Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kitty FanClub och BB-Nostalgi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by snowflake
    Hmm........ har ett svagt minne av att jag gillade henne. Jag kommer ihåg att dom blev ett par, undrar om dom är ihop fortfarande:smile:

Jag rör ihop Baren-säsongerna. Det var en stöddig "överklassbrud" med någon gång som var fruktansvärt gapig och störig...... hette hon Anna eller nåt?
    Tror du menar Anna Dabrowski från baren 4...( andra från vänster på bilden)...ja hon var gapig..... håller med......guldstjärna om du vet namnen på de andra tre deltagarna från baren det året som är på fotot......
    Attached Files
    Last edited by LeCot; 2005-06-14, 22:40.

Comment

• Originally posted by LeCot
      Tror du menar Anna Dabrowski från baren 4...( andra från vänster på bilden)...ja hon var gapig..... håller med......guldstjärna om du vet namnen på de andra tre deltagarna från baren det året som är på fotot......
      Han den ljusa är han som spelade i Shaboom (några av bandmedlemmarna var väl hårdrockarna i Melodifestivalen läste jag någonstans)......... hmmm... nä jag kommer inte på det, jo Dag Finn hette han och dom andra vet jag inte namnet på. Kan jag få en bronsstjärna i alla fall eftersom jag kunde Dag Finn och Shaboom *ler snällt*
      Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Han den ljusa är han som spelade i Shaboom (några av bandmedlemmarna var väl hårdrockarna i Melodifestivalen läste jag någonstans)......... hmmm... nä jag kommer inte på det, jo Dag Finn hette han och dom andra vet jag inte namnet på. Kan jag få en bronsstjärna i alla fall eftersom jag kunde Dag Finn och Shaboom *ler snällt*
        bronsstjärnan är din vännen.... ........du hade rätt om Dag finn......de andra var Ida Gerner och Jens Liljestrand.......

Comment

bronsstjärnan är din vännen.... ........du hade rätt om Dag finn......de andra var Ida Gerner och Jens Liljestrand.......
          Dag Finn stoppade mig på avenyn för flera år sedan, han var i sällskap med Peo Thyrén och Fredrik von Gerber från Noice. Dom ville veta en gatuadress sa att dom skulle till en studio. Jag kände igen dom men kom inte på vilka dom var förrän dom hade gått, det är så typiskt mig ;-)

Tack för bronsstjärnan, ska vårda den ömt
          Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Dag Finn stoppade mig på avenyn för flera år sedan, han var i sällskap med Peo Thyrén och Fredrik von Gerber från Noice. Dom ville veta en gatuadress sa att dom skulle till en studio. Jag kände igen dom men kom inte på vilka dom var förrän dom hade gått, det är så typiskt mig ;-)

Tack för bronsstjärnan, ska vårda den ömt
            AHHH....SNOWFLAKE.. ....autografhäftet då !!??. ..ha det alltid med dej ....*gammal dockusåparegel*.....

Comment

• men var det den anna du menade...??

Comment

AHHH....SNOWFLAKE.. ....autografhäftet då !!??. ..ha det alltid med dej ....*gammal dockusåparegel*.....
                Nä jag har inget autografblock, men om du ska ha autografer så ska du stå på busshållplatsen vid Kungsportsplatsen. Ser ganska ofta kändisar som går förbi där;-)

Jo, det var den Anna jag menade. Vilken hemsk människa. Har för mig att hon var stygg mot någon där i baren och hon var väldigt gapig. Kommer du ihåg vem hon var så elak emot?

Comment

Nä jag har inget autografblock, men om du ska ha autografer så ska du stå på busshållplatsen vid Kungsportsplatsen. Ser ganska ofta kändisar som går förbi där;-)

Jo, det var den Anna jag menade. Vilken hemsk människa. Har för mig att hon var stygg mot någon där i baren och hon var väldigt gapig. Kommer du ihåg vem hon var så elak emot?
                  Ja hon var inte direkt en ängel emot goa sara (bilden).......
                  Attached Files

Comment

Ja hon var inte direkt en ängel emot goa sara (bilden).......
                    Ja det var Sara hon var så stygg mot. Jag gillade Sara, har för mig att hon var lite speciell. Vilket minne du har........

guldstjärna till dig

Comment

Ja det var Sara hon var så stygg mot. Jag gillade Sara, har för mig att hon var lite speciell. Vilket minne du har........

guldstjärna till dig
                      Jo minne har jag.....för vissa saker iaf..... ........ :smile:

Comment

• Sara var mycket speciell.......och älskad.

Comment

• Det är kul att du har den här nostalgitråden. Det spelar väl ingen roll att den inte bara handlar om BB-nostalgi.

Det har varit så kul att vara här inne ikväll att jag glömt att gå och lägga mig. Ska ju upp tidigt imorgon.

Natti Natti LeCot och tack för sällskapet! Sov gott.

Comment

• finns juh 2 Baren sara.....här är bilden på sara 2 (Baren 2)
                            Attached Files

Comment

Det är kul att du har den här nostalgitråden. Det spelar väl ingen roll att den inte bara handlar om BB-nostalgi.

Det har varit så kul att vara här inne ikväll att jag glömt att gå och lägga mig. Ska ju upp tidigt imorgon.

Natti Natti LeCot och tack för sällskapet! Sov gott.
                              Sov gott Goa SnowFlake .....jag kommer att hänga här tills nya Big Brother och/eller Baren kör igång....... :smile:......*nattiskramar*

Comment

Sov gott Goa SnowFlake .....jag kommer att hänga här tills nya Big Brother och/eller Baren kör igång....... :smile:......*nattiskramar*
                                plus att jag kommer att jobba....sova....ha sex (i bland)...kolla på TV....heja på ÖIS på gamla ullevi....spela World of Warcraft.....äta pizza....osv.... :smile: :smile:

Comment

Working...
                                X