Announcement

Collapse
No announcement yet.

***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by fillejonkan
    Han säger ju aldrig något om ordningsföljden.
    Du må lære deg norsk fjonkan

Han sier det er en fare for at de kan komme litt bakis i festen til Elita....da må jo den være på torsdag.

Comment

• Originally posted by *Rio*
      Du må lære deg norsk fjonkan

Han sier det er en fare for at de kan komme litt bakis i festen til Elita....da må jo den være på torsdag.
      Nej.
      --------------------------------------------

Ja, det bli spännande . Fast blir det inte konkurrens mellan festerna när det bara är en dag mellan dem? Back to top

BigMike

Posted: Thu Aug 11, 2005 12:18 pm Post subject: Det får vi da ikke håpe, kanskje man bli så bakfull at man komme seint, det er vel det eneste he he
      BigMike

------------------------------
      Här nämns ju ingenting om i vilken ordning festerna är.

Comment

• Ok da, du vinner!

Det er vel stor sannsynlighet at Elita vil har party på selve dagen, altså tirsdagen.....men, da er vel sjansen stor for at en del av de ikke reiser til Britt...eller omvendt. Ikke vet jeg. Håper i hvert fall at jeg ser noen av de når jeg er i Stockholm.
        Skal jeg være helt ærlig så tviler jeg på at så veldig mange kommer i Elitas party, og jeg tror heller ikke at Elita reiser til Britt....dermed reiser nok ikke Klas heller. CF følger nok med E & K.

Comment

• Jippi!

Fast det tar väl under en timme att flyga, så det lär väl inte bli så jättestressigt Hoppas Klas och Elita fortfarande är tillsammans, då kanske det kommer upp lite bilder på dem senare under veckan .

Har dock funderat lite på den där Ali-grejen. Det skulle inte kunna vara en som hette Amir istället för Ali? Då skulle det kunna vara denna killen på bilden.

läste även följande på Glife om v. 29:
          Last edited by Ronja; 2006-01-06, 17:10.

Comment

Jippi!

Fast det tar väl under en timme att flyga, så det lär väl inte bli så jättestressigt Hoppas Klas och Elita fortfarande är tillsammans, då kanske det kommer upp lite bilder på dem senare under veckan .

Har dock funderat lite på den där Ali-grejen. Det skulle inte kunna vara en som hette Amir istället för Ali? Då skulle det kunna vara denna killen på bilden.

läste även följande på Glife om v. 29:

--
            Grattis med seieren...hehe

Hmm....blir snart tokig av å fundere på dette. Kan godt være han, men jeg tror ikke de er sammen. Hun ble jo sett sammen med Klas her i sist uke....hvis det stemmer da.

Krysser fingrene for at de fortsatt er sammen.

Og nei, det er ikke lange turen fra Oslo til Stockholm. 45 minutter så er du på Arlanda........ Men, at Britt og Elita planlegger fest nesten på samme dag er litt rart. De kan ikke ha snakket mye sammen. De fleste har som det ser ut valgt å gå til Britt, mens Mike skal til begge.

Uansett håper jeg vi får noen bilder av Elita og Klas
            Last edited by Ronja; 2006-01-06, 17:11.

Comment

Grattis med seieren...hehe

Hmm....blir snart tokig av å fundere på dette. Kan godt være han, men jeg tror ikke de er sammen. Hun ble jo sett sammen med Klas her i sist uke....hvis det stemmer da.

Krysser fingrene for at de fortsatt er sammen.

Og nei, det er ikke lange turen fra Oslo til Stockholm. 45 minutter så er du på Arlanda........ Men, at Britt og Elita planlegger fest nesten på samme dag er litt rart. De kan ikke ha snakket mye sammen. De fleste har som det ser ut valgt å gå til Britt, mens Mike skal til begge.

Uansett håper jeg vi får noen bilder av Elita og Klas
              Jag tycker också det är konstigt att Britt lägger sin fest så nära Elitas, tyder som du säger på brist i kommunikationen.

Comment

Jag tycker också det är konstigt att Britt lägger sin fest så nära Elitas, tyder som du säger på brist i kommunikationen.
                For meg så virker det som at blant andre Klas, Elita og Carl Fredrik har kommet over BB, mens de andre og spesielt de norske fortsatt lever i BB tiden.
                Elita bryr seg sikkert lite om ikke de andre deltagerne kommer i festen.
                Hun har jo sine venner i Stockholm og det er tross alt det viktigste
                Det er sikkert en grunn til at spesielt de 3 ikke har vært på noen av festene som har blitt arrrangert. Klas har kun vært i Norge pga. jobb, samme med Elita.

Comment

• Har ni hört något från Pretty? Det brann ju på ett hotell i Alanya inatt, men ingen blev skadad som tur var.
                  Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
                    Har ni hört något från Pretty? Det brann ju på ett hotell i Alanya inatt, men ingen blev skadad som tur var.
                    Oh no.....håper alt er bra med Pretty og at hun bodde på et annet hotel.

Comment

Oh no.....håper alt er bra med Pretty og at hun bodde på et annet hotel.
                      Så hon har inte kommit hem ännu?
                      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by jakobine
                        Synes dem fleste staver greit nok jeg, så lenge man kan skjønne hva folk prater om så greit nok for meg.
                        Men eneste jeg ikke liker med dette forumet er, at om man er uenig med dem øvrige, så blir man stemplet som ond eller mye annet. (trist men sant)
                        Men alle i denne tråen vet jeg ikke er fan av verken Elita eller Klas, men har ikke noe ondt å skrive om dem fordet. og jeg skjønner ikke hva poenget er med å gå inn i en fanklubbtrå å skrive negative ting om Klas og Elita, det kan vi jo prøve å holde i en annen trå, om man MÅ skrive noe negativt om noen.. (min mening) men alle har jo lov å mene noe annet enn det jeg mener..
                        Gla i dere alle uansett hva dere mener
                        Jakobine...

Comment

Så hon har inte kommit hem ännu?
                          Det vet jeg ikke. Da hadde hun vel vært her på forumet?

Comment

Det vet jeg ikke. Da hadde hun vel vært her på forumet?
                            Jo det är ju klart...... hon kanske skulle vara borta i 2 veckor.

Och snart åker du iväg till Stockholm eller hur Rio?

Comment

Jo det är ju klart...... hon kanske skulle vara borta i 2 veckor.

Och snart åker du iväg till Stockholm eller hur Rio?
                              Ja, på onsdag er jeg i Stockholm Gleder meg som et lite barn

Comment

• Nu drar jag till landsstället ett par dar. Hoppas det blir bra väder
                                *Rio*: Om vi inte hörs innan du åker, välkommen till Sverige!

Trevlig helg allihopa!

Comment

Working...
                                X