Klas och elita med i nya Klick.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***
Collapse
X
-
Jag har inte tidningen så jag hoppas Winston berättar mer, men Libertine skrev det här nyss i Kittytråden:Originally posted by *Rio*Å...fortell til oss nordmenn.....
Takk
"Det var en stor bild på nöjesbilagan i aftonbladet på elita och klas. De syns tydligen på diverse inneställen och cafeér och alltid kramandes och kyssandes"
Comment
-
Håper Winston kan legge ut artikkelen her på siden. Hadde vært flott!Originally posted by RonjaJag har inte tidningen så jag hoppas Winston berättar mer, men Libertine skrev det här nyss i Kittytråden:
"Det var en stor bild på nöjesbilagan i aftonbladet på elita och klas. De syns tydligen på diverse inneställen och cafeér och alltid kramandes och kyssandes"

Comment
-
Ja det var inte så mycket mer Ronja. Typ att dom kysser varandra värre än ungdommar på skoldans. Dom har tydligen väldigt svårt att hålla händerna ifrån varandra. Sedan stod det att går man i sthlm runt innerkrogarna och Cafèerna så är det stor chans att se dom tror jag. Och sist stog det att dom var gulliga.
Comment
-
Aha tackOriginally posted by WinstonJa det var inte så mycket mer Ronja. Typ att dom kysser varandra värre än ungdommar på skoldans. Dom har tydligen väldigt svårt att hålla händerna ifrån varandra. Sedan stod det att går man i sthlm runt innerkrogarna och Cafèerna så är det stor chans att se dom tror jag. Och sist stog det att dom var gulliga.
Var det samma bild på dem som varit i Klick för? *frågvis* :-D
Comment

Comment