Announcement

Collapse
No announcement yet.

***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by snowflake
    Jag hörde att dom skämtade om giftemål någon gång när dom satt i soffan och det där med barn var i ett annat avsnitt när Elita sa att hon någon gång i framtiden ville ha en liten flicka som hon kunde köpa coola kläder till, men dom kanske pratade allvar vid något annat tillfälle, hade ju inte liven ju
    ja det fikk jeg oxo med meg... oxo når cf sa at han ville gifte seg med klas, men elita sa at hun skulle det hihi... så sa elita oxo til klas at når de fikk barn ville de barne være så forfengelige atb de satt og børstet håret sitte hele dagen...
    "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

Originally posted by Darla
      Nu kanske jag blir utslängd ur min egen klubb, men jag håller i stora stycken med Snowflake här. De ÄR faktiskt från två skilda världar. I alla fall ur ett svenskt perspektiv. Det går liksom inte att förneka. Klas är född på en värmländsk bondgård och har förutom Tina dokusåpahistoriens kanske bredaste dialekt. Elita är en typisk Stockholmsbrud med allt vad det innebär (och här generaliserar vi inte... nej, oooh, nej. ) och är ovanpå det en av Stureplans flitigaste minglare.

Om det inte hade varit för att jag under BB observerat hur de under nätterna i sin ensamhet var mot varandra (inte lika snuskigt som det låter ) skulle jag inte gett dem ens en promilles chans utanför huset. Så är det bara. MEN, det jag såg där av framför allt Elitas sätt mot Klas fick mig på andra tankar. Hennes beteende mot honom då de var själva tydde många gånger på att hon verkligen har starka känslor för honom.

Jag tror definitivt de har en chans som par. Så långt kan jag sträcka mig. Sen hur stor den är......? Tja. För mig känns det som om allt i stort sett beror på hur mycket Elita kan överse med att Klas i alla fall inte på pappret är hennes drömprins. Jag gillar på många sätt Elita, det är inte det, men hon är onekligen fortfarande rätt ung och osäker. Vad andra tycker och tror om henne, rykte, utseende, kändisskap, coolhet verkar i hennes värld otroligt viktigt och frågan är hur väl Klas passar in i den mallen. Kommer hon följa tanke eller känsla...? Vi får se.
      det her var det mest saklige innlegget på lenge, darla, det skal du ha... er helt enig med deg... når man ser på den måten de var mot hverandre om de hadde publikum eller ikke... så gir jeg dem en stor sjanse til å holde sammen)

Comment

Nu kanske jag blir utslängd ur min egen klubb, men jag håller i stora stycken med Snowflake här. De ÄR faktiskt från två skilda världar. I alla fall ur ett svenskt perspektiv. Det går liksom inte att förneka. Klas är född på en värmländsk bondgård och har förutom Tina dokusåpahistoriens kanske bredaste dialekt. Elita är en typisk Stockholmsbrud med allt vad det innebär (och här generaliserar vi inte... nej, oooh, nej. ) och är ovanpå det en av Stureplans flitigaste minglare.

Om det inte hade varit för att jag under BB observerat hur de under nätterna i sin ensamhet var mot varandra (inte lika snuskigt som det låter ) skulle jag inte gett dem ens en promilles chans utanför huset. Så är det bara. MEN, det jag såg där av framför allt Elitas sätt mot Klas fick mig på andra tankar. Hennes beteende mot honom då de var själva tydde många gånger på att hon verkligen har starka känslor för honom.

Jag tror definitivt de har en chans som par. Så långt kan jag sträcka mig. Sen hur stor den är......? Tja. För mig känns det som om allt i stort sett beror på hur mycket Elita kan överse med att Klas i alla fall inte på pappret är hennes drömprins. Jag gillar på många sätt Elita, det är inte det, men hon är onekligen fortfarande rätt ung och osäker. Vad andra tycker och tror om henne, rykte, utseende, kändisskap, coolhet verkar i hennes värld otroligt viktigt och frågan är hur väl Klas passar in i den mallen. Kommer hon följa tanke eller känsla...? Vi får se.
        Elita har da heller ikke bodd hele livet sitt i Stockholm. Hun er en forstads tjej som hun kallet det, og hun er oppvokst i trange kår. Tror Elita vet veldig godt hvordan "hverdagen" er. Hun og Klas har nok mer til felles en vi aner.
        De har opplevd mye begge to, hvilket jeg tror de vil ta med seg videre i livet som en god ballast i et evt.nytt forhold.

