Humortråden: Deltagarna ...

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Salvia
    Campare
    • Aug 2005
    • 2732

Originally posted by Tipita
    Ja dette var gøy Jeg har også lagret noe..Men det går mest på vitser, sanger og dikt...Jeg satt og bladde i gamle innlegg på BB-forumet siste natten og fant ut at det var veldig dumt om alle de morsomme diktene og sangene skulle gå tapt.. (ikke er en bare BB-skadet, men forumskadet også) Forresten synd at jeg ikke rakk å lagre tråden: da er man BB-skadet ....men kanskje noen andre fikk gjort det
    hehe att inte jag tänkte på d ... har inte sparat något av det jag läst ..synd. men jag är ändå lite bb skadad...

Comment

• Tipita
      Campare
      • May 2005
      • 1807

Originally posted by Lillesyrran
      Ja dette var gøy Jeg har også lagret noe..Men det går mest på vitser, sanger og dikt...Jeg satt og bladde i gamle innlegg på BB-forumet siste natten og fant ut at det var veldig dumt om alle de morsomme diktene og sangene skulle gå tapt.. (ikke er en bare BB-skadet, men forumskadet også) Forresten synd at jeg ikke rakk å lagre tråden: da er man BB-skadet ....men kanskje noen andre fikk gjort det
      hehe att inte jag tänkte på d ... har inte sparat något av det jag läst ..synd. men jag är ändå lite bb skadad...
      Ja vi alle er nok det... .Du var vel for det meste i OT-tråden du..så du er sikkert ikke med i de trådene jeg lagret tenker jeg...

Comment

• Watchlar
        (F
        • May 2005
        • 1873

Detta inlägg postades av Sanddra på AOTV-forumet

Deltagarna ska gruppkramas!

Britt: Åhhh, va gööööj!!!! Kuuuult! *Rultar in i ringen och slänger sig om halsen på närmsta person med testosteron i kroppen*

Klas: Men åhhhh! Jag vill ut, vill jag! Så jävla trööökigt brushan! Jag vill inte krama Tina ju! Då måste jag hugga armarna av mig sen! (<--- OBS: Autentiskt uttalande!) *Slänger ett täcke över kameran och ticsar med hela ansiktet*

CF: Åhhh!!! Kom så går vi till sängen och gosar Klas!

Anders: Lugn i bussen, jag vill inte krama en kille. Jag är INTE homofil! Det är lugnt! *Skrattar hysteriskt och rättar till frillan i närmsta spegel samtidigt som han frågar Tina om det går bra*

Tina: Nä, men Briiiiit!!!! Det här möste vi vinne så dröpp det där fjanteriet innan jag krömer lungerna ur dig, snorunge! Och dö Anders! Dropp det där med å reta mig. Jag ringer när det blir kul! *Kramar sig igenom gruppen med en rasande fart och klampar därifrån när uppdraget misslyckas!*

Elita: Men asså...Jag kan inte vara med när jag har flottigt hår ju... Sen vill ju inte JAG liksom, lilla Prinsessan, vara i närheten av en labiiiiiil person heller asså. Eller hur då? Visst håller ni med MIG då? *Samlar mobbargänget i sovrummet och låter några krokodiltårar rinna lagomt långt ifrån rouget och väntar på tröst från Klas*
        [SIZE="1"][CENTER] [B]"Dom som s

Comment

• Salvia
          Campare
          • Aug 2005
          • 2732

Ja vi alle er nok det... .Du var vel for det meste i OT-tråden du..så du er sikkert ikke med i de trådene jeg lagret tenker jeg...
          Oj här har jag missat att du svarat mej.. nej precis du har så rätt.. =)
          Nästa år då ska jag vara mer aktiv utanför också

Comment

• Salvia
            Campare
            • Aug 2005
            • 2732

Originally posted by Watchlar
            Detta inlägg postades av Sanddra på AOTV-forumet

Deltagarna ska gruppkramas!

Britt: Åhhh, va gööööj!!!! Kuuuult! *Rultar in i ringen och slänger sig om halsen på närmsta person med testosteron i kroppen*

Klas: Men åhhhh! Jag vill ut, vill jag! Så jävla trööökigt brushan! Jag vill inte krama Tina ju! Då måste jag hugga armarna av mig sen! (<--- OBS: Autentiskt uttalande!) *Slänger ett täcke över kameran och ticsar med hela ansiktet*

CF: Åhhh!!! Kom så går vi till sängen och gosar Klas!

