Men, kanskje jeg skulle sendt en sms til Britt....hehe??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***
Collapse
X
-
nei nettopp... jeg ville nok oxoligget litt lavt... ja leste noe om at hannah og dennis skulle flytte sammen. de skulle visst ha "prøvetid" når det kommer til elita og klas, så aner jeg ikke hvor jeg skal ta veien... på veggen kanskje... hun har jo selv sagt at hun vil at klas skal bo sammen henne, tror det oxo var snakk om at han skulle flytte til stockholm eller noe...Originally posted by *Rio*kanskje det?? Jeg holder på å dø av ikke å få vite noe.
Nå vet vi jo at Dennis og Hannah snart er samboer. Men, det må da finnes
noen som vet noe om Elita og Klas, eller hva??
Jeg ser ikke bort fra at de bor sammen allerede, men at de holder seg bevisst unna pressen når de er sammen. Elita sier jo heller aldri noe direkte om Klas i sine intervjuer...
hun har verken sagt at det er slutt eller at de er sammen... om det hadda vært over mellom dem, hadde hun sagt det rett ut... såpass kan jeg si at jeg "kjenner" henne...
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
Comment
-
tydelig at det var i jobb sammenheng....ikke så rart at Klas ikke var derOriginally posted by fillejonkan
, men jeg begynner å tvile på om de er sammen lenger.
Er også litt usikker på om de i det hele tatt ble sett sammen på onsdag??
Comment
-
jeg har tipset norske se & hør og her & nå om at vi vil vite hva som skjer med E og K, men om de gjør noe med det er heller uvisst.Originally posted by fillejonkanJag vet inte vad jag ska tro eller inte tro.
Kan da vel ikke være så vanskelig å finne utav....
Men, det er litt rart at hun var alene på Spy Bar torsdags kveld og alene i går...skjemmes hun av Klas, eller er det han som ikke vil ha noe oppmerksomhet?
Blir snart www.skogstokoig.se
Comment

Comment