Announcement

Collapse
No announcement yet.

***OT tråden***...del 6

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sv: ***OT tråden***...del 6

Originally posted by Millan View Post
    Har jag varit i stapeln
    Du var med i stapeln ett tag.. Svårt det här..

Comment

Originally posted by Fjällis View Post
      God fortsättning till er alla.. o ett Gott Nytt År.

*förstår inte varför jag blev så full i skratt*
      Detsamma till dej Fjällis! Nytt år, nya möjligheter och nya äventyr

Comment

Originally posted by Lexie View Post
        Detsamma till dej Fjällis! Nytt år, nya möjligheter och nya äventyr
        Detsamma till dig.. För mig räcker det med gamla äventyr.. men det dyker säkert upp nya stjärnor eller kanske ska skriva " trekantiga gummor"

Comment

Originally posted by Skorpan View Post
          Är det bara jag som ska jobba imorgon
          Nä det skall jag också göra
          Kör hårt,det kan gå
          I morgon kan det vara försent.
          Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Jaha då har man varit nere på ONOFF och gjort av med julklappspengarna man fick på en ny 400gb hårddisk
            Kör hårt,det kan gå

Comment

Originally posted by tojja View Post
              Nä det skall jag också göra
              Ha det så bra på jobbet tojja, väl skönt att vara igång igen En tids bortovaro/ledighet, sen saknar man jobbarkompisarna

Comment

Originally posted by Lexie View Post
                Ha det så bra på jobbet tojja, väl skönt att vara igång igen En tids bortovaro/ledighet, sen saknar man jobbarkompisarna
                Jo det skall bli gött att börja igen,även om vi nu inte är så många som skall jobba denna veckan som är kvar
                Kör hårt,det kan gå

Comment

Originally posted by tojja View Post
                  Jo det skall bli gött att börja igen,även om vi nu inte är så många som skall jobba denna veckan som är kvar
                  natti tojja

Comment

God morgon och God Fortsättning till er alla.

Nu sitter jag på jobbet igen, rackarns vad fort julhelgen har gått.
                    Skönt att några fler ska jobba i mellandagarna också i alla fall. *sneglar åt tojja och Skorpan*
                    Känns inte lika jobbigt då liksom.
                    Hoppas ni haft en riktigt härlig jul, med mycket god mat, smarriga godisar, många julklappar och nära och kära i er närhet.
                    Har jag tur springer jag på nån här under dagen, misstänker att det kommer bli vääääldigt lugnt på jobbet.
                    Pussisar till er.

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                      God morgon och God Fortsättning till er alla.

Nu sitter jag på jobbet igen, rackarns vad fort julhelgen har gått.
                      Skönt att några fler ska jobba i mellandagarna också i alla fall. *sneglar åt tojja och Skorpan*
                      Känns inte lika jobbigt då liksom.
                      Hoppas ni haft en riktigt härlig jul, med mycket god mat, smarriga godisar, många julklappar och nära och kära i er närhet.
                      Har jag tur springer jag på nån här under dagen, misstänker att det kommer bli vääääldigt lugnt på jobbet.
                      Pussisar till er.
                      Hej Sunny och god fortsättning till dig oxå...jag är ledig i mellandagarna...hur skönt som helst...men håll ut Sunny....kort vecka och sen har vi helg igen och mot 2007...ha det bäst

Comment

Originally posted by Millan View Post
                        Hej Sunny och god fortsättning till dig oxå...jag är ledig i mellandagarna...hur skönt som helst...men håll ut Sunny....kort vecka och sen har vi helg igen och mot 2007...ha det bäst
                        Hej sötis.
                        Ja det är skönt med kort vecka. Och det kommer vara väldigt lugnt på jobbet så det behövs inga större arbetsinsatser, så det kommer säkerligen rulla på bra här på jobbet.
                        Vad skönt för dig att vara hemma, ha det så jätteskönt gumman.
                        Blir det en dag i soffan med chokladpraliner?

Comment

Dags för lunch nu. Går nog ut en sväng på lunchen, om det går att gå där ute. Det lär väl vara massa folk ute på reaspaning idag.
                          Hej på ett tag.

Comment

Hallojsan.
                            Något seg idag här på jobbet, inväntar lunchen som är om 50 minuter. Då pyser jag ut och blir förhoppningsvis piggare efter lite frisk luft.
                            Hoppas ni sussat gott inatt, och att ni är pigga och glada idag.
                            Ha det bäst, vi ses kanske här något under dagen?

Comment

Originally posted by Sunnyface View Post
                              Hallojsan.
                              Något seg idag här på jobbet, inväntar lunchen som är om 50 minuter. Då pyser jag ut och blir förhoppningsvis piggare efter lite frisk luft.
                              Hoppas ni sussat gott inatt, och att ni är pigga och glada idag.
                              Ha det bäst, vi ses kanske här något under dagen?
                              Heisann.. Her er jeg igjen.. Har hatt litt besøk og bare tatt livet med ro. Prøver å bli frisk, men det tar tid..
                              Og du har dine dager på jobb igjen ser jeg. Det går jo fort til neste fri, bare denne og en dag til. Men helgen går jo også fort, og plutselig har vi 2007, og en helt vanlig dag igjen..
                              Vi ses kanskje utover dagen, ha det så godt så lenge. Og god lunch..

Comment

Originally posted by marianne View Post
                                Heisann.. Her er jeg igjen.. Har hatt litt besøk og bare tatt livet med ro. Prøver å bli frisk, men det tar tid..
                                Og du har dine dager på jobb igjen ser jeg. Det går jo fort til neste fri, bare denne og en dag til. Men helgen går jo også fort, og plutselig har vi 2007, og en helt vanlig dag igjen..
                                Vi ses kanskje utover dagen, ha det så godt så lenge. Og god lunch..
                                Hej gumman.
                                Usch, vilken dum bacill du fick. Skönt att det börjar kännas bättre och bättre i alla fall, då går det ju åt rätt håll. Och så börjar du det nya året frisk och kry sen.
                                Det är behagliga dagar här på jobbet faktiskt, ska inte klaga. Sitter mest och spelar spel och läser tidningarna, inte så ansträngande.
                                Och nu är det lunch om bara fem minuter, så jag ska väl börja byta skor så jag inte går ut med mina inneskor. Blir nog lite kallt om fossingarna.
                                Vi ses underdagen vännen, ha det så bra så länge.

Comment

Working...
                                X