Announcement

Collapse
No announcement yet.

***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Ronja
    Bingo Rimér fotar i MDS-montern på Elmia 2004

Tojja, hade du de här bilderna sen tidigare? *nyfiken* Du kanske är medlem och har alla bilderna? *nyfiken*
    Last edited by Ronja; 2006-01-05, 00:49.

Comment

• Originally posted by Ronja
      Tojja, hade du de här bilderna sen tidigare? *nyfiken* Du kanske är medlem och har alla bilderna? *nyfiken*
      Nä jag hade inga av dom bilderna sedan tidigare och jag är inte medlem där.
      Tack skall du ha Ronja
      Kör hårt,det kan gå
      I morgon kan det vara försent.
      Elita4ever Milica IJpelaar

Comment

• Originally posted by tojja
        Nä jag hade inga av dom bilderna sedan tidigare och jag är inte medlem där.
        Tack skall du ha Ronja
        Så lite så

Comment

• Originally posted by fillejonkan
          Jag är lessen att säga det, men jag tror inte att Klas och Elita är tillsammans. I tidningen Frida skall Klas tydligen ha sagt att de bara är goda vänner, detta har jag bara läst på lunarstorm. Vet inte exakt vilket nummer det var men förmodligen nummer 14. Det senaste numret är 15 så jag har inte fått tag på tidningen.
          Det går att beställa gamla nummer om någon skulle känna för det

http://www.frida.se/article.php?content=static&show=t1

Fridas mailadress: info@frida.se
          Last edited by Ronja; 2005-07-29, 15:28.

Comment

• Om det så skulle vært slutt mellom Elita og Klas, tror jeg nok Schulman hadde rapportert det forlenge siden.
            Jeg fikk mail fra Alex for ca. 2 uker siden og da var de fortsatt nyforelsket.
            For sikkerhetsyld har jeg nå sendt mail til Roswall i www.mingel.se og hun kan sikkert bekrefte/avkrefte dersom det er noen rykter som svirrer.

Ha en fortsatt fin sommerdag folkens.

Comment

• Originally posted by *Rio*
              Om det så skulle vært slutt mellom Elita og Klas, tror jeg nok Schulman hadde rapportert det forlenge siden.
              Jeg fikk mail fra Alex for ca. 2 uker siden og da var de fortsatt nyforelsket.
              For sikkerhetsyld har jeg nå sendt mail til Roswall i www.mingel.se og hun kan sikkert bekrefte/avkrefte dersom det er noen rykter som svirrer.

Ha en fortsatt fin sommerdag folkens.
              Ja ikke sant da hadde ryktene svirret rundt oss noe de ikke gjør... det sies heller det motsatte om dem
              "Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/

Comment

• Originally posted by Prettygrl
                Ja ikke sant da hadde ryktene svirret rundt oss noe de ikke gjør... det sies heller det motsatte om dem
                Helt enig!

Du må ha en fin tur til Tyrkia. Du må stikke innom her hvis du får anledning.
                God sommer

Comment

• Originally posted by *Rio*
                  Helt enig!

Du må ha en fin tur til Tyrkia. Du må stikke innom her hvis du får anledning.
                  God sommer
                  Takk for det men jeg er nok inne her nesten hele kvelden

Comment

fastwindow: Har du varit i USA? Som jag förstått det är du ju ute och seglar/har varit ute nu....Dessutom så sågs Elita i stockholm under de dagarna så det verkar lite suspekt, kanske de på "Tapita inter" gjorde lite falsk marknadsföring.....
                    Ja jeg var der på jobb ombord på en av NCl båter.
                    Reiste dit 29/6 og reiste tilbake fra Miami 3/7.
                    Dro på ferie 8/7...Og du!!!! Vi seiler ikke med en Cabin-Cruiser.. ;-) ;-)

Ha en fin sommer..
                    Tornevall & Oasen - Ditt andre hjem.

Comment

• Det där med snack om diverse fester i vårt avlånga land exkluderar nog Linda och Fadde. Det där med profiler tolkar jag som big-brotherprofiler. Det har man ju hört en del gånger.

Comment

Det där med snack om diverse fester i vårt avlånga land exkluderar nog Linda och Fadde. Det där med profiler tolkar jag som big-brotherprofiler. Det har man ju hört en del gånger.
                        Så du antar at det er elita og klas det gjelder?

Comment

• Ja, det gör jag.

Comment

Det där med snack om diverse fester i vårt avlånga land exkluderar nog Linda och Fadde. Det där med profiler tolkar jag som big-brotherprofiler. Det har man ju hört en del gånger.
                            Nå kjenner ikke jeg til Linda og Fadde, men jeg stoler 100% på deg Fjonkan

Comment

Ja, det gör jag.
                              Da er vi enige da hehe

Comment

• Varför skulle Linda och Fadde prata om diverse fester i vårt avlånga land, Fadde jobbar väl bara på Spy Bar och Linda är knappast gästbartender längre. Skribenten säger dessutom att båda skall vara "profiler", vilket jag tolkar som två dokusåpadeltagare. Intensivt hångel har ju K&E gjort sig kända för förr i tiden.

Comment

Working...
                                X