Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flanders Officiella Fanklubb - Flanderworld!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Tipita
    Hei hei! Du er ikke alene

Hehe..Så du har pratet med Flanders du da? Da må jeg inn på siden hans og titte ;-)
    Jag måste också in där en sväng.

Fasen vilken rolig bild du har på giraffen Den är ju helt suverän!
    Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
      Men han skrev i din tråd i alla fall ;-)
      Joa,-takket være tippelura!!!;-)

Comment

Jeg har vært inne å kikka..og jeg så at du hadde chattet med Flanders..Det var jo Koselig da

Ja det var mosomt det bildet hehe.. Hils Flanders da ;-)

Comment

Ja,DEN var fin!!!

Comment

• Originally posted by xx24-7
            Joa,-takket være tippelura!!!;-)
            Sorry at jeg ødela for deg...snufs... Vi skriver et nytt innlegg om Britt en annen dag vennen;-)

Comment

Sorry at jeg ødela for deg...snufs... Vi skriver et nytt innlegg om Britt en annen dag vennen;-)
              Men,vennen da!!Du ødela jo ikke!!Bare hjalp tråden min du!!!Takker for den!!;-)

Comment

Men,vennen da!!Du ødela jo ikke!!Bare hjalp tråden min du!!!Takker for den!!;-)

Jeg mente at jeg trakk vekk oppmerksomheten fra ditt spørsmål, med mitt hehe ...Neida jeg tuller bare Snill du vennen ;-)

Comment

Jeg mente at jeg trakk vekk oppmerksomheten fra ditt spørsmål, med mitt hehe ...Neida jeg tuller bare Snill du vennen ;-)
                  Ja,men du gjorde jo òg dèt da!!

Comment

Ja,men du gjorde jo òg dèt da!!
                    Jeg vet.. men prøvde å ikke virke for selvgod her

Comment

• Vad härligt att höra era skratt härinne! Det har varit så tyst här i flera timmar
                      Kram på er båda, ni är verkligen riktiga solstrålar
                      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Vad härligt att höra era skratt härinne! Det har varit så tyst här i flera timmar
                        Å så søt du er Snowflake..Nå ble jeg kjempeglad:smile: Du er også en skikkelig solstråle...Mange klemmer tilbake til deg

Comment

Vad härligt att höra era skratt härinne! Det har varit så tyst här i flera timmar
                          Ååå,tuuusen takk for den,snowflake!!!;-) Du er ei ordentlig go`jente du òg,skal du vite!!!-Ja,blir ALLTID glad av dine innlegg!!:smile:

Comment

• Är alla från Norge så snälla och glada som ni är? Jag tror aldrig jag har träffat på någon sur eller stygg norsk någon gång, helt otroligt

Comment

Är alla från Norge så snälla och glada som ni är? Jag tror aldrig jag har träffat på någon sur eller stygg norsk någon gång, helt otroligt
                              He-he!!Finnes nok noen av det sistnevnte også,men....Du er iallefall ei kjempekoselig svensk dame (jente)-dèt er sikkert!!;-)

Comment

Är alla från Norge så snälla och glada som ni är? Jag tror aldrig jag har träffat på någon sur eller stygg norsk någon gång, helt otroligt
                                Har du ikke? Tror nok du har vært heldig da!! Men takk for disse hyggelige ord om oss Nordmenn.. .Det samme kan sies om deg, da du er veeeldig snill og hyggelig;-)

Comment

Working...
                                X