Announcement

Collapse
No announcement yet.

***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ronja
    En kompis till mig på AOTV , tullelu skrev ikväll:

"Spaning:
    Elita och Klas flanerade i solen mitt i Stockholms City idag. Och jaa, nog hade Klas armen om hennes midja en liten stund..."

Å så bra! Tusen takk for hyggelig beskjed

Comment

• Bilder av noen av deltagerene her inne, sjekk dem ut (så ikke noe til Klas og Elita men jeg har ikke sett alt enda.
      Trø forsiktig! i veien!

Comment

• God morgon . Idag har jag gått upp rätt tidigt tycker jag.

Comment

• Originally posted by Ronja
          En kompis till mig på AOTV , tullelu skrev ikväll:

"Spaning:
          Elita och Klas flanerade i solen mitt i Stockholms City idag. Och jaa, nog hade Klas armen om hennes midja en liten stund..."
          åh... how sweet blir så glad hihi
          "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• Originally posted by tojja
            Skit,det gick inte att komma in på sidorna nu jag får väl försöka när jag kommer hem igen då
            Okej nu så funkade att komma in på sidan
            Kör hårt,det kan gå
            I morgon kan det vara försent.
            Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

• Siterer fra Passagen:

Jag såg bb- Skrivet av 'E-A', 21.jun.2005, kl.16:15

Klas på stationen i Sthlm i går.....Han såg så ensam ut, har Elita dumpat honom?

Tviler nå på at Elita har dumpet han selv om han var alene på stasjonen. Ble ikke de to oberservert sammen i går da?

Comment

• Rio! Vi vet ju ingenting fortfarande. Hur blir det imorgon? ;-)
                Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by *Rio*
                  Siterer fra Passagen:

Jag såg bb- Skrivet av 'E-A', 21.jun.2005, kl.16:15

Klas på stationen i Sthlm i går.....Han såg så ensam ut, har Elita dumpat honom?

Tviler nå på at Elita har dumpet han selv om han var alene på stasjonen. Ble ikke de to oberservert sammen i går da?
                  Altså... Jeg kan bare ikke fatte at folk tror at fordi om to personer er "tilsammans" så må de gå i hverandres sko hele dagen... Fordi om Klas var på en eller annen stasjon, betyr det at det er over??? eh... nei... ikke bry deg om det du rio det er det smarteste jeg kan si til deg om dette Jo de ble observert i stockholm city i dag.. i det fine været, som vi nordmenn ikke har, vel og merke klas med armen rundt elitas midje

Altså... i passagen var det oxo noen som skrev at de hadde sett elita hånd i hånd med en mann på 58 år... du kan velge om du vil tro på DET eller ikke men tviler veldig sterkt på at det ikke er sant

Comment

• Originally posted by snowflake
                    Rio! Vi vet ju ingenting fortfarande. Hur blir det imorgon? ;-)
                    ....forhåpentligvis

Comment

....forhåpentligvis
                      He he........ en riktig sofistikerad flörtare......... då har vi både dig och scorpio....... hääääärligt!!
                      Vart har pretty tagit vägen?
                      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

He he........ en riktig sofistikerad flörtare......... då har vi både dig och scorpio....... hääääärligt!!
                        Vart har pretty tagit vägen?
                        I`m here hihi ja i morgen er det 22.juni... det hadde jeg nesten glemt

Comment

• Originally posted by Prettygrl
                          I`m here hihi ja i morgen er det 22.juni... det hadde jeg nesten glemt
                          Hmmmmmm... inte jag :razz: ;-) Är ju nyfiken hur det går med era eftersökningar? Har E flytt utomlands eller? Flanders sa i alla fall att Dennis/Hannah är ihop och Annicka/Mike är ihop och Britt/Alecko är ihop (ska till Kroatien i sommar för att träffa hans släkt). :smile:

Comment

Hmmmmmm... inte jag :razz: ;-) Är ju nyfiken hur det går med era eftersökningar? Har E flytt utomlands eller? Flanders sa i alla fall att Dennis/Hannah är ihop och Annicka/Mike är ihop och Britt/Alecko är ihop (ska till Kroatien i sommar för att träffa hans släkt). :smile:
                            Hvem er E? Mener du Elita? Skulle hun flytte utenlands?
                            Nei, hun er fortsatt i Stockholm.
                            Annicka og Alecko har nå sagt at Klas og Elita fortsatt er ihop, så da stoler jeg det. Anders likte ikke noen av de, så han tror jeg ikke så mye på.
                            Forventer heller ikke at han oppdaterer oss på hvordan det går med de to.

Comment

Hvem er E? Mener du Elita? Skulle hun flytte utenlands?
                              Nei, hun er fortsatt i Stockholm.
                              Annicka og Alecko har nå sagt at Klas og Elita fortsatt er ihop, så da stoler jeg det. Anders likte ikke noen av de, så han tror jeg ikke så mye på.
                              Forventer heller ikke at han oppdaterer oss på hvordan det går med de to.
                              Nei jeg forventer ikke noe positivt om dem fra han nej i og med at alle sier at de er sammen, ser jeg ikke noen grunn til å ikke tro på dem, De ble sett sammen i dag, i stockholm city klas med armen rundt hennes midje men om det er sant for man bedømme selv

Comment

Nej... e har nok ikke flyttet utomlands nej

Comment

Working...
                                X