Blue Moon Bar i Karlstad...är dock ingen allmänt vedertagen förkortning här på forumet, jag hittade precis på den.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***
Collapse
X
-
(persaunet) ja har faktisk hørt om alle disse stedene, i og med at jeg bor i trondheimOriginally posted by fastwindowGammel jeg???
Var på Sjøguttskolen på Peraunet" og skoleskipet Trøndelag 1964..
Var mye på kino. Rosendal kino"
Er så gammel at jeg ble nektet mere Øl på Skansen" 1967.
Har du hørt om disse stedene????????? ;-)
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
Comment
-
Några fler kommentarer från CF kan ju alltid vara trevligt att läsa, utdrag från http://www.armleg.com/forum/viewtopi...um=carlfredrikLast edited by Ronja; 2006-01-01, 16:26.
Comment
-
hmmmm......lite aktivitet her i dag. Ikke noe nytt om Elita og Klas?
Noen som så de i Oslo i helgen??
Registrerer at de ikke er på mingelbilder fra Blue Moon Bar i Karlstad, ei heller på www.stureplan.se
Det må jo bety at de er sammen et eller annet sted i verden
Comment
-
HeisannOriginally posted by *Rio*hmmmm......lite aktivitet her i dag. Ikke noe nytt om Elita og Klas?
Registrerer at de ikke er på mingelbilder fra Blue Moon Bar i Karlstad, ei heller på www.stureplan.se
har ikke vært noen som helst form for aktivitet her i dag neij
har ikke hørt noe nytt om klas og elita... satser på at de er sammen en plass... men du, jeg kom til å tenke på en ting: det med at hun alltid nekter for henne og klas: når hun kødda om at de aldri hadde hadd leppekontakt på Spybar... tenk deg i bryllupet deres da: Presten sier: Elita, vil du ha klas som din ektemann? Så svarer elita: Altså, først vil jeg si at vi inte er tilsammans, men ja jeg tar klas som min ektemann... hahaha, det er litt frekt, men jeg måtte få det ut
hihi
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
Comment
-
Det var inte lite elaktOriginally posted by PrettygrlHeisann
har ikke vært noen som helst form for aktivitet her i dag neij
har ikke hørt noe nytt om klas og elita... satser på at de er sammen en plass... men du, jeg kom til å tenke på en ting: det med at hun alltid nekter for henne og klas: når hun kødda om at de aldri hadde hadd leppekontakt på Spybar... tenk deg i bryllupet deres da: Presten sier: Elita, vil du ha klas som din ektemann? Så svarer elita: Altså, først vil jeg si at vi inte er tilsammans, men ja jeg tar klas som min ektemann... hahaha, det er litt frekt, men jeg måtte få det ut
hihi
Kör hårt,det kan gå
I morgon kan det vara försent.
Elita4ever
Milica IJpelaar
Comment
-
Verkar på Mike som att de varit/är i Oslo, kolla här:Originally posted by *Rio*hmmmm......lite aktivitet her i dag. Ikke noe nytt om Elita og Klas?
Comment
-
Kul att du(?) fick svarOriginally posted by fillejonkan
Comment
-
Det ser ut som om han skulle lägga ut lite bilder,då får man hoppas att det är någon av oss som bevakar det dåOriginally posted by fillejonkan
Kör hårt,det kan gå
I morgon kan det vara försent.
Elita4ever
Milica IJpelaar
Comment

Comment