Announcement

Collapse
No announcement yet.

Kitty FanClub och BB-Nostalgi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• E på litta dåligt humör.....ska dra ihop en BLÄÄ-lista....... .....*nu leta bland myriader av BB -bilder*

Comment

• Originally posted by snowflake
      Ja du kan verkligen trolla (är du ett forumtroll kanske)
      Gud vad vi höll på med Kalle Norén.... men du kom på det och en bild trollade du fram på honom också
      nope.....calle gick jag bet på....det var Ronja som räddade oss den gången......

Comment

• Originally posted by LeCot
        nope.....calle gick jag bet på....det var Ronja som räddade oss den gången......
        Calle Norlén hette han ju.... var det Ronja som kom på det?... Mitt minne är en katastrof

Varför är du på dåligt humör?
        Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

Jag tror att du och Cotten här passar bra ihop. Hon är också en sån som sparat en massa bilder från tidigare BB. Bara man nämner någon deltagare från BB så trollar hon genast fram en bild på honom/henne. Jag misstänker att du är likadan

Tackar du för välkomnandet eller för att jag tycker att du har en fin avatar eller för båda
          Jag erkänner, alla mina hårddiskar är fulla med BB.

Jag tackade två gånger för välkomnandet. Nu tackar jag för det andra. :tack:

Comment

• Originally posted by TöSnö
            Jag erkänner, alla mina hårddiskar är fulla med BB.

Jag tackade två gånger för välkomnandet. Nu tackar jag för det andra. :tack:
            Har du sparat bilder från första BB fram till nu?

Det var tur att du tackade mig 2 ggr för välkomnandet så slipper du det nästa gång Men nu lär jag nog komma ihåg att jag hälsat på dig annars är det nog dax att söka hjälp
            Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande

Comment

• Så här inför BB2006.....ALL-TIME BLÄÄ LISTA NUMERO UNO......håll till godo!!!

1. LINA.......gråt...knull....örfilar.....silikon.... .ego......Och fanstyget VANN !!

2.TINA.....försökte göra en lina....dvs, hon grinade...kände sej utanför....var dock för ful och för att lyckas...tror även att hennes brakskitar
              sänkte henne

3. MATTIAS......kunde hångla med kajsa ena minuten och hugga henne i ryggen i bikten den andra...fy fan....ruggig kille

4.ELIN.....prinsessan på ärten....förutom när det gällde Jacobs känslor....då var hon som den värsta yxmörderska

5.TERESE.....norsk tjej....kommer ni ihåg henne?......flata som inget annat ville än att ha en het natt med trailertina......när det sket sej så blev hon den värsta "hangaround" som någonsin setts i BBs historia.
              Attached Files
              Last edited by LeCot; 2005-10-15, 23:17.

Comment

Har du sparat bilder från första BB fram till nu?

Det var tur att du tackade mig 2 ggr för välkomnandet så slipper du det nästa gång Men nu lär jag nog komma ihåg att jag hälsat på dig annars är det nog dax att söka hjälp
                Tyvärr så har jag nästan ingenting sparat från första BB.

Comment

Så här inför BB2006.....ALL-TIME BLÄÄ LISTA NUMERO UNO......håll till godo!!!

1. LINA.......gråt...knull....örfilar.....silikon.... .ego......Och fanstyget VANN !!

2.TINA.....försökte göra en lina....dvs, hon grinade...kände sej utanför....var dock för ful och för att lyckas...tror även att hennes brakskitar
                  sänkte henne

3. MATTIAS......kunde hångla med kajsa ena minuten och hugga henne i ryggen i bikten den andra...fy fan....ruggig kille

4.ELIN.....prinsessan på ärten....förutom när det gällde Jacobs känslor....då var hon som den värsta yxmörderska

5.TERESE.....norsk tjej....kommer ni ihåg henne?......flata som inget annat ville än att ha en het natt med trailertina......när det sket sej så blev hon den värsta "hangaround" som någonsin setts i BBs historia.
                  Du är verkligen grinig ikväll Cotten, snart kommer väl Watchlar infarandes här......... han brukar kunna lukta sig till negativa Tina vibbar.......

Comment

Tyvärr så har jag nästan ingenting sparat från första BB.
                    Det verkar vara väldigt dåligt med bilder och skriverier från BB-01.

Jag kommer knappt ihåg någonting från första säsongen, bara att Per och Angelica bråkade hela tiden.... eh.. jag har nog dåligt minne när jag tänker efter...
                    Last edited by snowflake; 2005-10-13, 23:19.

Comment

Du är verkligen grinig ikväll Cotten, snart kommer väl Watchlar infarandes här......... han brukar kunna lukta sig till negativa Tina vibbar.......
                      he he he......tror vår käre watchlar sover å suger tummen nu.....

Comment

he he he......tror vår käre watchlar sover å suger tummen nu.....
                        Var inte så säker på det... underskatta aldrig hans luktsinne

Nä nu måste jag hoppa i säng. Natti Natti Cotten och Natti Natti TöSnö! Vi ses väl imorgon hoppas jag.

Comment

Nä nu måste jag hoppa i säng. Natti Natti Cotten och Natti Natti TöSnö! Vi ses väl imorgon hoppas jag.

Sov gott och söta drömmar Vännen. Hoppas fortfarande på en pokerbatalj på Bettson.....

Comment

Natti Natti. Kanske avsluta dagen med lite BB01?

http://www.aftonbladet.se/noje/dokus...big_index.html

Comment

Natti Natti. Kanske avsluta dagen med lite BB01?

http://www.aftonbladet.se/noje/dokus...big_index.html
                              har du oxå hela den säsongen inspelad????....shit ..då är vi juh två i cyberrymden som har det i så fall...... ......

Comment

har du oxå hela den säsongen inspelad????....shit ..då är vi juh två i cyberrymden som har det i så fall...... ......
                                Tyvärr ingenting från första BB. Men jag har BB05 på DVD och BB04 på VHS samt alla LIVE-program från BB03 på VHS. Men jag saknar verkligen BB02, helt klart den bästa säsongen.
                                Last edited by TöSnö; 2005-10-14, 15:20.

Comment

Working...
                                X