Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tvångslive 2 (och jag är ledig imorrn!)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tvångslive 2 (och jag är ledig imorrn!)

Roddan blev kvar!

Någon har blivit arg...hann inte med där. Roddan nojar på nåt som jag fattar det.

Chrille: har du herpes?? (till Simon)

Simon: nä jag har haft lite analprover på kinden (mycket med rompan där när Simon pratar)

Peter: jag har en Idé. Det ligger massa kläder i sovrummer..ska vi inte hysta in det i slussen så slipper det ligga där och damma.

Peter: det kommer att bli en tuff vecka nästa vecka..

Gurkan: nää...det är bara att chilla

Roddan: jag är inte arg på nån som nominera mig....så ni vet att jag inte blir det även om ni nomonerar mig nästa vecka också..nu börjar vi bli så tighta att vi inte ska ta det personligt..

Simon: ju mindre gruppen blir desto mer är der dom som blir kvar som man gillar..

Roddan: jag tog snusdosan och singlade

Martina: men du ska inte singla...chansa bort en röst..om det är nån du gillar

Martin: men jag ska ju va i final ju...(eller nåt)

Katta till Martin: jag har ingen favorit..jag har inte paktat mig med någon

Martin: ja ja ....ja ja....jag förstår..

Simon: folk (han..min kom) kommer att bli så jävla misstänksam....så folk kommer att bli ovän....asså då kommer det att bli tråkigt i huset..folk kommer att tänk taktiskt....

Martin: jag ser nominering som en komplimang....OM det finns taktiker så ska det sitta minst fyra taktiker ......*hostattack*

Sara: hela dagarna så var vi ett gäng

Simon: det är sån fruktansvärd skillnad...alla har blivit så jävla bra på att laga mat...vi bor ju ändå som en familj ....ha så roligt som möjligt mens vi är här....(goa Simon faktiskt lite..min kom)

Roddan: i Oasen var jag redan dömd. Dom andra två dömde mig direkt..

Sara: man vill ju inte dö för vinsten...man vill va me på uppdragen..det är ju inte pengarna..

En hes Katta: en annan sak....kom direkt till personen om det är nåt...jag ska inte ha nåt mer..jag pallar inte mer...(hon är sjuk)

Sara håller Madde på rumpan? Ok.

Madde: jag sover gott nära väggen

Sara: jag med

(OT: Peter sitter och roddar Roddan. Dom anar att det ska stå mellan dom om killar sitter i slutet? Och vilka är de kvinnliga utmanarna? Kom just nu på att det är en usel blandning på kvalitén rent ur feministisk synvinkel. Sånt hade kunnat reta upp en feminist. Synd att jag inte är det. Ok. )

Roddan: I dont giv a fuck

Gurkan: man får ta det som det kommer..(tror det var om att bli nominerad igen)

Roddan: om det hade varit i onsdags hade det varit totalkört. Det slog mig just nu. Dom får bära ut mig.

Sara: (sa nåt dumt)

Roddan: trigga inte mig nu..

Martin: vodkan fanns inte heller idag?

Någon skriver i chatten: Peter glider runt som smör i huset. (stämmer..min kom)

Så försöker man byta kamera, micar etc men det blir bara ett enda gidder. Det finns EN kamera. DC. Det finns TVÅ micar.

Badrummet: Katta är där själv. Borstar tänderna. Hostar som fan. Jag käkar popcorn och dricker pyttelite vin. Pyttelite. Katta kommer ut. Tomt där också.

Vardagsrummet: Sara och Madde i fokus.

Dircutten: Sara och Madde i fokus.

Vardagsrummet igen: Sara och Madde i Fokus.

Dircutten: Simon och Gurkan i fokus.

Roddan berättar om när folk dricker parfym

Simon: nåra som jag kände köpte T-röd

Madde: jag hade inga känslor...jag...om han skulle åka så kommer jag närmare gruppen..

Katta: detta är en bubbla ...inget man skapar härinne stannar därute...

Katta: Simon älskar att kramas....ja han tycker om att kramas..
    Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Sv: Tvångslive 2 (och jag är ledig imorrn!)

