Sv: ***OT tråden***...del 6
Men hej gumselumsan, tänk att jag lyckades kika in här när du är här.
Jaså det är grejer kvar att packa upp för dig? Ja du, känner igen det där. Både att man har så in i bombens mycket grejer och att det tar tid att få upp allt i nya hemmet. Kommer ihåg att du pratade om att flytta förut, men jag har lyckats glömma om det var till hus eller lägenhet.
Trivs du/ni?
Jag längtar till lördag, det ska bli jätteskoj att ha en heldag med mamsen. Vi lär få en jättekulig dag tillsammans, och säkert kommer vi råka ut för massa tok. Det gör vi alltid när vi är i farten nånstans.
Ha en superskön kväll gumman.
Originally posted by Vanilla
View Post
Jaså det är grejer kvar att packa upp för dig? Ja du, känner igen det där. Både att man har så in i bombens mycket grejer och att det tar tid att få upp allt i nya hemmet. Kommer ihåg att du pratade om att flytta förut, men jag har lyckats glömma om det var till hus eller lägenhet.
Trivs du/ni?
Jag längtar till lördag, det ska bli jätteskoj att ha en heldag med mamsen. Vi lär få en jättekulig dag tillsammans, och säkert kommer vi råka ut för massa tok. Det gör vi alltid när vi är i farten nånstans.
Ha en superskön kväll gumman.

Tack för tipsen
...kanske ska prova att sippa lite på en stänkare för de e´ju så trååååkigt så man kreverar av att va snorig,fybubblarns jag som vill gå på konsert ikväll...kan ju iof. klä ut mej till rockstjärna med solbrillor å snurvla som en som dragit i sig "bakpulver"liknande partydrog
...äsch ska försöka vila bort en stund nu
Men det ska snart ordna sig... Har redan fått skrapa bilen ett par gånger så nu får vi ju skärpa oss så att vi kan få in bilarna i stället...
men inte för lite heller...
2: 
Comment