Announcement

Collapse
No announcement yet.

Men vaffasen.. finns det inget specifikt forum för BB denna runda?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Men vaffasen.. finns det inget specifikt forum för BB denna runda?

Nä dom verkar då sannerligen inte fatta vikten av ett forum för att hålla kvar tittare som kanske inte är så BB-frälsta men ändå vill hänga och prata om ditten och datten. För att inte tala om de som kanske inte "setts" på alla dessa år och sett fram emot ett forum. Det är ju sorgligt. Man vill ju bara mailbomba...
    Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

TMM vi vill ha ett forum....Det här går inte längre...
      ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Her finner man ut at BB i Sverige har startet opp og man vil gjerne følge programmet etter mange år med BB tørke. Men så er det altså inget forum på dette årets svenske BB??? Hvorfor i all verden har de ikke tatt med det?

Litt kjedelig at ikke det ble noen svensk/norsk produksjon denne gangen, men den norske versjonen skal igang dette året i august/september. Tv2 bliss kommer sende, så det blir ikke tvnorge denne gangen.

Får håpe det blir et forum der da. Hadde jo vært hyggelig å møte på gamle forumbrukere

Comment

Originally posted by TMM View Post
          PV har inte heller kommit över honom insåg jag för bara några dagar sen

Det där har jag också hört talas om, var det inte så att det till och med var han själv som gick ut med det? Några månader efter att BB var över? Jag är iofs inte helt säker på tidsperspektivet där..
          AHA...det visste inte jag om...kan inte ha varit roligt.
          Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Originally posted by muffern View Post
            Her finner man ut at BB i Sverige har startet opp og man vil gjerne følge programmet etter mange år med BB tørke. Men så er det altså inget forum på dette årets svenske BB??? Hvorfor i all verden har de ikke tatt med det?

Litt kjedelig at ikke det ble noen svensk/norsk produksjon denne gangen, men den norske versjonen skal igang dette året i august/september. Tv2 bliss kommer sende, så det blir ikke tvnorge denne gangen.

Får håpe det blir et forum der da. Hadde jo vært hyggelig å møte på gamle forumbrukere
            Ja verkligen....HEJ MUFFERN long time no see...
            Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Originally posted by kattmamman View Post
              Ja verkligen....HEJ MUFFERN long time no see...
              Ja det er en stund siden nå. Hei på deg og takk for sist

Det må vel kunne anses som en virkelig stor brøler å ikke ta med et BB forum ? Jeg vil tro de mister svært mange seere på det. Kunne de enda rutet videre til dette forumet så flere fant veien hit, så hadde jo det hjulpet noe

Med den uryddige kommentartjenesten de har nå, er det jo umulig å få noen oversikt. Man mister viktige live tråder, fanklubber hvor man kan følge favorittdeltageren og ikke minst det sosiale aspektet ved å kunne ha et forum ved siden av.

Men man kan kanskje håpe de gjør forandringer etterhvert.

Comment

aaaaaaaaaaaaarrrgh, kan dom inte sluta spela det där jäkla "maffia-sheriff-läkare"-tramset som dom gjort varje gång jag kollar live:n på sistone, iofs rätt sällan så det är väl lite olycklig slump hoppas jag .. Men ändå!?!? gaaaaaah
                ________
                ____

Comment

Heisann !!! hmmm, lenge siden sist. men jeg er enig med flere her, litt rotete forum men bra det har blitt BB igjen så blir det Norsk BB til høsten

Comment

Har det hänt några skandaler/kuligheter/morsomheter med de gamla norska BB-deltagarna förresten?
                    ________
                    ____

Comment

Händer det något kul ikväll i huset?
                      Någon som har koll?
                      ________
                      ____

Comment

Originally posted by Duke View Post
                        Händer det något kul ikväll i huset?
                        Någon som har koll?
                        Det händer inte ett skit, dom leker maffia just nu
                        Life's a bitch and so am I (2006)

Comment

Originally posted by suss View Post
                          Det händer inte ett skit, dom leker maffia just nu
                          Jag har inte sett det där själv, men jag kan inte låta bli att fråga "nu igen??" (eftersom jag hört bland annat PV skrika om det några gånger).
                          -

Comment

Originally posted by TMM View Post
                            Jag har inte sett det där själv, men jag kan inte låta bli att fråga "nu igen??" (eftersom jag hört bland annat PV skrika om det några gånger).
                            Ja precis.. men jag undrar om det inte är deras sätt att försöka hålla hjärnan igång.. kanske
                            Även om det är skittråkigt att lyssna på
                            Life's a bitch and so am I (2006)

Comment

har inte liven, så jag har inte fattat vad det jäkla spelet/leken går ut på?
                              vaddå maffia, sheriff och läkare? clueless!

Comment

Har inte fastnat för BB alls den här gången sett nåt avsnitt på TV o läst lite härinne, e väl för att det inte finns ett riktigt forum kopplat till BB

Comment

Working...
                                X