+ Att det nu sänds i färg igen när Patrik har lämnat...
    ________
    ____

Comment

Tvångslivar vidare (its like a drug!):

Martin: jag fattar inte vitsen med ciggen..åsså höjer dom priserna....

Peter: det är ingen som blir mongo från kongo (sa man i sjuan..min kom)

Nån har tagit cig...Roddan pratar så fort!

Dom kom fram till att Vanessa tagit typ 20-30 cig i smyg. Dom spekulerar i om det har varit en hotbild på Vanessa.

Martin: nu i efterhand....det är ju inte konstigt om människor blir korkade...

Nu pratar dom om Gynning.

Katta: hon har sån jävla utstrålning

Simon: hon har humor som fan!

Martin: jag tror dom textar mig..

Roddan: jag hörde faktiskt väldigt väldigt sällan vad Patrik sa..

Martin: Du får fan prata högre

Roddan: jag skämdes..

Martin: jag tror att han ville mer ut än stanna kvar..det märks på Gry att hon inte kollar på det..

Peter: det blev så påtagligt.....när hon sa......(det om att Peter trängde sig emellan)..att hon inte kollar på det. Hon ser klippen.

Comment

Jaaaaa, och precis när de hade sagt att det blev uppenbart att Gry inte kollade live utan bara ihopklippta versionen så försvann directors cut - och det gick inte att få tillbaks den kameran alls!

*hytter med konspirationskäppen*
        ________
        ____

Comment

Katta och Annie:

Katta: det du behöver är att du behöver bekräftelse....det är därför du söker bekräftelse från mig nu.

Katta: det är inte du som är nominerad nu.

Annie: jag vet eller jag vet inte...

Sonia: det är flera som stört sig på honom nu

Katta: det är så du får se det....fan va hes hon är

Annie: då har en snygg kille att titta på lämnat (ja eller nåt)

Katta: Han har aldrig varit snygg i mina ögon men det är roligt att smaken är som baken

Katta: han fick tårta och det och ja...hejdå..(nä han verkade verkligen inte bry sig)

Katta: om det kommer in någon nu så är det en skådis..eller nåt..

Annie: det är skönt att vi pratar öppnare ..

Sonia: vissa människor är mer intressanta än andra..

Annie: man måste undvika högmod härinne

Katta: det är viktigt att man gör det..

Annie: när jag väl kommer ut och få ha sex....ahhhh...kollar på fil eller chattar...då kommer det att slå mig..fan va bra att Madde kom in....för tänk om du legat! Jag kan inte ens få orgasm härinne...EN gång...och det gick inte!

Katta: är det sant?

Annie: jag är jättekänslig på mina bröstvårtor

Katta: det är din G-punkt eller hur?

Annie: i början när folk blir par..då är dom ju mest med varandra...Annie är ju inte Annie...

Katta: din personlighet hämmas?

Annie: exakt!

Katta: jag känner att det bästa var att han åkte ut..No words.

Annie: detta är ju inget dejtingprogram..det ska ju bli gruppsex till slut..var det inte så ginglen gick?

Katta: 1940 kom Illuminati...om du tar Abba baklänges....

Annie: var det inte Björn å Benny

Katta: men sen kanske någon ändrade..(hahahaha..min kom)

Annie: folk som verkligen är paranoida och sektmänniskor ...dom tvivlar inte.

Katta: pratar om nåt band...praise the angels...

Annie: det finns ju alltid en negativ aspekt

Katta: tror du att det finns någon som vill dölja nåt om det nu är så accepterat? (my God du är sjuk, hjärtat...min kom)

Katta: ämnet Abba är jävligt känsligt.

Annie är skorpion. DET förklarar hennes dramasida (min kom)

Sonia...blablablabla

Katta: dom som är nominerade är starka. För det finns dom som bara man nämner nominerad skiter på sig. Tänk om dom som aldrig tänkt tanken blir det blir det.......

Sonia: blablabla

Katta: jag tror inte dom vill jag ska festa..

Katta: jag vill inte vara här om folk tycker jag är dum i huvet....jag vet vad jag pratar om...jag kommer aldrig påverkas av grupptryck..jag är så långt ifrån sekt...sen tycker jag Abba är jättebra!

Sonia: det var bra att du sa om det Illuminati för att det finns folk som inte vet ett skit om det....

