Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by TMM View Post
    Är Millan förvirrad?
    Inte mycke som kan få mig förvirrad....testa mig om du törs

Comment

Originally posted by Fjällis View Post
      Räckte väl med den..
      Jag gillar skvaller. Speciellt om det kan få en hedersplats i min "Forum for dummies"
      -

Comment

Jag gillar skvaller. Speciellt om det kan få en hedersplats i min "Forum for dummies"
        Det var inget skvaller, bara en snygg kille

Comment

Det var inget skvaller, bara en snygg kille
          Ah, jag kopplade nog ihop för mycket med det nyligen lämnade ämnet då. Sorry!

jao, han var urläcker
          -

Comment

Ah, jag kopplade nog ihop för mycket med det nyligen lämnade ämnet då. Sorry!

jao, han var urläcker
            Kopplade oxå, o till slut blev det trassel. Visste ju inte vart jag var i slutändan.

Visst var han fin

Comment

Kopplade oxå, o till slut blev det trassel. Visste ju inte vart jag var i slutändan.

Visst var han fin
              Han var helt underbar
              -

Comment

Han var helt underbar
                En äkta prins..

Comment

En äkta prins..
                  Du glömde nog "korv"
                  -

Comment

Originally posted by tojja View Post
                    Nä där har du rätt,jag har två som jag är rätt mycket på och det är detta och på aotv,sen är den några andra som jag strö kollar på lite då å då.
                    Men man hinner ju inte vara över allt
                    Även om man nu fick ett mail i går från ett forum att man blir kickad om man är där för lite ,så då kan dom hoppa och skita för ingen bestämmer över mig
                    bra sagt

Comment

När vi ändå är inne på det......man skriver på ett forum och därigenom så skapar man kontakter. Om man väljer att gå över till ett annat forum är ju helt fritt eller hur,,,,,,vi här har väl visat att alla är välkomna. Vi försöker inte att övertyga människor att skriva här.....om man tänker efter hur sjukt är inte det att just göra det.Så här skriver vi utan tvång,,,,,,,,,och vi har en hel del kul med den gemenskapen vi har

Comment

Guten morgen.
                        Jaha, onsdag idag. Fast det är som torsdag för mig idag, för jag är ledig på fredag så jag har fredag imorgon då det egentligen är torsdag. Hängde ni med?
                        Och så missade jag ju er igår kväll, det var himla trist. Prinskorvar, godingar, tokforum och allmän förvirring var det ju här igår.

Hoppas ni sovit gott inatt, och att ni vaknat pigga och utvilade idag. Nåt speciellt på schemat kanske?
                        Jag sitter här på jobbet i alla fall, hoppas på en lugn och bra dag. Det lär det säkert bli, de flesta har gått in i nåt slags jultempo.
                        Nu ska jag mumsa i mig morgonmackan och te.
                        på er.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                          Guten morgen.
                          Jaha, onsdag idag. Fast det är som torsdag för mig idag, för jag är ledig på fredag så jag har fredag imorgon då det egentligen är torsdag. Hängde ni med?
                          Och så missade jag ju er igår kväll, det var himla trist. Prinskorvar, godingar, tokforum och allmän förvirring var det ju här igår.

Hoppas ni sovit gott inatt, och att ni vaknat pigga och utvilade idag. Nåt speciellt på schemat kanske?
                          Jag sitter här på jobbet i alla fall, hoppas på en lugn och bra dag. Det lär det säkert bli, de flesta har gått in i nåt slags jultempo.
                          Nu ska jag mumsa i mig morgonmackan och te.
                          på er.
                          Go morron sunny Blev lite godis här inne igår.. o tomtar o troll.. om man kan säga så.
                          Du är snart julledig.. o har fredag i morgon fast det är torsdag..
                          Önskar jag kunde ha fredag idag, o slapp baka bröd.

Comment

Go morron sunny Blev lite godis här inne igår.. o tomtar o troll.. om man kan säga så.
                            Du är snart julledig.. o har fredag i morgon fast det är torsdag..
                            Önskar jag kunde ha fredag idag, o slapp baka bröd.
                            Hej vännen.
                            Ja himla skönt med julhelg snart. Ser fram emot fredagkvällen då jag ska slå in julklapparna, blir skoj det.
                            Jaså ska du baka bröd idag? Men det är väl kuligt? Fast det klart, lust för bakning måste man ju ha, annars kan det bli jobbigt.
                            Du får ta många pauser och komma hit och hämta ny kraft mellan varven gumman.
                            Nu ska jag ut och spana fåglar, hänger du med?

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                              Hej vännen.
                              Ja himla skönt med julhelg snart. Ser fram emot fredagkvällen då jag ska slå in julklapparna, blir skoj det.
                              Jaså ska du baka bröd idag? Men det är väl kuligt? Fast det klart, lust för bakning måste man ju ha, annars kan det bli jobbigt.
                              Du får ta många pauser och komma hit och hämta ny kraft mellan varven gumman.
                              Nu ska jag ut och spana fåglar, hänger du med?
                              Ser oxå fram emot helgen o att man blir klar med allt stök..
                              Visst kul o baka, men just nu känns det bläää. Har inte heller slagit in paket ännu. Det får bli en sån här sista minuten inslagning..

Så klart jag hänger med ut o kollar på fåglar...

Comment

Halloj Sunny o Fjällis....ha en bra Onsdag...nu närmar vi oss julen med stormsteg

Sol o grönt hos mig...ser ut som det är vår tycker jag

Comment

Working...
                                X