Announcement

Collapse
No announcement yet.

***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by xx24-7
    Ha-ha!!Var ikke akkurat no`nytt bilde!!-Elita i fylla som suger seg fast som en igle til hvem som helst!!
    hvem som helst? det er snakk om klas da... THE BOYFRIEND get used 2 it so long my friend...
    "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• Originally posted by fastwindow
      Det gode indre må hun ha gjemt godt, og glemt hvor hun la det!!
      nei jeg merket med en gang at hun er en god person, både på det indre og ytre

Comment

• Titte her folk!!!! var det ikke det vi fans trodde og visste nå kan man sove om natten se såååå søte de er sammen ååå....
        Last edited by Ronja; 2006-01-01, 16:04.

Comment

• Originally posted by Prettygrl
          nei jeg merket med en gang at hun er en god person, både på det indre og ytre
          Hun hadde sikkert vært god med en på 85år med høyt blodtrykk 5-6 hjerteinfark bak seg, og 10 mill. i banken og inger arvinger..
          Det er det som jeg tenker og tror om henne, men jeg har ikke fasiten!!!
          Er bare en gammel tulling!!
          Tornevall & Oasen - Ditt andre hjem.

Comment

Hun hadde sikkert vært god med en på 85år med høyt blodtrykk 5-6 hjerteinfark bak seg, og 10 mill. i banken og inger arvinger..
            Det er det som jeg tenker og tror om henne, men jeg har ikke fasiten!!!
            Er bare en gammel tulling!!
            ja, ut i fra de bedømmende, usaklige innleggene dine så synes jeg oxo at du er en gammel tulling... la sessan være i fred...

Comment

ja, ut i fra de bedømmende, usaklige innleggene dine så synes jeg oxo at du er en gammel tulling... la sessan være i fred...
              Ikke F.. !! Det er ikke lenge før vi får se henne på stureplanet" igjen, sammen med gamle sulliker med penger på kontoen..
              "Luksusludder" var det de kalles..

Comment

Ikke F.. !! Det er ikke lenge før vi får se henne på stureplanet" igjen, sammen med gamle sulliker med penger på kontoen..
                det er da faen meg ikke ille å være på stureplan, ikke noe værre det enn å være på Partynett... elita har klas, og trenger ikke "gamle sulliker"... synes ærligtalt at du er patetisk som må sitte her å kommentere og skrive innlegg om hvor forferdelig elita er... hun (og klas) var faen meg de beste og minneverdigste personene som satte sine ben i bb-huset... men smaken er forskjellig...

Comment

(Så det innlegget ditt over her også!!-Go gammar`n!!)

Comment

det er da faen meg ikke ille å være på stureplan, ikke noe værre det enn å være på Partynett... elita har klas, og trenger ikke "gamle sulliker"... synes ærligtalt at du er patetisk som må sitte her å kommentere og skrive innlegg om hvor forferdelig elita er... hun (og klas) var faen meg de beste og minneverdigste personene som satte sine ben i bb-huset... men smaken er forskjellig...
                    De minner som de fleste vil glemme.. Sut og klaging fra morgen til kveld, ingenting var bra nok..
                    Men BB. hadde spesialregler for dem, de var spesialbestilt inn i huset..
                    "Tønten og Bimboen"!! Eller "Fattiglusa og Luremusa"!!
                    Ps. se på bilder www.stureplan.se

Comment

• Originally posted by xx24-7
                      (Så det innlegget ditt over her også!!-Go gammar`n!!)
                      Ja det må da være lov og kalle en spade" for spade"!!

Comment

De minner som de fleste vil glemme.. Sut og klaging fra morgen til kveld, ingenting var bra nok..
                        Men BB. hadde spesialregler for dem, de var spesialbestilt inn i huset..
                        "Tønten og Bimboen"!! Eller "Fattiglusa og Luremusa"!!
                        Ps. se på bilder www.stureplan.se
                        jaja, det er ditt syn på dem.. jeg vil mye heller glemme matlaging, vasking og boksing... og jubelen over en liten sjokolade twist... Hunken og Prinsessan vil nå jeg kalle dem

Comment

Mulig det.. Men jeg tror de fleste hadde blitt litt kåt på selv "Moskva Marit" etter 80-- 100 dager i huset, med når de kom ut og så at 99 av 100 jenter var mer og samle på en Elita!!
                          skam deg!!!!

