Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flanders Officiella Fanklubb - Flanderworld!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Nova
    MMMM! En ursäkt var verkligen på plats XX -
    ALT for deg vet du,Novalita!!!;-) (Skjønt ikke riktig ALT da!!He-he!!Du får kose deg med Flandersen i natt ja!! )

Comment

• Originally posted by xx24-7
      ALT for deg vet du,Novalita!!!;-) (Skjønt ikke riktig ALT da!!He-he!!Du får kose deg med Flandersen i natt ja!! )
      Jasså? Vad var det du inte förstod? Do you want me to write it in English, so that you perhaps understand what I'm trying to say? I know it's hard for you Norwegians to understand us Swedish -pooooor you

Det kan du hajja att jag ska - Flanders å jag - inatt - på en grön sommaräng... Vi ska känna vinden vina... Håller fast i din man.. ja, ni vet;-)
      http://cherinne.blogg.se/

Comment

Jasså? Vad var det du inte förstod? Do you want me to write it in English, so that you perhaps understand what I'm trying to say? I know it's hard for you Norwegians to understand us Swedish -pooooor you

Det kan du hajja att jag ska - Flanders å jag - inatt - på en grön sommaräng... Vi ska känna vinden vina... Håller fast i din man.. ja, ni vet;-)
        He-he!!Nå var det godt at det var DU som ikke forstod MEG!!

Comment

He-he!!Nå var det godt at det var DU som ikke forstod MEG!!
          Betyder inte Skjønt - förstod???

explain yourself miss XX!

Comment

• Originally posted by Flanders
            Hei alle sammen! Utrolig å lese alle deres innlegg. Gule telefonen, flandersdansen, solbrilletricket, kjøttfarssåsen, kvalitetssex osv. ting jeg trodde aldri skulle komme på tv. Tusen takk for all støtte jeg har fått av dere. Det har virkelig varmet mitt hjerte. Jeg har en ganske hektisk hverdag så tviler på at jeg rekker å henge med her for ofte, men vil stikke innom iblant for å se hvordan det går med dere. Legg gjerne igjen en hilsen i min gjestebok eller send meg en mail. Forumet er også laget for å brukes. Skal prøve å få lagt inn noen videosnutter snart av dansen og flere bilder vil jeg oppdatere med jevnlig. Ha det så bra så lenge. God sommer!

Med vennlig hilsen Anders
            Go´morron allihop! Var tvungen att flytta upp hälsningen från Flanders, så vi blir på gott humör idag!

Här har det pratats främmande språk medans jag har sovit ser jag ;-) Ser ut som det har regnat här i natt men nu verkar det att bli fint väder igen och varmt är det också! Är ledig idag och det behövde jag verkligen!

Skönt att min lilla xx också tittade in här inatt, blev lite orolig ett tag

Nä nu är det en kopp kaffe och en cigg ute på balkongen i den tropiska värmen som gäller.

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• fine bilder av noen av deltagerene her inne.. sjekk dem ut

Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
                fine bilder av noen av deltagerene her inne.. sjekk dem ut

http://www.nordicface.com/reality.ph...8e431600c53390
                Tack jabobine för dom fina bilderna! Vilken bra fråga du ställde till Flanders på hans hemsida, nu fick vi lite skvaller också

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
                  Tack jabobine för dom fina bilderna! Vilken bra fråga du ställde till Flanders på hans hemsida, nu fick vi lite skvaller också

Ja man må jo spør dem som kansje vet noe.. så slipper vi å sitte å lure på hva som skjer med folket .. hehe Kan jo bli litt mye som kanskje ikke alltid stemmer da.. , og sannheten i sladderet er jo mye bedre
                  var kos av han å svare (kjekk kar)
                  :smile:
                  Trø forsiktig! i veien!

Comment

fine bilder av noen av deltagerene her inne.. sjekk dem ut

http://www.nordicface.com/reality.ph...8e431600c53390
                    Patrick e ju bara FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR SÖT!!

OBS OBS! Flanders, Flanders! - Du e ju OXå förstsås för söt - fast Du är nog mer åt SNYGG-hållet
                    ;-) Tja Jakobine Hur leker livet med dig? Gissa vem som kanske komma å firar midsommar med mig å barnen?

Comment

• Jag lyckades inte skriva en fråga till honom på forumet hans... Men i hans gästbok har jag minsann skrivit

Comment

Patrick e ju bara FÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR SÖT!!

