vi har väl en del krokar ute nu iaf, kanske blir napp på någon
Announcement
Collapse
No announcement yet.
***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***
Collapse
X
-
Bild på Elita när hon jobbar på kampsportsgala (Multipoker)
http://www.stureplan.se/site/article.php?id=832
Comment
-
Vel Klas og Elita er jo ikke noe par lenger så den kan man jo bare ta bort...Til og med Patrick som prater med Klas sier at det ikke er noe mer der.
stod i en annan tråd här på forumet. kanske dags att lägga ner och inse att dom bara är vänner. om ens det.
Comment
-
sikker på at det er sant da? han likte jo ikke henne heller...Originally posted by WinstonVel Klas og Elita er jo ikke noe par lenger så den kan man jo bare ta bort...Til og med Patrick som prater med Klas sier at det ikke er noe mer der.
stod i en annan tråd här på forumet. kanske dags att lägga ner och inse att dom bara är vänner. om ens det.
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
Comment
-
nettopp, de prater jo bare bullshit uansett...Originally posted by fillejonkanMan får dock komma ihåg vad Patrik tyckte om Elita, kanske man inte bör lita på allt han säger, precis som Flanders.
Comment
-
om du tror på hva Patrick har sagt, ja da vet jeg ikke om jeg skal synes litt synd på deg... Jeg føler akkurat det samme om han som jeg synes om Flanders, begge to var "into" elita... når de til sin "store forskrekkelse" innså at elita ville ha klas, ja da skiftet de begge mening om henne. Flanders ville aldri se henne mere, og Patrick sa at hun var den vanskeligste personen å leve med inne i bb-huset, det virket som om Elita var det eneste positive der inne for dem begge... det som de har sagt, anser jeg som bullshit... men tro hva du villOriginally posted by WinstonVel Klas og Elita er jo ikke noe par lenger så den kan man jo bare ta bort...Til og med Patrick som prater med Klas sier at det ikke er noe mer der.
ha en fiiin dag...
Comment
-
Det eneste jeg hørte Patrick si var at han hadde nettopp pratet med Klas og at han hadde det bra. Nevnte aldri Sessan....Originally posted by WinstonVel Klas og Elita er jo ikke noe par lenger så den kan man jo bare ta bort...Til og med Patrick som prater med Klas sier at det ikke er noe mer der.
Litt rart at de er sett sammen 1. juni og nå er det plutselig slutt.
Ikke helt sammenheng der.....
Comment
-
Nettopp... hun er ikke nevnt en gang... med tanke på andre omstendigheter ved klas, så skulle vel alle spurt om hvordan han har det... Jeg mener, både patrick og flanders var ganske "into" elita,når de innså at hun ville ha klas, skiftet begge mening om henne... flanders ville aldri se henne, og patrick sa på chatten at hun var den mest vanskeligste å leve med der inne, virket ikke akkurat slik... men de er vel sjalu på klas da, hvilke gutter ville ikke vært det? jajaOriginally posted by *Rio*Det eneste jeg hørte Patrick si var at han hadde nettopp pratet med Klas og at han hadde det bra. Nevnte aldri Sessan....
Litt rart at de er sett sammen 1. juni og nå er det plutselig slutt.
Ikke helt sammenheng der.....
Comment
-
Jeg er på jobb, men håper noen andre nordmenn kan ta ansvar å sende en sms til Britt. Ikke sikkert hun vet noe hun heller. Virker for meg som Klas og Elita vil ha fred og ro. Men, jeg er 99 % sikker på at de fortsatt holder sammen.Originally posted by fillejonkanpå onsdag ska väl Britt vara på mess-tv? Ni norrmän kan väl skicka in en fråga.
Når det gjelder Patrick og Anders så er vel de så sjalu at de gjør alt for å "skade"....
Comment

Comment