Originally posted by tojja
***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***
Collapse
X
-
-
hehe, det kan du lita påOriginally posted by tojjaDet ser ut som om han skulle lägga ut lite bilder,då får man hoppas att det är någon av oss som bevakar det då
Comment
-
Tror inte att vi får se några bilder av både Klas och Elita från Oslo och jag vet inte om han var där...
Last edited by fillejonkan; 2005-06-13, 21:42.Comment
-
Som jag tolkar det var Elita bara i Oslo för modevisningen, åkte förmodligen hem direkt igen sedan.Comment
-
Kansje Kronofogden har satt han i band"??Originally posted by fillejonkanSom jag tolkar det var Elita bara i Oslo för modevisningen, åkte förmodligen hem direkt igen sedan.
Tornevall & Oasen - Ditt andre hjem.
Comment
-
Hun reiste sikkert rett hjem etter på. Var jo tross alt på jobb, så det er ikke sikkert Klas ville bli med.Originally posted by fillejonkanSom jag tolkar det var Elita bara i Oslo för modevisningen, åkte förmodligen hem direkt igen sedan.
De er garantert fortsatt sammen, hvis ikke hadde vi nok fått hørt rykter om annet. Hun var heller ikke på Stureplan i helgen, noe som lover godt
Comment
-
seff er de sammenOriginally posted by *Rio*Hun reiste sikkert rett hjem etter på. Var jo tross alt på jobb, så det er ikke sikkert Klas ville bli med.
De er garantert fortsatt sammen, hvis ikke hadde vi nok fått hørt rykter om annet. Hun var heller ikke på Stureplan i helgen, noe som lover godt
hihi...
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
Comment
-
frågorna är många svaren få
varför var inte klas med till oslo?
vad hände med usa resan?
varför vill elita inte bekräfta el dementera om dom är ihop?
(lite fundersam bara till motsättningarna mellan att inte vilja snacka om sitt privatliv och vara med i big brother)
varför ska klas tillbringa 3 veckor tillsamans med cf utan elita?
jag tror att dom bara är KKComment
-
Usa resen: de skulle begge jobbe først... ingen som sa at de skulle dra rett etter finalen vettuOriginally posted by wyzvarför var inte klas med till oslo?
vad hände med usa resan?
(lite fundersam bara till motsättningarna mellan att inte vilja snacka om sitt privatliv och vara med i big brother)
jag tror att dom bara är KK
Elita HAR bekreftet at de er tilsammans
klas skal hit til trondheim for å besøke carl Fredrik... ingen sa i tre uker... uansett hva du mener...Elita og Klas er no ett par... og de trenger ikke å være sammen 24-7... elita skal likevell jobbe, da kan klas kom hit til meg
hihi
Comment
-
Elita var på JOBB i Oslo. Vanlig å jobbe alene.Originally posted by wyzvarför var inte klas med till oslo?
vad hände med usa resan?
jag tror att dom bara är KK
USA....hva vet vi, de kan ha lagt mange planer.
Elita skal til Las Vegas å jobbe, da kan vel Klas benytte tiden til å besøke en kompis?
Både CF og Britt har bekreftet at de fortsatt er sammen, og bildet fra SpyBar taler vel sitt.Comment
-
Der ja... Endelig et saklig innleg... Jeg kan bare ikke fatte at andre skal tvile enda??? det er jo åpenlyst hvordan det står til?? hva skjer liksom? hihiOriginally posted by *Rio*Elita var på JOBB i Oslo. Vanlig å jobbe alene.
USA....hva vet vi, de kan ha lagt mange planer.
Elita skal til Las Vegas å jobbe, da kan vel Klas benytte tiden til å besøke en kompis?
Både CF og Britt har bekreftet at de fortsatt er sammen, og bildet fra SpyBar taler vel sitt.
jeg håper jeg får se et glimt av Klas når han kommer hit til trondheim... hihi litt øyegodis til meg
hihi
Comment
K
Comment