Anders: Lugn i bussen, jag vill inte krama en kille. Jag är INTE homofil! Det är lugnt! *Skrattar hysteriskt och rättar till frillan i närmsta spegel samtidigt som han frågar Tina om det går bra*

Tina: Nä, men Briiiiit!!!! Det här möste vi vinne så dröpp det där fjanteriet innan jag krömer lungerna ur dig, snorunge! Och dö Anders! Dropp det där med å reta mig. Jag ringer när det blir kul! *Kramar sig igenom gruppen med en rasande fart och klampar därifrån när uppdraget misslyckas!*

Elita: Men asså...Jag kan inte vara med när jag har flottigt hår ju... Sen vill ju inte JAG liksom, lilla Prinsessan, vara i närheten av en labiiiiiil person heller asså. Eller hur då? Visst håller ni med MIG då? *Samlar mobbargänget i sovrummet och låter några krokodiltårar rinna lagomt långt ifrån rouget och väntar på tröst från Klas*
            hehe... mm gillade " låter några krokodiltårar rinna lagomt långt ifrån ruoget.."
            kul att du roar oss här.. mkt glad för det.

Comment

• dissie
              Miss Big Brother :(
              • May 2005
              • 8

Japp, allt vårt arbete får inte gå till spillo Har lagt in det på AOTV oxå: http://www.alltomtv.se/t46275.html

Väntar med spänning på "När man är BB-skadad"-tråden, jag hann nog inte läsa allt i den

Fick tyvärr inte med mig "Melodikrysset"-tråden , kanske någon annan som har den?

Hahaha, va jag har skrattat nu
              *~* Stolt mamma till Cevin 3

Comment

• Watchlar
                (F
                • May 2005
                • 1873

Upp och hoppa

Comment

• piopio
                  Ett med forumet
                  • May 2005
                  • 9354

Upp och hoppa
                  Har svarat i du vet vilken tråd.. ;-)
                  I am always running around like a blue-arsed fly!!

Comment

• Tornevall
                    Developer Devil
                    • Oct 2003
                    • 22212
                    • 🏛️ Owner

Upp och hoppa
                    Så du hade kvar dom? Kul!

Här är din tråd i arkivformat: http://forum.tornevall.net/archive/i...hp/t-2989.html

Kommer snart med fler länkar till dig watchlar.
                    -

Comment

• Watchlar
                      (F
                      • May 2005
                      • 1873

Originally posted by TMM
                      Så du hade kvar dom? Kul!

Här är din tråd i arkivformat: http://forum.tornevall.net/archive/i...hp/t-2989.html

Kommer snart med fler länkar till dig watchlar.
                      Varför finns det ett arkivformat

En liten fråga, har du kvar BB-forumet eller är allt raderat? Fanns en hel del kul där som är värt att bevara!

Comment

• Tornevall
                        Developer Devil
                        • Oct 2003
                        • 22212
                        • 🏛️ Owner

Varför finns det ett arkivformat
                        Mer lättläst? Dessutom kan man visst koppla in en palmpilot och forumera med hjälp av arkivet.

En liten fråga, har du kvar BB-forumet eller är allt raderat? Fanns en hel del kul där som är värt att bevara!
                        Vi plockade aldrig nånting från forumet när det stängdes tyvärr, och det fanns mycket där jag gärna hade bevarat.
                        -

Comment

• Tornevall
                          Developer Devil
                          • Oct 2003
                          • 22212
                          • 🏛️ Owner

Watchlar: http://forum.tornevall.net/bb2005_humor/

All humor samlad på en plats. Blir det för mycket gör jag en innehållsförteckning. Så ös på med mer humor om ni har nåt.
                          -

Comment

• Watchlar
                            (F
                            • May 2005
                            • 1873

Originally posted by TMM
                            Watchlar: http://forum.tornevall.net/bb2005_humor/

All humor samlad på en plats. Blir det för mycket gör jag en innehållsförteckning. Så ös på med mer humor om ni har nåt.
                            Suveränt! Tack TMM Saknar som sagt "När man är BB-skada", Snowflake kom igen och lägg upp det du har! Tipita skall också ha en del material, som hon kan bidra med. Ingen som har sparat "melodikrysset"-tråden, vill ha den

Comment

• amster®
                              Stamg
                              • Dec 2004
                              • 238

Suveränt! Tack TMM Saknar som sagt "När man är BB-skada", Snowflake kom igen och lägg upp det du har! Tipita skall också ha en del material, som hon kan bidra med. Ingen som har sparat "melodikrysset"-tråden, vill ha den
                              Hehe, veldig bra!! var morro og lese dette igjen

Comment

• Prettygrl
                                *Lolita*
                                • May 2005
                                • 1553

Jeg ler meg i hjel!!!!! fy søren dette var bra rått!!!! uansett hvoir mange ganger jeg leser det, det er like komiskt hver gang hahahaha
                                "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

Working...