Comment

Ikke for å være ekkel eller noe, men jeg MÅ nok si meg enig med fastwindow, i hans meninger om Elita, og Elita er kun minneverdig for dere som hyller henne, ikke for oss som faktisk var glad hun gikk ut av huset på grunn av sin mindre bra personlighet..
                            Og jeg kan ikke skjønne at dere hyller Elita., jeg må bare si at ALLE som var i huset var 89% bedre menneske enn hun noen gang kommer til å bli..
                            Klas var en av mine favoritter i begynnelesen.. men han datt fort han og. Og synd var det, for jeg tror guttet hadde klart seg bedre i huset om ikke Elita hadde vært der.. Kanskje han hadde vunnet og .. hvem vet
                            Men en ting er sikker, fastwindow kan gjerne virke urimelig i sine meniger.. men noen gammel sullik er han IKKE, han er en Klok kverulator.. men han er hvertfall ÆRLIG i det han mener.. han tuller det ikke inn slik mange av oss andre gjør
                            Så vær snille med dem som ikke er uenig med deg.. , som du og jeg vet så er smaken delt.. men folk kan være greie for det
                            Trø forsiktig! i veien!

Comment

• Originally posted by jakobine
                              Ikke for å være ekkel eller noe, men jeg MÅ nok si meg enig med fastwindow, i hans meninger om Elita, og Elita er kun minneverdig for dere som hyller henne, ikke for oss som faktisk var glad hun gikk ut av huset på grunn av sin mindre bra personlighet..
                              Og jeg kan ikke skjønne at dere hyller Elita., jeg må bare si at ALLE som var i huset var 89% bedre menneske enn hun noen gang kommer til å bli..
                              Klas var en av mine favoritter i begynnelesen.. men han datt fort han og. Og synd var det, for jeg tror guttet hadde klart seg bedre i huset om ikke Elita hadde vært der.. Kanskje han hadde vunnet og .. hvem vet
                              Men en ting er sikker, fastwindow kan gjerne virke urimelig i sine meniger.. men noen gammel sullik er han IKKE, han er en Klok kverulator.. men han er hvertfall ÆRLIG i det han mener.. han tuller det ikke inn slik mange av oss andre gjør
                              Så vær snille med dem som ikke er uenig med deg.. , som du og jeg vet så er smaken delt.. men folk kan være greie for det
                              Whatever... smaken er som baken, den har to deler greit nok... men vi går ikke inn på andre fanclubber å snakker shit om den personen det gjelder... greit å mene noe annet enn andre, men hold den værste bullshiten for dere selv... mine favoritter er og kommer alltid til å være elita og klas...
                              hvem kommer det til gode at noen kommenterer hvordan hun og han er på innsiden og hvordan personen ser ut? nobody... jeg akter å "hylle" dem begge som F***

Comment

Whatever... smaken er som baken, den har to deler greit nok... men vi går ikke inn på andre fanclubber å snakker shit om den personen det gjelder... greit å mene noe annet enn andre, men hold den værste bullshiten for dere selv... mine favoritter er og kommer alltid til å være elita og klas...
                                hvem kommer det til gode at noen kommenterer hvordan hun og han er på innsiden og hvordan personen ser ut? nobody... jeg akter å "hylle" dem begge som F***
                                Kjære Prettygrl det skal du få lov til, og jeg har ikke gått inn i noen fanklubb og snakket skitt om henne, jeg har kun hjulpet dere å få tak i nyheter om dem... Jeg er jo og self nysjerrig på hvem som holder sammen og ikke
                                Jeg skrev det innlegget for å forsvare fastwindow, for han er en utrolig koslig kverulant, som faktisk har vært uenig med meg i alt jeg har skrevet i 3 år nå .. på 2 bb forum og et form for et program som het singel 24/7.. men uansett om han er prinsippielt uenig med meg så elsker jeg å diskutere med han for det.. og jeg liker gubben jeg
                                Trø forsiktig! i veien!

Comment

Working...
                                X