Katta: var det bra? Jag har gått kloster i Grekland....när jag var 7år prästen sa..Illuminati...sen visade dom mig Abba...och jag blev sån ..NEJ!!...sen blev jag sån ..reverse the text.... (help..min kom....hon måste vara kvar..min kom)

Sen är det Beyonce..Illuminati...som tydligen också sagt nåt. Nu ÄR det flippigt. Next out by the produktioncruuuella...Katerina. Hoppas inte. Jag vill höra mer om Abba. Är skittrött på Saras tår och hår och Simons lydighet.

Kamerabyte av dirren. Inte mitt val.

Ok.
          Martin: vi vill ha en gemytlig stämning härinne (fan pojken är 22 år!! han pratar som en en 74-åring)

Comment

Chrille inne hos Katta:

Chrille: han blev framröstad av tre killar

Katta: jag känner inte att Rodney är klar här

Sonia: dom bara tänker Pitbull! terrier!

Chrille: du är hes

Katta: det spelar ingen roll för jag ska inte sjunga imorrn

Chrille: jo jag tror vi ska sjunga in en låt..

(hur fan vet dom allt???????)

Comment

Varför pratar Chrille som Roza varje gång han blir full?

Comment

Du missade ju hela samtalet med Rodney som gick ut på att Patriks tjej "utanför" var Jackie Ferm.. och hur de alla i huset kände varandra på något sätt, rätt nära sätt.. Och att Rodney kände Jackie Ferm och att hon bodde hos en väninna till honom.. Sedan blev han inkallad till Bikten givetvis och fick vad det verkar en vääääldigt lång utskällning som aldrig kommer visas..
                ________
                ____

Comment

Originally posted by Duke View Post
                  Du missade ju hela samtalet med Rodney som gick ut på att Patriks tjej "utanför" var Jackie Ferm.. och hur de alla i huset kände varandra på något sätt, rätt nära sätt.. Och att Rodney kände Jackie Ferm och att hon bodde hos en väninna till honom.. Sedan blev han inkallad till Bikten givetvis och fick vad det verkar en vääääldigt lång utskällning som aldrig kommer visas..
                  Den tjejen som Patrik ska ha intresse för utanför ,ska visst vara en tjej som varit med i PH och som nu ville att patrik skulle vara med i BB så de sedan skulle bli ett kändispar utanför huset..Läste nått sådant på Fb /tror jag det var..visste inte att han sagt vem hon var ..

Comment

Sååå skönt att det blev patrik som fick lämna-sååååå lycklig nu

Comment

Originally posted by StarFriend View Post
                      Den tjejen som Patrik ska ha intresse för utanför ,ska visst vara en tjej som varit med i PH och som nu ville att patrik skulle vara med i BB så de sedan skulle bli ett kändispar utanför huset..Läste nått sådant på Fb /tror jag det var..visste inte att han sagt vem hon var ..
                      Ja, exakt det sa de också i huset MEN de sa inte att det därmed måste vara Jackie Ferm, det var nog mest spekulationer från deras/Rodneys håll men resten sa de uttryckligen.
                      ________
                      ____

Comment

Originally posted by Duke View Post
                        Var var Svartens dotra när Hunken gick ut? Såna saker kan man undra. ;-)

Comment

Originally posted by Klossan View Post
                          Var var Svartens dotra när Hunken gick ut? Såna saker kan man undra. ;-)
                          Vem hon nu är/svartens dotra eller nån annan så kallat "kändis" så måste hon ju dragit sig ur det hela tycker man..Ja om hon nu kollat bb..men vem vet-hon kanske skiter i hur Patrik varit inne i huset,bara han nu oxå blivigt "känd"-typ tråkigaste bb deltagaren i historien e kanske oxå en merit ..Själv tycker jag det hade varit coolt om Roddan å denna brutta blivigt ett par efter bb..hahaha

Comment

Det är tydligen sant http://bbelva.blogg.se/

Heja Klossan du refererar skitbra *tummen upp*

Comment

Originally posted by Millan View Post
                              Det är tydligen sant http://bbelva.blogg.se/

Heja Klossan du refererar skitbra *tummen upp*
                              Dom passar skitbra ihop för hon är också helt korkad.

Comment

Working...
                              X