen kommer ikke så mye i dag, så jeg må holde varmen selv..
                Tenkte meg ut på en promenade i løpet av dagen, skjønt uansett temp.
                Ha en fortsatt fin fredag, der du er. Vi ses..

Comment

Originally posted by marianne View Post
                  Hei, hei...
                  Fredag, og mange lengter til fri og avslapning. (Sunny, vet jeg)
                  Men helgen er jo noe spesielt, så jeg er helt enig.

Kaldt hos meg i dag, - 12 på morgenen. Solen kommer ikke så mye i dag, så jeg må holde varmen selv..
                  Tenkte meg ut på en promenade i løpet av dagen, skjønt uansett temp.
                  Ha en fortsatt fin fredag, der du er. Vi ses..
                  Hej gumman!
                  Ja jag har längtat till helgen, och det är sååå skönt att den nu är här. Eller ja, snart i alla fall. Ska ju jobba klart först.
                  Kallt här också, men oj inga -12 grader här inte. Men det känns som -20, fast det är väl bara nån minusgrad.
                  Jag ska ut på lunchen och titta lite i butiker, ska försöka att inte handla nåt. Det ska jag ju göra imorgon liksom. Man måste ju hålla i pengarna så gott det går.
                  Ha det så jättebra idag vännen, vi ses under dagen. Kanske fika sen i eftermiddag?
                  och

Comment

Och så ett stort hej till er allihop.
                    Fredag idag, och det är ju såååå skönt alltså.
                    Ska några av er göra nåt speciellt i helgen, eller ska ni ha en sån där härligt skön helg som det är så underbart att ha?
                    Imorgon ska jag shoppa med mamsen som sagt, och så blir det gott i glaset på kvällen hos henne och hennes sambo. Misstänker starkt att söndagen kommer tillbringas i tv-soffan.
                    Ikväll är det Idol, och det bara måste bli Johan eller Cissi som åker ut ikväll. Allt annat vore skandal. Usch. Jaja, återstår att se hur det går.
                    Ha det så jättebra alla goa Tornisar, vi ses under dagen eller kanske ikväll.

Comment

Hallå Sunny och alla andra härinne....

Har haft enormt mycket i skolan så det har knappt funnits tid att surfa överhuvudtaget på ett tag nu....
                      Äntligen lite lugnare kurser på gång iaf...

Ha en trevlig och skön helg.... ...inte för mycket av men inte för lite heller... 2:
                      Öl är gott.....

Comment

Originally posted by Folkis View Post
                        Hallå Sunny och alla andra härinne....

Har haft enormt mycket i skolan så det har knappt funnits tid att surfa överhuvudtaget på ett tag nu....
                        Äntligen lite lugnare kurser på gång iaf...

Ha en trevlig och skön helg.... ...inte för mycket av men inte för lite heller... 2:
                        Heeeej Folkis-vännen.
                        Himla kul att se dig igen. Uj vad du verkar haft fullt upp. Hoppas det lugnar ner sig snart så vi kan börja få se mer av dig här.
                        Jag slutar om fem minuter, sen är det helg för mig med. Tjoho!
                        Ska försöka ta det lagom med , men det slutar väl som vanligt.
                        Ha det så jättebra vännen, vi synes.

Comment

Tjoho, nu är det helg!

Middagen är på g, sen blir det nog gott i glas. Men bara lite, blir ju mer imorrn.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                            Tjoho, nu är det helg!

Middagen är på g, sen blir det nog gott i glas. Men bara lite, blir ju mer imorrn.
                            Heeej vännen Varför mer i morgon. Ta det du orkar svälja idag.. Vill inte du ska gå miste om det goda glaset

Comment

GO Fredagkväll alla!!!!
                              Jag bjuder på en Öl eller 2!!

Comment

Originally posted by Schmoo View Post
                                GO Fredagkväll alla!!!!
                                Jag bjuder på en Öl eller 2!!
                                Åhhh,,tack så mycket,,jag tar gärna två,,,minst
                                Life is what happens to you while you're busy making other plans.

Comment

Working...
                                X