Originally posted by *Rio*
Announcement
Collapse
No announcement yet.
***Klas og Elitas Fanclub!!!!!***
Collapse
X
-
Anders skrev så här till mig:Originally posted by *Rio*Har Klas bursdag 23. september??
Leste at Anders skulle til Sthlm den datoen...., men ikke sikkert det var det han skulle. La egentlig bare sammen 2+2....kanskje jeg fikk 22 i steden for 4
Neste gjestbartenderoppdrag blir i Nykøping den 24september. Nå skal både Dennis Babic og Alecko studere i Gøteborg til høsten så mulig det blir en helg der også.
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Hej goa Snowie! har du sett noe til rio i dag? hvordan har du det??Originally posted by snowflakeAnders skrev så här till mig:
Neste gjestbartenderoppdrag blir i Nykøping den 24september. Nå skal både Dennis Babic og Alecko studere i Gøteborg til høsten så mulig det blir en helg der også.
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
Comment
-
Yeah!! no news is gooood newsOriginally posted by *Rio*Ikke så mye nytt her i dag......litt irriterende, men no news er vel good news
Tar kvelden nå
God natt
spesielt til prettygrl og snowflake....dere setter en ekstra spiss på hverdagen min 
jeg skal oxo ta kvelden nå
du er så søt rio
"Ser jag ut som nogon som stader hemma?" /Elita/
Comment
-
Tack goa Rio! Idag hann vi ju inte snacka alls, så vi får väl ta igen det imorgonOriginally posted by *Rio*Ikke så mye nytt her i dag......litt irriterende, men no news er vel good news
Tar kvelden nå
God natt
spesielt til prettygrl og snowflake....dere setter en ekstra spiss på hverdagen min 

Natti natti, jag kanske tittar in och bjuder på kaffe i OT-tråden imorgon bitti
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
-
-
My loveOriginally posted by PrettygrlRio! My love! hvordan har du det??? ikke noe nytt i dag nej

....hmmm
Jeg har det strålende. Akkuratt kommet hjem fra trening, så nå blir det å sløve foran pc'en før jeg tar kvelden.
Du da....gjort noe spennende i dag?
Comment

Kör hårt,det kan gå
Milica IJpelaar

Comment