Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flanders Officiella Fanklubb - Flanderworld!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by jakobine
    Til ei super koslig jente
    Jeg mente både været og at jeg ikke helt har ferie enda
    usj nå blør jeg og her.. (papirkutt er det verste som finnes hehe)
    Var ute på byen på lørdagskvelden en tur, og jeg hadde det utyrligt kosligt, kjekt når man ikke går ut så mye.
    (prøve å jobbe litt til her jeg nå) snakket Nova *Kram*
    Ja, AJ, det gör ont... Klem vännen!
    http://cherinne.blogg.se/

Comment

• Originally posted by snowflake
      Här har också varit tropisk värme men det slutade med ett rejält åskväder som hållt på i 2 timmar och strömmen försvann.

Klart att vi saknat dig (jättemycket), och du missade ju när Flanders var här inne och skrev. Jag var inne samtidigt och trodde inte mina ögon *ler stort* Jättekul att han tog sig tid att gå in här tycker jag.
      Huffda!!!Så ukoselig med dèt tordenværet altså!! Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg jeg da,når det driver på som verst!!!Flyr rundt som ei spinnvill bikkje inne her!!

Åå,takker for gode ord!! Er såå kos å ha fått såå gode nettvenner!!

Har Flanders vært inne her og skrevet???Når da???I går??(Må bla litt her...)Skjønner iallefall godt at du ble forundra!!;-) Ja,selvsagt kjempehyggelig av han å prioritere oss litt littegranne også!!

Comment

• Originally posted by Flanders
        Hei alle sammen! Utrolig å lese alle deres innlegg. Gule telefonen, flandersdansen, solbrilletricket, kjøttfarssåsen, kvalitetssex osv. ting jeg trodde aldri skulle komme på tv. Tusen takk for all støtte jeg har fått av dere. Det har virkelig varmet mitt hjerte. Jeg har en ganske hektisk hverdag så tviler på at jeg rekker å henge med her for ofte, men vil stikke innom iblant for å se hvordan det går med dere. Legg gjerne igjen en hilsen i min gjestebok eller send meg en mail. Forumet er også laget for å brukes. Skal prøve å få lagt inn noen videosnutter snart av dansen og flere bilder vil jeg oppdatere med jevnlig. Ha det så bra så lenge. God sommer!

Med vennlig hilsen Anders
        Heeey smukken!!!

Ja,du er en utrooolig kjekk kar med beina godt planta på landejorda,og dèt fortjener du all ros for!!! -Vises bare med at du tar deg tid til å stikke innom her,og skriver så koselig til oss!!;-) Så;tuuuuuuuusen mange takk for dèt, Flanders!!! Og fortsett å være den herlige gutten du èr!!!

God sommer og klem fra meg!!!

Comment

• Originally posted by Flanders
          Hei alle sammen! Utrolig å lese alle deres innlegg. Gule telefonen, flandersdansen, solbrilletricket, kjøttfarssåsen, kvalitetssex osv. ting jeg trodde aldri skulle komme på tv. Tusen takk for all støtte jeg har fått av dere. Det har virkelig varmet mitt hjerte. Jeg har en ganske hektisk hverdag så tviler på at jeg rekker å henge med her for ofte, men vil stikke innom iblant for å se hvordan det går med dere. Legg gjerne igjen en hilsen i min gjestebok eller send meg en mail. Forumet er også laget for å brukes. Skal prøve å få lagt inn noen videosnutter snart av dansen og flere bilder vil jeg oppdatere med jevnlig. Ha det så bra så lenge. God sommer!

Hvorfor skulle ikke en så pen og sexy fyr få støtte? hehe... fint at du liker din lille egen Fan-clubb her inne puss,puss
          "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

Vart har xx tagit vägen? Hon har ju inte varit inne på hela dagen. Hon mår väl inte dåligt?

Och vart är fastwindow? Har han gett sig iväg med båten?

Er hær igjen!!! Måtte bare ut og tisse..(prostata problem) bruker litt tid da..
            Nei da. Jeg måtte i full fart reise til Portland Maine. på en jobb.
            Er støl i kroppen, lang flytur over dammen..
            Og er døgnvill, men det kommer seg om et par dager..
            Men hvor lenge var Adam i paradiset.. Om noen dag må jeg over i gjen, da til Miami..
            Må jobbe litt, skaffe feriepenger til ferien.
            Nå er det Natta- natta for meg
            Får ta meg tid i morgen til og lese om det er noe nytt og spennende som har skjedd på de dagen jeg har vært borte..
            Tornevall & Oasen - Ditt andre hjem.

