Originally posted by snowflake
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kitty FanClub och BB-Nostalgi
Collapse
X
-
-
Han den ljusa är han som spelade i Shaboom (några av bandmedlemmarna var väl hårdrockarna i Melodifestivalen läste jag någonstans)......... hmmm... nä jag kommer inte på det, jo Dag Finn hette han och dom andra vet jag inte namnet på. Kan jag få en bronsstjärna i alla fall eftersom jag kunde Dag Finn och Shaboom *ler snällt*Originally posted by LeCotTror du menar Anna Dabrowski från baren 4...( andra från vänster på bilden)...ja hon var gapig.....
håller med......guldstjärna om du vet namnen på de andra tre deltagarna från baren det året som är på fotot...... 
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
bronsstjärnan är din vännen....Originally posted by snowflakeHan den ljusa är han som spelade i Shaboom (några av bandmedlemmarna var väl hårdrockarna i Melodifestivalen läste jag någonstans)......... hmmm... nä jag kommer inte på det, jo Dag Finn hette han och dom andra vet jag inte namnet på. Kan jag få en bronsstjärna i alla fall eftersom jag kunde Dag Finn och Shaboom *ler snällt*
........du hade rätt om Dag finn......de andra var Ida Gerner och Jens Liljestrand.......
Comment
-
Dag Finn stoppade mig på avenyn för flera år sedan, han var i sällskap med Peo Thyrén och Fredrik von Gerber från Noice. Dom ville veta en gatuadress sa att dom skulle till en studio. Jag kände igen dom men kom inte på vilka dom var förrän dom hade gått, det är så typiskt mig ;-)Originally posted by LeCotbronsstjärnan är din vännen....
........du hade rätt om Dag finn......de andra var Ida Gerner och Jens Liljestrand....... 
Tack för bronsstjärnan, ska vårda den ömt
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
AHHH....SNOWFLAKE..Originally posted by snowflakeDag Finn stoppade mig på avenyn för flera år sedan, han var i sällskap med Peo Thyrén och Fredrik von Gerber från Noice. Dom ville veta en gatuadress sa att dom skulle till en studio. Jag kände igen dom men kom inte på vilka dom var förrän dom hade gått, det är så typiskt mig ;-)
Tack för bronsstjärnan, ska vårda den ömt
....autografhäftet då !!??.
..ha det alltid med dej ....*gammal dockusåparegel*.....
Comment
-
Nä jag har inget autografblock, men om du ska ha autografer så ska du stå på busshållplatsen vid Kungsportsplatsen. Ser ganska ofta kändisar som går förbi där;-)Originally posted by LeCotAHHH....SNOWFLAKE..
....autografhäftet då !!??.
..ha det alltid med dej ....*gammal dockusåparegel*.....

Jo, det var den Anna jag menade. Vilken hemsk människa. Har för mig att hon var stygg mot någon där i baren och hon var väldigt gapig. Kommer du ihåg vem hon var så elak emot?
Comment
-
Ja hon var inte direkt en ängel emot goa sara (bilden).......Originally posted by snowflakeNä jag har inget autografblock, men om du ska ha autografer så ska du stå på busshållplatsen vid Kungsportsplatsen. Ser ganska ofta kändisar som går förbi där;-)
Jo, det var den Anna jag menade. Vilken hemsk människa. Har för mig att hon var stygg mot någon där i baren och hon var väldigt gapig. Kommer du ihåg vem hon var så elak emot?
Comment
-
Ja det var Sara hon var så stygg mot. Jag gillade Sara, har för mig att hon var lite speciell. Vilket minne du har........Originally posted by LeCotJa hon var inte direkt en ängel emot goa sara (bilden).......
guldstjärna till dig
Comment
-
Det är kul att du har den här nostalgitråden. Det spelar väl ingen roll att den inte bara handlar om BB-nostalgi.
Det har varit så kul att vara här inne ikväll att jag glömt att gå och lägga mig. Ska ju upp tidigt imorgon.
Natti Natti LeCot och tack för sällskapet! Sov gott.
Comment
-
Sov gott Goa SnowFlakeOriginally posted by snowflakeDet är kul att du har den här nostalgitråden. Det spelar väl ingen roll att den inte bara handlar om BB-nostalgi.
Det har varit så kul att vara här inne ikväll att jag glömt att gå och lägga mig. Ska ju upp tidigt imorgon.
Natti Natti LeCot och tack för sällskapet! Sov gott.
.....jag kommer att hänga här tills nya Big Brother och/eller Baren kör igång....... :smile:......*nattiskramar*
Comment
-
plus att jag kommer att jobba....sova....ha sex (i bland)...kolla på TV....heja på ÖIS på gamla ullevi....spela World of Warcraft.....äta pizza....osv.... :smile: :smile:Originally posted by LeCotSov gott Goa SnowFlake
.....jag kommer att hänga här tills nya Big Brother och/eller Baren kör igång....... :smile:......*nattiskramar*
Comment

:smile:
Comment