Announcement

Collapse
No announcement yet.

***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by snowflake
    Å Rio din stackare. Ska du upp så tidigt imorgon trots att det är söndag? Sov så gott och vi ses imorgon!
    Har du flyttat eller

Comment

• Originally posted by Millou
      Har du flyttat eller
      Man kan nästan tro det men Rio är så trevligt sällskap och dessutom så flirtade han
      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Man kan nästan tro det men Rio är så trevligt sällskap och dessutom så flirtade han
        Snowflake er søt ....... veldig søt

God natt

Comment

Men vad skriver han då, är ju jättenyfiken? :-P (oj detta är nog OT..... sorry Rio)
          Inget speciellt Mest kring dejten som inte var en dejt

Godnatt Rio Sov gott

Comment

• Originally posted by *Rio*
            Snowflake er søt ....... veldig søt

God natt
            Sov gott Rio och så syns vi i morgon!!

Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by Ronja
              Inget speciellt Mest kring dejten som inte var en dejt

Godnatt Rio Sov gott
              Skit också Ronja! Har du missat en dejt fast du inte visste att det var en dejt Kan du inte fråga honom om han var i Göteborg i tisdags, jag kan ju haft helt fel angående det!

Comment

Skit också Ronja! Har du missat en dejt fast du inte visste att det var en dejt Kan du inte fråga honom om han var i Göteborg i tisdags, jag kan ju haft helt fel angående det!
                Om jag skriver något mer PM så frågar jag det Du är inte medlem på AOTV?

Comment

• Originally posted by Ronja
                  Om jag skriver något mer PM så frågar jag det Du är inte medlem på AOTV?
                  Nä jag har fullt upp här

Comment

• Hej alle sammen!!!! da var jeg hjemme fra alanya!!!!!
                    "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• Originally posted by Prettygrl
                      Hej alle sammen!!!! da var jeg hjemme fra alanya!!!!!
                      Välkommen hem Pretty! Har ju varit orolig för dig när jag läste att det brann på ett hotell i Alanya *kramar om*

Har du haft det bra?

Comment

• [QUOTE=TMM]Att dom sitter på ett café tillsammans behöver ju inte betyda att dom är ett par. Och gulliga var dom redan i huset, och där påpekade Elita hela tiden att dom bara var kompisar. [/QUOTE

Ja og hvor lenge er det siden????? mange måneder

Comment

Välkommen hem Pretty! Har ju varit orolig för dig när jag läste att det brann på ett hotell i Alanya *kramar om*

Har du haft det bra?

Takk!!!! ja det var en bombe oxo... 300 m fra hotellet der jeg bodde har hatt det kjempe,kjeme,kjempe fint!!!!! VIL TILBAKE NÅ!!! HEHE kramizar...

Comment

• Originally posted by Prettygrl
                            Takk!!!! ja det var en bombe oxo... 300 m fra hotellet der jeg bodde har hatt det kjempe,kjeme,kjempe fint!!!!! VIL TILBAKE NÅ!!! HEHE kramizar...

Nån särskilt som drar eller...en Klas looke a like kanske

Comment

• Originally posted by Millou
                              Nån särskilt som drar eller...en Klas looke a like kanske
                              hehe traff sååå mange svenske kjekke gutter der makan til sjarm dere har altså hehe var ikke så veldig ulik heller nej

Comment

• Originally posted by xx24-7
                                Holder med deg fullt og holdent der,Rio!!;-)
                                Ja!!! hvorfor skulle noen av de snakke med tina?

Comment

Working...
                                X