De morsomste, de peneste, de cooleste og de som hadde mest underholdningsverdi og selvironi til tusen... De er savnet som faen her... synd at bb er over... skal kjøpe big brother på dvd når det kommer
Announcement
Collapse
No announcement yet.
***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***
Collapse
X
-
En till som tycker som jagOriginally posted by PrettygrlDe morsomste, de peneste, de cooleste og de som hadde mest underholdningsverdi og selvironi til tusen... De er savnet som faen her... synd at bb er over... skal kjøpe big brother på dvd når det kommer
Dom två var helt klart bäst i år i mina ögon.
Men Elita hon var ju klart bäst,jag älskade hennes skämt och sprallighet.
Kör hårt,det kan gå
I morgon kan det vara försent.
Elita4ever
Milica IJpelaar
-
hehe, ja hun var døds cool... humor som bare det...Originally posted by tojjaEn till som tycker som jag
Dom två var helt klart bäst i år i mina ögon.
Men Elita hon var ju klart bäst,jag älskade hennes skämt och sprallighet.
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
Comment
-
Hon skulle ju ta med sig Klas utomlands. Det kanske inte blir så mycket av det trots allt?Originally posted by Prettygrlhehe, ja hun var døds cool... humor som bare det...
Förutom att det sägs att Klas blev dumpad, är dom vänner fortfarande?-
Comment
-
Ja, vänner säger i alla fall alla att de fortfarande är. Det är det enda folk verkar överens om. ;-)Originally posted by TMMHon skulle ju ta med sig Klas utomlands. Det kanske inte blir så mycket av det trots allt?
Förutom att det sägs att Klas blev dumpad, är dom vänner fortfarande?No coward soul is mine
Comment
-
han ble aldri dumpa... de har blitt observert på vei inn et hotel, der alle bb-deltagerene bodde, de har leid bil sammen, de var visst på Mc Donalds osv...Originally posted by TMMHon skulle ju ta med sig Klas utomlands. Det kanske inte blir så mycket av det trots allt?
Förutom att det sägs att Klas blev dumpad, är dom vänner fortfarande?
Comment
-
I følge Flanders på Mess TV i dag, så ble Klas dumpet samme kveld.Originally posted by Prettygrlhan ble aldri dumpa... de har blitt observert på vei inn et hotel, der alle bb-deltagerene bodde, de har leid bil sammen, de var visst på Mc Donalds osv...
Synes derfor det er litt rart at han stadig blir observert sammen med henne.
Men, Anders burde jo vite siden de festet sammen i Karlstad..??
Han har kanskje ikke kommet over at Elita ville ha Klas fremfor han.
Ikke vet jeg, men jeg velger å forholde meg til det som blir skrevet i media og av folk som har observert de. Da er de fortsatt sammen!!
Anders er bare ful!!!!
Comment
-
Det Anders säger skall man ta med en stor nypa salt:smile: .Originally posted by *Rio*I følge Flanders på Mess TV i dag, så ble Klas dumpet samme kveld.
Ikke vet jeg, men jeg velger å forholde meg til det som blir skrevet i media og av folk som har observert de. Da er de fortsatt sammen!!
Anders er bare ful!!!!
Elita och klas har aldrig varit ihop det har Elita sagt vid ett flertal gånger ,men dom fortsätter att träffas efter huset endå,vad som det leder till får tiden utvisa8)
Kör hårt,det kan gå
Elita4ever
Milica IJpelaar
Comment
-
Jag tror att dom bara är kompisar och det är väl helt ok, men å andra sidan tror jag att Klas är kär i Elita men hon är inte det i honom.Originally posted by tojjaDet Anders säger skall man ta med en stor nypa salt:smile: .
