Announcement

Collapse
No announcement yet.

***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Klas och elita med i nya Klick.

Comment

• Originally posted by Winston
      Klas och elita med i nya Klick.
      Å...fortell til oss nordmenn.....

Takk

Comment

• Originally posted by *Rio*
        Å...fortell til oss nordmenn.....

Takk
        Jag har inte tidningen så jag hoppas Winston berättar mer, men Libertine skrev det här nyss i Kittytråden:

"Det var en stor bild på nöjesbilagan i aftonbladet på elita och klas. De syns tydligen på diverse inneställen och cafeér och alltid kramandes och kyssandes"

Comment

• Originally posted by Ronja
          Jag har inte tidningen så jag hoppas Winston berättar mer, men Libertine skrev det här nyss i Kittytråden:

"Det var en stor bild på nöjesbilagan i aftonbladet på elita och klas. De syns tydligen på diverse inneställen och cafeér och alltid kramandes och kyssandes"

Håper Winston kan legge ut artikkelen her på siden. Hadde vært flott!

Comment

• Ja det var inte så mycket mer Ronja. Typ att dom kysser varandra värre än ungdommar på skoldans. Dom har tydligen väldigt svårt att hålla händerna ifrån varandra. Sedan stod det att går man i sthlm runt innerkrogarna och Cafèerna så är det stor chans att se dom tror jag. Och sist stog det att dom var gulliga.

Comment

• Köpte aldrig tidningen Rio. Var nere och läste i affären under mej som min kompis äger.

Comment

• Originally posted by Winston
                Ja det var inte så mycket mer Ronja. Typ att dom kysser varandra värre än ungdommar på skoldans. Dom har tydligen väldigt svårt att hålla händerna ifrån varandra. Sedan stod det att går man i sthlm runt innerkrogarna och Cafèerna så är det stor chans att se dom tror jag. Och sist stog det att dom var gulliga.
                Aha tack Var det samma bild på dem som varit i Klick för? *frågvis* :-D

Comment

• Jag går ner och köper den med en gång, artikeln scannar jag in och lägger upp

Comment

Aha tack Var det samma bild på dem som varit i Klick för? *frågvis* :-D
                    Det var en bild från finalfesten tror jag. den som användes vid artikeln om elita hade gjort slut med klas.

Comment

• Originally posted by fillejonkan
                      Jag går ner och köper den med en gång, artikeln scannar jag in och lägger upp
                      Du er en engel

Tusen takk

Comment

• Det var en gammal bild, notera att det är schulman som skrivit artikeln.
                        Last edited by Ronja; 2006-01-02, 22:59.

Comment

Det var en gammal bild, notera att det är schulman som skrivit artikeln.
                          Vad snabb du var Postar du den bilden/artikeln i tråden på AOTV som handlar om de är ett par eller inte?

Comment

Det var en gammal bild, notera att det är schulman som skrivit artikeln.
                            Schulman....er han til å stole på eller bruker han å skrive vås?

Comment

• Honom kan man lita på.

Comment

Vad snabb du var Postar du den bilden/artikeln i tråden på AOTV som handlar om de är ett par eller inte?
                                pressbyrån ligger typ 20 meter utanför min port. Skall göra det.

Comment

Working...
                                X