Originally posted by xx24-7
Announcement
Collapse
No announcement yet.
***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***
Collapse
X
-
Hun hadde sikkert vært god med en på 85år med høyt blodtrykk 5-6 hjerteinfark bak seg, og 10 mill. i banken og inger arvinger..Originally posted by Prettygrlnei jeg merket med en gang at hun er en god person, både på det indre og ytre
Det er det som jeg tenker og tror om henne, men jeg har ikke fasiten!!!
Er bare en gammel tulling!!
Tornevall & Oasen - Ditt andre hjem.
Comment
-
ja, ut i fra de bedømmende, usaklige innleggene dine så synes jeg oxo at du er en gammel tulling... la sessan være i fred...Originally posted by fastwindowHun hadde sikkert vært god med en på 85år med høyt blodtrykk 5-6 hjerteinfark bak seg, og 10 mill. i banken og inger arvinger..
Det er det som jeg tenker og tror om henne, men jeg har ikke fasiten!!!
Er bare en gammel tulling!!
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
Comment
-
Ikke F.. !! Det er ikke lenge før vi får se henne på stureplanet" igjen, sammen med gamle sulliker med penger på kontoen..Originally posted by Prettygrlja, ut i fra de bedømmende, usaklige innleggene dine så synes jeg oxo at du er en gammel tulling... la sessan være i fred...
"Luksusludder" var det de kalles..Tornevall & Oasen - Ditt andre hjem.
Comment
-
det er da faen meg ikke ille å være på stureplan, ikke noe værre det enn å være på Partynett... elita har klas, og trenger ikke "gamle sulliker"... synes ærligtalt at du er patetisk som må sitte her å kommentere og skrive innlegg om hvor forferdelig elita er... hun (og klas) var faen meg de beste og minneverdigste personene som satte sine ben i bb-huset... men smaken er forskjellig...Originally posted by fastwindowIkke F.. !! Det er ikke lenge før vi får se henne på stureplanet" igjen, sammen med gamle sulliker med penger på kontoen..
"Luksusludder" var det de kalles..
Comment
-
De minner som de fleste vil glemme.. Sut og klaging fra morgen til kveld, ingenting var bra nok..Originally posted by Prettygrldet er da faen meg ikke ille å være på stureplan, ikke noe værre det enn å være på Partynett... elita har klas, og trenger ikke "gamle sulliker"... synes ærligtalt at du er patetisk som må sitte her å kommentere og skrive innlegg om hvor forferdelig elita er... hun (og klas) var faen meg de beste og minneverdigste personene som satte sine ben i bb-huset... men smaken er forskjellig...
Men BB. hadde spesialregler for dem, de var spesialbestilt inn i huset..
"Tønten og Bimboen"!! Eller "Fattiglusa og Luremusa"!!
Ps. se på bilder www.stureplan.seTornevall & Oasen - Ditt andre hjem.
Comment
-
jaja, det er ditt syn på dem.. jeg vil mye heller glemme matlaging, vasking og boksing... og jubelen over en liten sjokolade twist... Hunken og Prinsessan vil nå jeg kalle demOriginally posted by fastwindowDe minner som de fleste vil glemme.. Sut og klaging fra morgen til kveld, ingenting var bra nok..
Men BB. hadde spesialregler for dem, de var spesialbestilt inn i huset..
"Tønten og Bimboen"!! Eller "Fattiglusa og Luremusa"!!
Ps. se på bilder www.stureplan.se
Comment
-
skam deg!!!!Originally posted by fastwindowMulig det.. Men jeg tror de fleste hadde blitt litt kåt på selv "Moskva Marit" etter 80-- 100 dager i huset, med når de kom ut og så at 99 av 100 jenter var mer og samle på en Elita!!
