Announcement

Collapse
No announcement yet.

***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by tojja
    Nä det är faktist sant men jag har canal digital i stället;-)
    Och vad heter vuxen-programmet på Canal digital då......... Ali Baba och dom 40 rövarna :razz:
    Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Originally posted by snowflake
      Och vad heter vuxen-programmet på Canal digital då......... Ali Baba och dom 40 rövarna :razz:

Comment

• Globen 21:a maj.
        Last edited by Ronja; 2006-01-05, 00:27.

Comment

• Originally posted by snowflake
          Jag har haft två veckors semester och har haft det jättebra. Nu sista veckan kunde det ju varit mer sol förstås, men har haft kompisar ute i sommarstugan så det har varit kul ändå. Ska sticka iväg igen senare i eftermiddag, väntar bara på att tvätten ska torka. :razz:

Hur länge ska du vara i Stockholm?
          Jeg blir 3 dager i Stockholm. Skal bli godt med ferie. Stockholm er jo en flott by så jeg gleder meg til det

Comment

• Elita om hon har pojkvän i Veckans Nu :

"Elita får något lurigt i blicken och svarar : Mmm, jag säger nog att det är hemligt, så att det får spekuleras lite till."

(Hittade detta i Klastråden)
            Last edited by Ronja; 2005-07-25, 19:47.

Comment

• Originally posted by Ronja
              Elita om hon har pojkvän i Veckans Nu :

"Elita får något lurigt i blicken och svarar : Mmm, jag säger nog att det är hemligt, så att det får spekuleras lite till."

(Hittade detta i Klastråden)
              "Spekuleres litt til"..... Da er det vel bare en tidsfråga før de sier at JA de er sammen

Comment

• Utdrag ur intervju i Veckans Nu:

"Vad gör du i sommar?

-Det är arbete som gäller för min del. Jag jobbar som värdinna på ett stort svenskt pokerbolag och åker på turnéer lite då och då och särskilt mycket över helgerna. Turnéerna kommer att hålla till lite här och var i Sverige. Under juli åker jag iväg till Las Vegas för att arbeta där under två veckor."
                Last edited by Ronja; 2006-01-05, 00:41.

Comment

• När är intervjun gjord? Måste ju vara ett bra tag sen eller?

Comment

• Originally posted by fillejonkan
                    När är intervjun gjord? Måste ju vara ett bra tag sen eller?
                    Ja, det er nok ikke helt ferskt dette intervjuet. Så vidt jeg vet så har hun vært i USA og kommet tilbake.
                    Hun har jobbet mye, men også blitt observert med Klas en hel del.
                    Spørsmålet er vel om de fortsatt er sammen???

Comment

När är intervjun gjord? Måste ju vara ett bra tag sen eller?
                      Har ingen aning, men som du skriver så är den ju inte helt färsk. Btw Sara Sharif ställde frågorna.

Comment

• Program för Street Cars Fest i helgen (Elita prisutdelare)

http://www.streetcarsfest.com/index2.php

Comment

• Veckans eftersnack:

Comment

hmmmm......stod ingenting om at Klas var der.....why man???

Comment

• Originally posted by *Rio*
                              hmmmm......stod ingenting om at Klas var der.....why man???
                              Det kan ju bero på att dom inte är på fester tillsamans;-) .

Då spricker ju bubblan om dom är tillsamans eller ej .
                              Kör hårt,det kan gå
                              I morgon kan det vara försent.
                              Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

• Originally posted by tojja
                                Det kan ju bero på att dom inte är på fester tillsamans;-) .

Då spricker ju bubblan om dom är tillsamans eller ej .
                                Det har du helt rett i Men, de var jo på SpyBar sammen.....

Comment

Working...
                                X