Announcement

Collapse
No announcement yet.

***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ronja
    Ja just det Det pågår mellan sjunde och femtonde juli
    Kan passe bra det. Hun reiste visstnok fra Sverige onsdag i sist uke, og kommer vel hjem på søndag eller mandag......
    Sikkert derfor Klas ikke åkte til Quart festivalen.

Comment

• Originally posted by fillejonkan
      Han killen som sköter nattklubben i Tranås sa att hon skulle bli borta i en månad. Var väl förmodligen Elita som fixade det jobbet åt Klas, hon har ju varit där innan ett par gånger. Dessutom var de ju i Stockholm när det blev bokat.
      Ja, du har kanskje rett.....
      Men, hva skal hun gjøre etter Mulitpoker tro?? Jeg har veldig lyst å tro at de skal feriere sammen etterpå og at Klas reiser over der etter hun er ferdig med jobben for Multipoker.....but, I don't know anymore....

Comment

• Finns skitmånga bilder av Elita på http://www.multipoker.com

Comment

• Originally posted by fillejonkan
          Finns skitmånga bilder av Elita på http://www.multipoker.com
          Menar du bilderna från Christos Masters?
          n

Comment

• Postar några till

Comment

• Postar ett par från Spy Bar Open också

Comment

• ja det var dem jag menade, orkade inte lägga upp de. skulle ut och bada

Comment

• http://www.worldseriesofpoker.com/Vi...=1121022392003

Elita är inte med i videon, men verkar ju som ett typiskt jobb för henne.

Comment

• Tusen takk for bilder!
                    "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• Britt har varit på sitt forum På Prettys fråga om Klas och Elita svarar hon:

"Sorry, jeg har lovet Elita aa ikke si noe mer om deres forhold heheh... saa der faar jeg ikke sagt noe."

Comment

Britt har varit på sitt forum På Prettys fråga om Klas och Elita svarar hon:

"Sorry, jeg har lovet Elita aa ikke si noe mer om deres forhold heheh... saa der faar jeg ikke sagt noe."

Den der hehe......på slutten der, sier vel alt

Comment

Britt har varit på sitt forum På Prettys fråga om Klas och Elita svarar hon:

Det är ju ett smart drag av Elita att hålla uppmärksamheten vid liv på detta annurlunda sätt när det gäller BB deltagarna .
                          Men det är ju skälvklart att dom är i hopa,allt annat är korkat att tro.
                          Kör hårt,det kan gå
                          I morgon kan det vara försent.
                          Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

• Originally posted by tojja
                            Det är ju ett smart drag av Elita att hålla uppmärksamheten vid liv på detta annurlunda sätt när det gäller BB deltagarna .
                            Men det är ju skälvklart att dom är i hopa,allt annat är korkat att tro.
                            Tror nok mange respekterer Klas og Elita for at de kjører "lungt" i starten de er smarte begge to

Comment

• Originally posted by *Rio*
                              Den der hehe......på slutten der, sier vel alt
                              Tenk så morsomt da hun svarte hihi jeg sa at det var helt i orden, og at jeg egentlig hadde visse teorier om hvoirdan det stod til der i gården de er liksom ikke "sååååå" flink til å skjule seg folk ser dem og tar snapshots når de minst aner det me like paparazzie!!! hihi

Comment

• fin avatar pretty

Comment

Working...
                                X