OBS OBS! Flanders, Flanders! - Du e ju OXå förstsås för söt - fast Du är nog mer åt SNYGG-hållet
                        ;-) Tja Jakobine Hur leker livet med dig? Gissa vem som kanske komma å firar midsommar med mig å barnen?
                        Livet leker ikke med meg fortiden heller Nova.. Er litt mye som skjer rundt meg for tiden, men ting vil nok ordne seg.. med tiden og litt sommer til hjelp
                        ikke det at sommeren er begynt her da, for det har den ikke) men SNART håper jeg
                        Jeg regner med det er D som kommer for å feire midsommer med deg? Håper dere får det skikkelig kosligt og feirer med måte da
                        Dere i Sverige feirer midsommer og der gjør jo ikke vi, vi har sankthans aften som vi veirer litt med bål og grilling og sånt, men ikke så mye som dere feirer ellers håper jeg livet farer fint med deg fremover Nova KRAM
                        Trø forsiktig! i veien!

Comment

Livet leker ikke med meg fortiden heller Nova.. Er litt mye som skjer rundt meg for tiden, men ting vil nok ordne seg.. med tiden og litt sommer til hjelp
                          ikke det at sommeren er begynt her da, for det har den ikke) men SNART håper jeg
                          Jeg regner med det er D som kommer for å feire midsommer med deg? Håper dere får det skikkelig kosligt og feirer med måte da
                          Dere i Sverige feirer midsommer og der gjør jo ikke vi, vi har sankthans aften som vi veirer litt med bål og grilling og sånt, men ikke så mye som dere feirer ellers håper jeg livet farer fint med deg fremover Nova KRAM
                          Men Jakobine då... Det var inte roligt å höra Jasså, har sommaren inte börjat hos er i Norge än? Här har det varit STRÅLANDE SOMMARVÄDER i måååånga dar nu - jättehärligt! Eller du kanske menar att din sommar inte börjat förrän du får semester?

Jepp, det är D som eventuellt kommer. Det blir jättekul! Roligt att få lite sällsis. He he, måtta? Näe, skoja bara, jag har barnen så det blir nog måttligt med alkoholen iallafall;-)

MÅNGA KRAMAR till en SUPERKOSELIG JENTE!!!!

Comment

Men Jakobine då... Det var inte roligt å höra Jasså, har sommaren inte börjat hos er i Norge än? Här har det varit STRÅLANDE SOMMARVÄDER i måååånga dar nu - jättehärligt! Eller du kanske menar att din sommar inte börjat förrän du får semester?

Jepp, det är D som eventuellt kommer. Det blir jättekul! Roligt att få lite sällsis. He he, måtta? Näe, skoja bara, jag har barnen så det blir nog måttligt med alkoholen iallafall;-)

MÅNGA KRAMAR till en SUPERKOSELIG JENTE!!!!
                            Til ei super koslig jente
                            Jeg mente både været og at jeg ikke helt har ferie enda
                            usj nå blør jeg og her.. (papirkutt er det verste som finnes hehe)
                            Var ute på byen på lørdagskvelden en tur, og jeg hadde det utyrligt kosligt, kjekt når man ikke går ut så mye.
                            (prøve å jobbe litt til her jeg nå) snakket Nova *Kram*
                            Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by snowflake
                              Go´morron allihop! Var tvungen att flytta upp hälsningen från Flanders, så vi blir på gott humör idag!

Här har det pratats främmande språk medans jag har sovit ser jag ;-) Ser ut som det har regnat här i natt men nu verkar det att bli fint väder igen och varmt är det också! Är ledig idag och det behövde jag verkligen!

Skönt att min lilla xx också tittade in här inatt, blev lite orolig ett tag

Nä nu är det en kopp kaffe och en cigg ute på balkongen i den tropiska värmen som gäller.

Åå,såå kos å høre at man har vært tenkt på!!!:smile: Skal forøvrig rusle ut i tropevarmen selv jeg....Så snakkes senere!!;-)

Comment

Åå,såå kos å høre at man har vært tenkt på!!!:smile: Skal forøvrig rusle ut i tropevarmen selv jeg....Så snakkes senere!!;-)
                                Här har också varit tropisk värme men det slutade med ett rejält åskväder som hållt på i 2 timmar och strömmen försvann.

Klart att vi saknat dig (jättemycket), och du missade ju när Flanders var här inne och skrev. Jag var inne samtidigt och trodde inte mina ögon *ler stort* Jättekul att han tog sig tid att gå in här tycker jag.

Comment

Working...
                                X