Comment
-
Ikke for å være ekkel eller noe, men jeg MÅ nok si meg enig med fastwindow, i hans meninger om Elita, og Elita er kun minneverdig for dere som hyller henne, ikke for oss som faktisk var glad hun gikk ut av huset på grunn av sin mindre bra personlighet..Originally posted by Prettygrldet er da faen meg ikke ille å være på stureplan, ikke noe værre det enn å være på Partynett... elita har klas, og trenger ikke "gamle sulliker"... synes ærligtalt at du er patetisk som må sitte her å kommentere og skrive innlegg om hvor forferdelig elita er... hun (og klas) var faen meg de beste og minneverdigste personene som satte sine ben i bb-huset... men smaken er forskjellig...
Og jeg kan ikke skjønne at dere hyller Elita., jeg må bare si at ALLE som var i huset var 89% bedre menneske enn hun noen gang kommer til å bli..
Klas var en av mine favoritter i begynnelesen.. men han datt fort han og. Og synd var det, for jeg tror guttet hadde klart seg bedre i huset om ikke Elita hadde vært der.. Kanskje han hadde vunnet og .. hvem vet
Men en ting er sikker, fastwindow kan gjerne virke urimelig i sine meniger.. men noen gammel sullik er han IKKE, han er en Klok kverulator.. men han er hvertfall ÆRLIG i det han mener.. han tuller det ikke inn slik mange av oss andre gjør
Så vær snille med dem som ikke er uenig med deg.. , som du og jeg vet så er smaken delt.. men folk kan være greie for det
Trø forsiktig!
i veien!
Comment
-
Whatever... smaken er som baken, den har to delerOriginally posted by jakobineIkke for å være ekkel eller noe, men jeg MÅ nok si meg enig med fastwindow, i hans meninger om Elita, og Elita er kun minneverdig for dere som hyller henne, ikke for oss som faktisk var glad hun gikk ut av huset på grunn av sin mindre bra personlighet..
Og jeg kan ikke skjønne at dere hyller Elita., jeg må bare si at ALLE som var i huset var 89% bedre menneske enn hun noen gang kommer til å bli..
Klas var en av mine favoritter i begynnelesen.. men han datt fort han og. Og synd var det, for jeg tror guttet hadde klart seg bedre i huset om ikke Elita hadde vært der.. Kanskje han hadde vunnet og .. hvem vet
Men en ting er sikker, fastwindow kan gjerne virke urimelig i sine meniger.. men noen gammel sullik er han IKKE, han er en Klok kverulator.. men han er hvertfall ÆRLIG i det han mener.. han tuller det ikke inn slik mange av oss andre gjør
Så vær snille med dem som ikke er uenig med deg.. , som du og jeg vet så er smaken delt.. men folk kan være greie for det
greit nok... men vi går ikke inn på andre fanclubber å snakker shit om den personen det gjelder... greit å mene noe annet enn andre, men hold den værste bullshiten for dere selv... mine favoritter er og kommer alltid til å være elita og klas...
hvem kommer det til gode at noen kommenterer hvordan hun og han er på innsiden og hvordan personen ser ut? nobody... jeg akter å "hylle" dem begge som F***
Comment
-
Kjære Prettygrl det skal du få lov til, og jeg har ikke gått inn i noen fanklubb og snakket skitt om henne, jeg har kun hjulpet dere å få tak i nyheter om dem... Jeg er jo og self nysjerrig på hvem som holder sammen og ikkeOriginally posted by PrettygrlWhatever... smaken er som baken, den har to deler
greit nok... men vi går ikke inn på andre fanclubber å snakker shit om den personen det gjelder... greit å mene noe annet enn andre, men hold den værste bullshiten for dere selv... mine favoritter er og kommer alltid til å være elita og klas...
hvem kommer det til gode at noen kommenterer hvordan hun og han er på innsiden og hvordan personen ser ut? nobody... jeg akter å "hylle" dem begge som F***

Jeg skrev det innlegget for å forsvare fastwindow, for han er en utrolig koslig kverulant, som faktisk har vært uenig med meg i alt jeg har skrevet i 3 år nå .. på 2 bb forum og et form for et program som het singel 24/7.. men uansett om han er prinsippielt uenig med meg så elsker jeg å diskutere med han for det.. og jeg liker gubben jeg
Trø forsiktig!
i veien!
Comment

Comment