Announcement
Collapse
No announcement yet.
***OT tråden***...del 6
Collapse
X
-
-
Sv: ***OT tråden***...del 6
Ja det är min filosofi... han sitter där och har tråkigt och så får han syn på en knapp och tänker att den har jag inte pillat på ... och så gör han det och vips så kommer det upp en error-sida när man försöker skrivaOriginally posted by Skorpan View PostSå är det,,,TMM är chef över knapparna
The Error commander
Men nu går det bra som vanligt igen
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Fattar nadaOriginally posted by snowflake View PostJa det är min filosofi... han sitter där och har tråkigt och så får han syn på en knapp och tänker att den har jag inte pillat på ... och så gör han det och vips så kommer det upp en error-sida när man försöker skriva
The Error commander
Men nu går det bra som vanligt igen
Comment
-
Go´morron Skorpan och alla andra nissor!Originally posted by Skorpan View PostFattar nada
Jo jag fick helt plötsligt problem att skriva här igår kväll, fick upp en error sida och sen rätt vad det var så fick jag upp googles sida. Alltså måste TMM ha pillat på knapparna eftersom jag inte har gjort det
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
God morgon..eller vad det nu är. och skål
Ha en fin dag och tryck inte på alla knappar. Det slutar i kaos,,,,fråga mig jag vet.....
Life is what happens to you while you're busy making other plans.
Comment
-
-
Hmm... jag skrämde kanske bort henne nu ... hon bara töade och försvann (det är ju trots allt plus grader ute)Originally posted by Skorpan View Postär Tösnö här...det har jag missat
Får väl önska henne ett gott nytt år imorgon istället
Comment
-
Snøen faller fra himlen ned,
ute er det stille, minner om fred!
Så ble det vinter, om enn den kom sent,
kanskje så var det vel ment!
Nå er det natten, jeg rusler til ro,
om du gjør det samme, ja da er vi to!
Snart er det over, enda et år,
monn tro hvordan tiden og livet vårt går?
Nå vil jeg ønske for alle jeg kjenner,
det beste av livet, for alle mine venner!
GODT NYTT ÅR!
Comment

Comment