Announcement
Collapse
No announcement yet.
***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***
Collapse
X
-
ser henne ikke jeg...Originally posted by fillejonkanMan skal ikke mobbe andre "
Comment
-
Litt rart det der.....skulle ikke Elita være i USA på det tidspunktet??Originally posted by fillejonkan
5/7-05.....dagen etter at Klas var i Ystad.......merkelig.
Comment
-
Hvordan vet du det?? Hun skulle jo til Las Vegas.....Originally posted by fastwindowDen 3/7 var hun på "Tapita Inter." i Miami.
Dessuten så var hun jo i Stockholm 5/7....skulle tro hun var litt lenger i USA når hun første reiste over. Men, ikke vet jeg.
Hva er forresten Tapita Inter???
Comment
-
Jeg var innom der 2/7.. Det sto en reklame for henne og en annen Svensk jente, de skulle danse der den 3/7.Originally posted by *Rio*Hvordan vet du det?? Hun skulle jo til Las Vegas.....
Dessuten så var hun jo i Stockholm 5/7....skulle tro hun var litt lenger i USA når hun første reiste over. Men, ikke vet jeg.
Hva er forresten Tapita Inter???
Tapita inter er en Bar/dansebar..Tornevall & Oasen - Ditt andre hjem.
Comment
-
Det der er nok bare et rykte. Hun skulle til Las Vegas, og dessuten er hun sett i Stockholm samme tid, så det stemmer nok ikke.Originally posted by fillejonkanfastwindow: Har du varit i USA? Som jag förstått det är du ju ute och seglar/har varit ute nu....Dessutom så sågs Elita i stockholm under de dagarna så det verkar lite suspekt, kanske de på "Tapita inter" gjorde lite falsk marknadsföring.....
Og hvorfor skulle hun jobbe som danser?? Lite sansynlig spør du meg....
Comment
-
Tror ikke det er lagt ut på nettet. Var inne på www.amelia.se men fant ingenting der.....Originally posted by PrettygrlLigger det om elita på nettsajten til Amelia?? ig so, kan joen publisere linken? *KRAMZ*
Comment
-
Ok, fant ikke noe jeg hellerOriginally posted by *Rio*Tror ikke det er lagt ut på nettet. Var inne på www.amelia.se men fant ingenting der.....
men takk som prøvde
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
Comment

Comment