Announcement

Collapse
No announcement yet.

Flanders Officiella Fanklubb - Flanderworld!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nu tar jag alla snälla ord med mig i sängen. Det har varit så kul här inne ikväll att jag glömt att gå och lägga mig. Ska ju upp halv 6 och jobba imorgon, jag lämnar kanske lite kaffe till er i morgon, som ni kan dricka när ni vaknar. ;-)

Vi får väl se om Flanders tittar in på sin hemsida imorgon eller han kanske tittar in här..........

Natti Natti tjejer/jenter. Sov så gott!
    Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
      Nu tar jag alla snälla ord med mig i sängen. Det har varit så kul här inne ikväll att jag glömt att gå och lägga mig. Ska ju upp halv 6 och jobba imorgon, jag lämnar kanske lite kaffe till er i morgon, som ni kan dricka när ni vaknar. ;-)

Vi får väl se om Flanders tittar in på sin hemsida imorgon eller han kanske tittar in här..........

Huff..Stakkars deg som skal opp så tidlig!!!

Du får ha en god natt og sov godt

Comment

Nu tar jag alla snälla ord med mig i sängen. Det har varit så kul här inne ikväll att jag glömt att gå och lägga mig. Ska ju upp halv 6 och jobba imorgon, jag lämnar kanske lite kaffe till er i morgon, som ni kan dricka när ni vaknar. ;-)

Drikker ikke kaffe,men ellers takk!!
        Nattinatt,snowflake!!;-) Snakkes!!:smile:

Comment

• Snakker ni bare norsk här på Flanders world..... :smile: :smile:

Comment

• Originally posted by LeCot
            Snakker ni bare norsk här på Flanders world..... :smile: :smile:
            Neida,plaprer litt koreansk innimellom også!!

Comment

• Originally posted by xx24-7
              Neida,plaprer litt koreansk innimellom også!!
              Jag har suttit och chattat med Flanders på hans sida. Ni måste in dit nuuuuu...
              Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Jag har suttit och chattat med Flanders på hans sida. Ni måste in dit nuuuuu...
                Oki.Løøøøøøøøøøøøøøøøøøøøper!!!

Så det nå!!Får ikke snowflake sovet godt i natt,så vet ikke jeg altså!!;-)
                Last edited by Guest; 2005-06-15, 00:38.

Comment

Men var han inte kvar där? Tänkte du skulle skynda dig dit och chatta med honom. Sorry!

Imorgon behöver jag nog lite översättning. Sov så gott nu för det ska jag göra *ler som en sol*

Comment

Jeg tror ikke hun får sove...Hun blir sikkert bare liggende å tenke på Flanders i hele natt hehe;-)

Comment

• Originally posted by Tipita
                      Jeg tror ikke hun får sove...Hun blir sikkert bare liggende å tenke på Flanders i hele natt hehe;-)
                      Hmmmmm... vad får er att tro det Tyckte du att jag flörtade med honom, i så fall är det scorpios fel*asg*? Vad betyder shades eller vad det hette?
                      Last edited by snowflake; 2005-06-15, 00:55.

Comment

• Från flanders hemsida:

Åpning av SIAP

Fredag 17 juni kl. 14.00 vil Slåstad vannskiklubb nye arena ha offisiell åpning. Jeg er i denne anledning invitert til å stå en vannskitur der oppe for show.

Comment

Hmmmmm... vad får er att tro det Tyckte du att jag flörtade med honom, i så fall är det scorpios fel*asg*? Vad betyder shades eller vad det hette?
                          Hehe..Neida..men du rødmet kledelig..Det var jo søtt;-)

Jeg også lurte på hva shades betydde..Jeg har dessverre ikke peiling :smile:
                          Last edited by Tipita; 2005-06-15, 01:12.

Comment

• Originally posted by Ronja
                            Från flanders hemsida:

Åpning av SIAP

Fredag 17 juni kl. 14.00 vil Slåstad vannskiklubb nye arena ha offisiell åpning. Jeg er i denne anledning invitert til å stå en vannskitur der oppe for show.
                            Ronja med venn tar en Flanders ;-)

Comment

Ronja med venn tar en Flanders ;-)
                              Ååå,sååå fine!!Jeg følger opp med en påfuglflanders!!;-)

Comment

Ronja med venn tar en Flanders
                                Vad sött *sparar*

Comment

Working...
                                X