Announcement

Collapse
No announcement yet.

***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by fillejonkan
    tackar tackar....de har säkert vart på honom lika intensivt på varje ställe han vart på, bara att det inte fångats på bild.
    Kan godt tenke meg det ja hehe hadde ikke vært så unormalt det men han passer vel på
    "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• Någon som gjort nåt intressant i helgen? Själv har jag bara gått o klippt gräset på landet.

Comment

Någon som gjort nåt intressant i helgen? Själv har jag bara gått o klippt gräset på landet.
        Hei, og velkommen tilbake....
        I helgen har det bare vært avslapping og endelig fri fra jobb.

Har du noe nytt skvaller??

Comment

tackar tackar....de har säkert vart på honom lika intensivt på varje ställe han vart på, bara att det inte fångats på bild.
          Det tror jeg også. Bildene fra Tranås og Club 112 i Oslo viser tydeligvis det.
          Ungjentene henger rundt halsen hans hele tiden og i Oslo var det en som til og med sitter på hans fang.
          Kanskje jeg er paranoid, men jeg håper for all del at Klas vet hva han gjør og at Elita ikke er altfor svartsjuk.

Comment

• Fra forumet på www.nattklubb.net

Datum: Söndagen den 17 juli 2005, 21:23:28
            Namn: lilly
            Nummer: 148

--------------------------------------------------------------------------------

Någon som scorade med Klas i Fredags? inte jag iaf

Comment

• hehe, den var det jag som skrev för att försöka provocera fram lite info Inget nytt skvaller förutom det jag skrev igårkväll om streetcarfestivalen, när skulle du till sthlm *Rio*? Stor chans att få se Klas och Elita där ju, hon börjar inte jobba förrän på eftermiddagarna på lördag/söndag och vi vet ju att de båda är väldigt bilintresserade.

Comment

hehe, den var det jag som skrev för att försöka provocera fram lite info Inget nytt skvaller förutom det jag skrev igårkväll om streetcarfestivalen, när skulle du till sthlm *Rio*? Stor chans att få se Klas och Elita där ju, hon börjar inte jobba förrän på eftermiddagarna på lördag/söndag och vi vet ju att de båda är väldigt bilintresserade.
                jeg skal til Stockholm i midten av august.
                Streetcarfestivalen.....ja, de kommer nok til å være der begge to håper jeg
                Elita var ikke borte en hel måned nei, tror hun er tilbake nå. Klas var i hvert fall ikke i Karlstad i helgen.....
                Last edited by *Rio*; 2005-07-18, 12:49.

Comment

• Originally posted by *Rio*
                  jeg skal til Stockholm i midten av august.
                  Streetcarfestivalen.....ja, de kommer nok til å være der begge to håper jeg
                  Elita var ikke borte en hel måned nei, tror hun er tilbake nå. Klas var i hvert fall ikke i Karlstad i helgen.....
                  Det kan jo love riktig bra

Comment

• Originally posted by Prettygrl
                    Det kan jo love riktig bra
                    Du er evig optimist du Bra det....for jeg er skikkelig pessimist til tider...hehe

Comment

• Originally posted by *Rio*
                      Du er evig optimist du Bra det....for jeg er skikkelig pessimist til tider...hehe
                      Hehe ja viktig å holde motet oppe vet du nejda, må ikke være pesimist bare tull det

Comment

• Breaking news!!

Siterer fra en mail jeg nettopp fikk fra Stockholm:

Hej!

jo, Elita och klas är fortfarande tillsammans. I allra högsta grad.
                        De kysser varandra öppet på inneklubbarna och myser tillsammans på caféer om dagarna.

Comment

• trevligt trevligt, vad är detta för källa då?

Comment

trevligt trevligt, vad är detta för källa då?
                            Alex Schulman Hyggelig mann det der

Comment

• allvarligt? jo han verkar vara en reko kille...rolig som fan brukar han vara när han skvallrar på radio iaf.

Comment

• Good Bless Breaking news!!

Å det var godt å høre likevel om jeg er en evig optimist hva sier du rio? kan du tenke klart nå? ikke noe mere pesimist i den gården? hehe

Comment

Working...
                                X