Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tittar-ras för Big Brother

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Tittar-ras för Big Brother

Originally posted by kba View Post
    Det måste vara färre som tittar i år. Inte alls samma fart på t.ex Alltomtv, färre som skriver inlägg.
    Eller hur? Jag tror det är många faktorer som spelar in här. Trasig stream, trasig chatt, trasigt forum, servrar som kraschar, ständiga driftstörningar och någon på tv11 som försöker rida på facebook-hypen gör nog att det inte är lika roligt som det brukade vara förr... Det är inte lika lätt att kommunicera i år och dessutom har massor med bloggare tagit över resten av media. Alla tycks vara splittrade. Sorgligt?
    -

Comment

Det är bara Comhem som sänder 24/7 på TV. 2006 sände även CanalDigital 24/7. Så det återstår bara att se BB live på nätet med alla de brister vi ser exempel på. TV11 har valt att sända BB sent på kvällen vilket också minskar antalet tittare. TV11 verkar ha stor tilltro till nätet, att det är där de når tittarna och de kan dessutom få betalt direkt av tittaren. Vore intressant att vet hur många som köpt hela perioden. Tror inte TV11 avslöjar det tyvärr.

Comment

Kan säga att jag betalat för hela perioden (fast det ger nog ingen bra helhetsbild av vad andra gjort ). Lite lustigt det där med att man ville kompensera alla tittare med extradagar, när det var driftstörningar på streamen.
        Jag satt länge och undrade hur de skulle kompensera oss som betalat för hela säsongen.
        -

Comment

Originally posted by Shyan View Post
          Jag har Telia och Tv11 funkar hos mig jag betalar inget x-tra för den kanalen, fast så har jag ju stora paketet o den ingår där tror jag iaf för tv400 ingick iaf
          Ja kan nog ingå i stora.. men hade inte tv 11 under några dgr men nu e den tillbaka.. tror den står som frivisning igen dock vet ej hur länge..

Men har man lilla el mellanpaketet måste man iaf betala för alla kan som inte redan ingår där.

detta kan vara kanalaer som finns i ex com hems grundutbud.

Comment

Working...
          X