Comment

Var alla tvungna att kopiera mitt inlägg innan jag hann ändra alla fel..??
          No coward soul is mine

Comment

Originally posted by *Rio*
            Elita har da heller ikke bodd hele livet sitt i Stockholm. Hun er en forstads tjej som hun kallet det, og hun er oppvokst i trange kår. Tror Elita vet veldig godt hvordan "hverdagen" er. Hun og Klas har nok mer til felles en vi aner.
            De har opplevd mye begge to, hvilket jeg tror de vil ta med seg videre i livet som en god ballast i et evt.nytt forhold.
            stemmer det... begge har jo hatt et skikkelig tøft liv så langt... de kanskje har godt av hverandres nærvær... passer sammen gjør de oxo... bare tenker på klas sin bror som s\tok selvmord... er ikke så mange år siden...

Comment

Originally posted by Prettygrl
              stemmer det... begge har jo hatt et skikkelig tøft liv så langt... de kanskje har godt av hverandres nærvær... passer sammen gjør de oxo... bare tenker på klas sin bror som s\tok selvmord... er ikke så mange år siden...
              Varför hade Elita det tufft?
              Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Nei, det skjedde jo bare 2 mnd før Klas gikk inn i huset.

Comment

Jo, men hon har ju bott i en förort till Stockholm i stort sett hela sitt liv och det är väl ändå typ motsatsen till att växa upp i en värmländsk by?

Ja, ja. Tror egentligen också de har bra mycket mer gemensamt än vad det kan verka på ytan. De verkar ju ha liknande humor om inte annat. :smile:
                  No coward soul is mine

Comment

Nei, det skjedde jo bare 2 mnd før Klas gikk inn i huset.
                    seriøst? å hjelp... trodde det var noen år siden jeg... stakkar klas da...

Comment

Jo, men hon har ju bott i en förort till Stockholm i stort sett hela sitt liv och det är väl ändå typ motsatsen till att växa upp i en värmländsk by?

Ja, ja. Tror egentligen också de har bra mycket mer gemensamt än vad det kan verka på ytan. De verkar ju ha liknande humor om inte annat. :smile:
                      ja det har de oxo.. jeg tror nok at noen er mere negativ enn hva du burde være... men det er jo opp til hver enkelt... de er jo begge veldig like hverandre som personer...

Comment

seriøst? å hjelp... trodde det var noen år siden jeg... stakkar klas da...
                        Nej, det skedde fyra månader innan Klas klev in i huset.
                        No coward soul is mine

Comment

Originally posted by snowflake
                          Varför hade Elita det tufft?
                          en stefar som var voldelig osv er det jeg har hørt... vold mot henne, søsteren og moren hennes...

Comment

Var alla tvungna att kopiera mitt inlägg innan jag hann ändra alla fel..??
                            Så är det när man skriver mycket bra grejor:razz: .
                            Det skulle vara en högoddsare om det blir något mellan dom förutom en stark vännskap.
                            Ingen är gladare än jag om jag har fel,jag tycker att det var ett gulligt par
                            Kör hårt,det kan gå
                            I morgon kan det vara försent.
                            Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

Nej, det skedde fyra månader innan Klas klev in i huset.
                              När han berättade det första gången för de andra i huset sa han att det var sju månader sen

Comment

en stefar som var voldelig osv er det jeg har hørt... vold mot henne, søsteren og moren hennes...
                                Hun har ikke hatt det så bra i tidligere forhold heller. Tror hun vil få seg en aha opplevelse om hun blir sammen med Klas og faktisk ser at vi gutter kan være gode og snille.
                                Örjan hadde visst vært en følelselkald jækel og ikke så veldig snill mot henne.

Comment

Working...
                                X