Elita och klas har aldrig varit ihop det har Elita sagt vid ett flertal gånger ,men dom fortsätter att träffas efter huset endå,vad som det leder till får tiden utvisa8)
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Att Klas är stört förälskad i Elita är helt klart men jag tror inte hon känner exakt samma sak för han,men hon gillar han väldigt mycket det tror jag därimot.Originally posted by snowflakeJag tror att dom bara är kompisar och det är väl helt ok, men å andra sidan tror jag att Klas är kär i Elita men hon är inte det i honom.
Vem vet det kanske mot alla odds kan funka mellan dom om dom nu ger det en chans:smile:
Kör hårt,det kan gå
Elita4ever
Milica IJpelaar
Comment
-
Originally posted by snowflakeJag tror att dom bara är kompisar och det är väl helt ok, men å andra sidan tror jag att Klas är kär i Elita men hon är inte det i honom.
Om Elita ikke var litt kär i Klas tror jeg nok ikke de hadde hengt sammen så mye som de gjør.
Hvorfor går de hånd i hånd da?? Er de venner så kan de vle vise seg for pressen også og dementere alle ryktene?
Comment
-
Dom sa ju i huset att dom skulle testa hur det funkade utanför huset först innan dom sa något om deras så kallade förhållandeOriginally posted by *Rio*Om Elita ikke var litt kär i Klas tror jeg nok ikke de hadde hengt sammen så mye som de gjør.
Hvorfor går de hånd i hånd da?? Er de venner så kan de vle vise seg for pressen også og dementere alle ryktene?
Kör hårt,det kan gå
Elita4ever
Milica IJpelaar
Comment
-
Men hon kanske bara tycker om honom som kompis, hon behöver inte vara kär i honom. Jag menar hon låg ju och hånglade med honom och lät honom tillfredsställa henne i huset och ändå sa hon att dom bara var kompisar. Känner henne inte personligen men jag tror starkt på att hon gillar honom bara som kompis och jag tycker det är helt okOriginally posted by *Rio*Om Elita ikke var litt kär i Klas tror jeg nok ikke de hadde hengt sammen så mye som de gjør.
Dom som varit i huset säger ju att man får väldigt starka band till varandra p g a att dom lever så tätt inpå varandra i huset (man lär känna varandra så mycket i en utsatt situation)
Sen på frågan varför dom inte dementerar alla rykten och säger att dom bara är vänner? ........... varför dementerar dom inte ryktena och säger att dom är mer än vänner?....... ja, det är nog bara dom som kan svara på.
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Er det noen jeg ikke stoler på så er det flanders... han skulle ødelegge for både dennis og hannah og klas og elita... han ble jo så sur at han ikke ville se verken elita eller hannah... Flanders snakker bare bullshit... jeg stoler på expressen og stureplan...Originally posted by *Rio*I følge Flanders på Mess TV i dag, så ble Klas dumpet samme kveld.
Anders er bare ful!!!!
Comment
-
Jeg vet ikke om de er et par eller ikke, men om hun ikke hadde vært forelsket i han, hadde hun ikke gjort alt hun har gjort... da hadde hunn ikke sagt til aviser og blader rett ut hva hun synes om kjekkasen, og heller ikke at de skal være mye sammen og se hvordan ting utvikler segOriginally posted by snowflakeMen hon kanske bara tycker om honom som kompis, hon behöver inte vara kär i honom. Jag menar hon låg ju och hånglade med honom och lät honom tillfredsställa henne i huset och ändå sa hon att dom bara var kompisar. Känner henne inte personligen men jag tror starkt på att hon gillar honom bara som kompis och jag tycker det är helt ok
Dom som varit i huset säger ju att man får väldigt starka band till varandra p g a att dom lever så tätt inpå varandra i huset (man lär känna varandra så mycket i en utsatt situation)
Sen på frågan varför dom inte dementerar alla rykten och säger att dom bara är vänner? ........... varför dementerar dom inte ryktena och säger att dom är mer än vänner?....... ja, det är nog bara dom som kan svara på.
Comment

Comment