Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by Millan View Post
    Halloj Sunny o Fjällis....ha en bra Onsdag...nu närmar vi oss julen med stormsteg

Sol o grönt hos mig...ser ut som det är vår tycker jag
    Go'morron Millan. Har bröddeg på G.. lika bra o få det undanstökat så jag kan göra lite nytta sen.

Comment

Originally posted by Fjällis View Post
      Go'morron Millan. Har bröddeg på G.. lika bra o få det undanstökat så jag kan göra lite nytta sen.
      Hej svejs...samma här o snabeljohan väntar på sin tur...hå, hå ja, ja

Comment

Ser oxå fram emot helgen o att man blir klar med allt stök..
        Visst kul o baka, men just nu känns det bläää. Har inte heller slagit in paket ännu. Det får bli en sån här sista minuten inslagning..

Så klart jag hänger med ut o kollar på fåglar...
        Jag ska ha myspys på fredagkväll med julsånger på stereon, paketinslagning och gott i glas. Men får nog se till att ha de flesta inslagna innan det goda i glaset kommer, annars vete sjutton hur paketen kommer se ut.
        Mm, nybakat bröd är så himla gott. Jag kommer förbi sen lite längre fram på dan gumman.

Comment

Halloj Sunny o Fjällis....ha en bra Onsdag...nu närmar vi oss julen med stormsteg

Sol o grönt hos mig...ser ut som det är vår tycker jag
          Hej gumman.
          Suck, ja ingen snö denna jul inte. Snön lär säkert komma efter jul och nyår, då man inte vill ha nån snö utan då längtar man bara till våren. Helt omvänt.
          Ha en bra onsdag du med. Och ta pauser du också, och kika in här. Inte ta ut dig alldeles. Du får lägga ut lite dammråttor i spår så kanske Snabel-Johan klarar sig själv?

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
            Hej gumman.
            Suck, ja ingen snö denna jul inte. Snön lär säkert komma efter jul och nyår, då man inte vill ha nån snö utan då längtar man bara till våren. Helt omvänt.
            Ha en bra onsdag du med. Och ta pauser du också, och kika in här. Inte ta ut dig alldeles. Du får lägga ut lite dammråttor i spår så kanske Snabel-Johan klarar sig själv?
            Ingen dum ide det där med snabeljohan...han kanske gillar pepparkakor...va tror du om de?...varför har man inte en sån där självgående...ska snacka med tomten om de faktiskt...hinner jag skicka en önskan nu tro

Comment

Hej svejs...samma här o snabeljohan väntar på sin tur...hå, hå ja, ja
              Ge johan en klapp från mig med

Comment

Jag ska ha myspys på fredagkväll med julsånger på stereon, paketinslagning och gott i glas. Men får nog se till att ha de flesta inslagna innan det goda i glaset kommer, annars vete sjutton hur paketen kommer se ut.
                Mm, nybakat bröd är så himla gott. Jag kommer förbi sen lite längre fram på dan gumman.
                Misstänker att gott i glas vinner hos mig. Struntsamma hur paketen ser ut.. de rivs ju iaf sönder

Comment

Ingen dum ide det där med snabeljohan...han kanske gillar pepparkakor...va tror du om de?...varför har man inte en sån där självgående...ska snacka med tomten om de faktiskt...hinner jag skicka en önskan nu tro
                  Ja men självklart, det hinner du med. Han brukar vara väldigt snäll med slutdatumet för önskningarna har jag hört.
                  Testa med pepparkakor du, det kanske funkar. Fast det klart, gör det inte det blir det ju jobbigt med alla smulorna...Prova med en liten golvsnutt bara först, utifall att..

Comment

Misstänker att gott i glas vinner hos mig. Struntsamma hur paketen ser ut.. de rivs ju iaf sönder
                    Ja det har du ju rätt i vännen. Spela roll hur de ser ut egentligen. Och efter några glas ser säkert allt bra ut ändå.

Comment

Dags för lunch här om en liten stund, så jag säger hej på ett tag. Återkommer efter 12.15 nånting.
                      Tjingeling så länge.

Comment

Ja det har du ju rätt i vännen. Spela roll hur de ser ut egentligen. Och efter några glas ser säkert allt bra ut ändå.
                        Tror t.o.m att det ser bättre ut än utan gott i glas. Dan efter skyller vi på katten..

Comment

Tjingeling...

Ser dere har det så fint både kveld og dag, herlig.. Jeg kommer også snart nå. Er absolutt ingen sprudlende dame, men det kommer vel tilbake.
                          Pusler litt i huset i dag. Og venter på snø.. Litt hvitt rim er alt vi har, og - 6. Ingen julestemning av det.
                          Ha en fortsatt fin onsdag, vi ses..

Comment

Tror t.o.m att det ser bättre ut än utan gott i glas. Dan efter skyller vi på katten..
                            Ja precis, perfekt att ha husdjur man kan skylla på. Det kommer säkert bli lite blessyrer, för jag kommer säkerligen få "hjälp" av de små rackarna.

Comment

Originally posted by marianne View Post
                              Tjingeling...

Ser dere har det så fint både kveld og dag, herlig.. Jeg kommer også snart nå. Er absolutt ingen sprudlende dame, men det kommer vel tilbake.
                              Pusler litt i huset i dag. Og venter på snø.. Litt hvitt rim er alt vi har, og - 6. Ingen julestemning av det.
                              Hej vännen.
                              Vad mysigt att pyssla lite där hemma, låter som du har en skön dag gumman.
                              Jaså ni har minusgrader i alla fall, här är det betydligt mildare och den lilla snö som kom igår är borta. Men julpyntet här inne på jobbet skapar i alla fall lite julstämning, och emellanåt spelas det julsånger på radion. Mysigt.
                              Ha det bra du med gumman, vi ses under dagen.

Comment

Originally posted by marianne View Post
                                Tjingeling...

Hej Marianne...ta det lugnt med pysslandet...tänk på ryggen...var rädd om dig vännen

Comment

Working...
                                X