Comment

• Hur är det här då? Händer det nåt kul? Hur är det med vår kära Flanders! *just jävlar måste kolla hans hemsida och se om han kommenterat mitt meddelande* *fnissar lite generat*

Comment

• Originally posted by fastwindow
                Er hær igjen!!! Måtte bare ut og tisse..(prostata problem) bruker litt tid da..
                Nei da. Jeg måtte i full fart reise til Portland Maine. på en jobb.
                Er støl i kroppen, lang flytur over dammen..
                Og er døgnvill, men det kommer seg om et par dager..
                Men hvor lenge var Adam i paradiset.. Om noen dag må jeg over i gjen, da til Miami..
                Må jobbe litt, skaffe feriepenger til ferien.
                Nå er det Natta- natta for meg
                Får ta meg tid i morgen til og lese om det er noe nytt og spennende som har skjedd på de dagen jeg har vært borte..
                Åh, vad roligt att se dig igen fastwindow! Blev lite orolig att du gett dig iväg med båten utan att säga trevlig sommar

Du får allt läsa igenom här, det har hänt lite grann i alla fall. Flanders var här inne och skrev och det var ju jättekul!

Varför ska du flänga över till USA igen! Vad jobbar du med?

Sov så gott så ses vi kanske imorgon.
                Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by Nova
                  Hur är det här då? Händer det nåt kul? Hur är det med vår kära Flanders! *just jävlar måste kolla hans hemsida och se om han kommenterat mitt meddelande* *fnissar lite generat*
                  Han hade inte svarat... sista han svarat på var meddelandet innan mig, så vi får hoppas han svarar på mitt med - det bara måste han;-)

Comment

• Originally posted by Nova
                    Han hade inte svarat... sista han svarat på var meddelandet innan mig, så vi får hoppas han svarar på mitt med - det bara måste han;-)
                    Klart att han kommer att svara!

Nä, nu är det dax för bingen!

Natti Natti och sov så gott! Dom där norska nattugglorna tittar väl snart in här kan jag tro *asg*

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Klart att han kommer att svara!

Nä, nu är det dax för bingen!

Natti Natti och sov så gott! Dom där norska nattugglorna tittar väl snart in här kan jag tro *asg*

Ja, det får vi hoppas *HEJA NORGE FRISKT HUMÖR DET E NI SOM SUSEN GÖR*

Comment

• Go´morron alla Flanderworld! Nu är jag pigg och vaken............ not! *gäspar stort* Hoppas det inte har åskat och regnat på er i natt ;-) Här kommer det nog bli solmoln idag och då är det ju ett perfekt jobbarväder:razz:

Vi syns när jag kommer hem. Då kanske även ni nattugglor är uppe. Kan ni inte gå in här lite tidigare på kvällen så jag hinner se er. *asg*

Ha en bra dag! *ställer fram lite kaffe*

Comment

• Takk for all støtte!!

Comment

• Halloj alla i flanderworld,hoppas ni haft en bra dag..
                            var precis inne på Flanders sida & kollade in hans nya foto.
                            Allt ser bra ut med honom & han verkar ha det trevligt

Han svarade på min fråga om kvalitetssex att han får det när han hittar någon speciell tjej *s'

Hittade en ny bild på honom & ett (farligt fordom)----iallafall om man heter Flanders..kommer ju i håg hur klumpig & vilken otur han alltid har *asg*

*SE UPP::FLANDERS KOMMER HÄR*:alternat: ownloadItem&g2_itemId=307&g2_serialNumber=2" border="0"/>

Comment

• Originally posted by starfriend
                              Halloj alla i flanderworld,hoppas ni haft en bra dag..

Han svarade på min fråga om kvalitetssex att han får det när han hittar någon speciell tjej *s'

Hittade en ny bild på honom & ett (farligt fordom)----iallafall om man heter Flanders..kommer ju i håg hur klumpig & vilken otur han alltid har *asg*

*SE UPP::FLANDERS KOMMER HÄR*:alternat: http://bilder.flanders.no/main.php?g2_view=coreownloadItem&g2_itemId=307&g2_serialNumber=2
                              heeej Star KUL å se dig! Känns som det var länge sen, men det kan vara jag som e förvirrad oxå....

Riktig cool bild på Anders

Comment

• Originally posted by starfriend
                                Halloj alla i flanderworld,hoppas ni haft en bra dag..

*SE UPP::FLANDERS KOMMER HÄR*:alternat: http://bilder.flanders.no/main.php?g2_view=coreownloadItem&g2_itemId=307&g2_serialNumber=2
                                Heeeej Star! Alltid lika kul att se dig och detsamma till dig Nova!

Oj har det kommit nya bilder! Rusar dit direkt.........

Comment

Working...
                                X