Originally posted by piopio
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Kitty FanClub och BB-Nostalgi
Collapse
X
-
Tina och Lina (Gynning).. Sen kan vi nog stoppa in Angelica..Originally posted by LeCothe he he .....ok.......kajsa och kitty säger du....vilka är de andra tre du vill ha med då??? :smile:
I am always running around like a blue-arsed fly!!
Comment
-
Hej LeCot! Såg att du också var vaken. Har du haft någon nostalgitripp? Nu händer ingenting på Flanderworld eftersom han varit på uppvisning i vattenskidåkning och imorgon ska han vara gästbartender. Hmmm......... vi Flanderslovers får nog vänta tills på måndag innan han svarar på sin hemsida
Massor av kramar
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Jag får en nostalgitripp varje gång jag är på tråden...Originally posted by snowflakeHej LeCot! Såg att du också var vaken. Har du haft någon nostalgitripp? Nu händer ingenting på Flanderworld eftersom han varit på uppvisning i vattenskidåkning och imorgon ska han vara gästbartender. Hmmm......... vi Flanderslovers får nog vänta tills på måndag innan han svarar på sin hemsida
Massor av kramar
.....hälsa goa flanders från mej om du kan.....
.....nu lyssna litta på Peps Persson...sen sova.....
Comment
-
Natti Natti!Originally posted by LeCotJag får en nostalgitripp varje gång jag är på tråden...
.....hälsa goa flanders från mej om du kan.....
.....nu lyssna litta på Peps Persson...sen sova..... 
Man må säga vad man vill om ett syndigt leverne, men det är väldigt allmänbildande 
Comment
-
Nix.. Hon var en enkel BB-deltagare bara..Originally posted by PrettygrlVar BB-Olga en BB-vinner et år? (nyfiken)

Men hon fick lämna huset pga att det hände något därinne som skapade rubriker mm..
I am always running around like a blue-arsed fly!!
Comment

.......oki.....
....hinner precis....
....visa.....vilka det är som bestämmer.....
*i love you all*

Comment