Roddan blev kvar!
Någon har blivit arg...hann inte med där. Roddan nojar på nåt som jag fattar det.
Chrille: har du herpes?? (till Simon)
Simon: nä jag har haft lite analprover på kinden (mycket med rompan där när Simon pratar)
Peter: jag har en Idé. Det ligger massa kläder i sovrummer..ska vi inte hysta in det i slussen så slipper det ligga där och damma.
Peter: det kommer att bli en tuff vecka nästa vecka..
Gurkan: nää...det är bara att chilla
Roddan: jag är inte arg på nån som nominera mig....så ni vet att jag inte blir det även om ni nomonerar mig nästa vecka också..nu börjar vi bli så tighta att vi inte ska ta det personligt..
Simon: ju mindre gruppen blir desto mer är der dom som blir kvar som man gillar..
Roddan: jag tog snusdosan och singlade
Martina: men du ska inte singla...chansa bort en röst..om det är nån du gillar
Martin: men jag ska ju va i final ju...(eller nåt)
Katta till Martin: jag har ingen favorit..jag har inte paktat mig med någon
Martin: ja ja ....ja ja....jag förstår..
Simon: folk (han..min kom) kommer att bli så jävla misstänksam....så folk kommer att bli ovän....asså då kommer det att bli tråkigt i huset..folk kommer att tänk taktiskt....
Martin: jag ser nominering som en komplimang....OM det finns taktiker så ska det sitta minst fyra taktiker ......*hostattack*
Sara: hela dagarna så var vi ett gäng
Simon: det är sån fruktansvärd skillnad...alla har blivit så jävla bra på att laga mat...vi bor ju ändå som en familj ....ha så roligt som möjligt mens vi är här....(goa Simon faktiskt lite..min kom)
Roddan: i Oasen var jag redan dömd. Dom andra två dömde mig direkt..
Sara: man vill ju inte dö för vinsten...man vill va me på uppdragen..det är ju inte pengarna..
En hes Katta: en annan sak....kom direkt till personen om det är nåt...jag ska inte ha nåt mer..jag pallar inte mer...(hon är sjuk)
Sara håller Madde på rumpan? Ok.
Madde: jag sover gott nära väggen
Sara: jag med
(OT: Peter sitter och roddar Roddan. Dom anar att det ska stå mellan dom om killar sitter i slutet? Och vilka är de kvinnliga utmanarna? Kom just nu på att det är en usel blandning på kvalitén rent ur feministisk synvinkel. Sånt hade kunnat reta upp en feminist. Synd att jag inte är det. Ok. )
Roddan: I dont giv a fuck
Gurkan: man får ta det som det kommer..(tror det var om att bli nominerad igen)
Roddan: om det hade varit i onsdags hade det varit totalkört. Det slog mig just nu. Dom får bära ut mig.
Sara: (sa nåt dumt)
Roddan: trigga inte mig nu..
Martin: vodkan fanns inte heller idag?
Någon skriver i chatten: Peter glider runt som smör i huset. (stämmer..min kom)
Så försöker man byta kamera, micar etc men det blir bara ett enda gidder. Det finns EN kamera. DC. Det finns TVÅ micar.
Badrummet: Katta är där själv. Borstar tänderna. Hostar som fan. Jag käkar popcorn och dricker pyttelite vin. Pyttelite. Katta kommer ut. Tomt där också.
Vardagsrummet: Sara och Madde i fokus.
Dircutten: Sara och Madde i fokus.
Vardagsrummet igen: Sara och Madde i Fokus.
Dircutten: Simon och Gurkan i fokus.
Roddan berättar om när folk dricker parfym
Simon: nåra som jag kände köpte T-röd
Madde: jag hade inga känslor...jag...om han skulle åka så kommer jag närmare gruppen..
Katta: detta är en bubbla ...inget man skapar härinne stannar därute...
Katta: Simon älskar att kramas....ja han tycker om att kramas..
Någon har blivit arg...hann inte med där. Roddan nojar på nåt som jag fattar det.
Chrille: har du herpes?? (till Simon)
Simon: nä jag har haft lite analprover på kinden (mycket med rompan där när Simon pratar)
Peter: jag har en Idé. Det ligger massa kläder i sovrummer..ska vi inte hysta in det i slussen så slipper det ligga där och damma.
Peter: det kommer att bli en tuff vecka nästa vecka..
Gurkan: nää...det är bara att chilla
Roddan: jag är inte arg på nån som nominera mig....så ni vet att jag inte blir det även om ni nomonerar mig nästa vecka också..nu börjar vi bli så tighta att vi inte ska ta det personligt..
Simon: ju mindre gruppen blir desto mer är der dom som blir kvar som man gillar..
Roddan: jag tog snusdosan och singlade
Martina: men du ska inte singla...chansa bort en röst..om det är nån du gillar
Martin: men jag ska ju va i final ju...(eller nåt)
Katta till Martin: jag har ingen favorit..jag har inte paktat mig med någon
Martin: ja ja ....ja ja....jag förstår..
Simon: folk (han..min kom) kommer att bli så jävla misstänksam....så folk kommer att bli ovän....asså då kommer det att bli tråkigt i huset..folk kommer att tänk taktiskt....
Martin: jag ser nominering som en komplimang....OM det finns taktiker så ska det sitta minst fyra taktiker ......*hostattack*
Sara: hela dagarna så var vi ett gäng
Simon: det är sån fruktansvärd skillnad...alla har blivit så jävla bra på att laga mat...vi bor ju ändå som en familj ....ha så roligt som möjligt mens vi är här....(goa Simon faktiskt lite..min kom)
Roddan: i Oasen var jag redan dömd. Dom andra två dömde mig direkt..
Sara: man vill ju inte dö för vinsten...man vill va me på uppdragen..det är ju inte pengarna..
En hes Katta: en annan sak....kom direkt till personen om det är nåt...jag ska inte ha nåt mer..jag pallar inte mer...(hon är sjuk)
Sara håller Madde på rumpan? Ok.
Madde: jag sover gott nära väggen
Sara: jag med
(OT: Peter sitter och roddar Roddan. Dom anar att det ska stå mellan dom om killar sitter i slutet? Och vilka är de kvinnliga utmanarna? Kom just nu på att det är en usel blandning på kvalitén rent ur feministisk synvinkel. Sånt hade kunnat reta upp en feminist. Synd att jag inte är det. Ok. )
Roddan: I dont giv a fuck
Gurkan: man får ta det som det kommer..(tror det var om att bli nominerad igen)
Roddan: om det hade varit i onsdags hade det varit totalkört. Det slog mig just nu. Dom får bära ut mig.
Sara: (sa nåt dumt)
Roddan: trigga inte mig nu..
Martin: vodkan fanns inte heller idag?
Någon skriver i chatten: Peter glider runt som smör i huset. (stämmer..min kom)
Så försöker man byta kamera, micar etc men det blir bara ett enda gidder. Det finns EN kamera. DC. Det finns TVÅ micar.
Badrummet: Katta är där själv. Borstar tänderna. Hostar som fan. Jag käkar popcorn och dricker pyttelite vin. Pyttelite. Katta kommer ut. Tomt där också.
Vardagsrummet: Sara och Madde i fokus.
Dircutten: Sara och Madde i fokus.
Vardagsrummet igen: Sara och Madde i Fokus.
Dircutten: Simon och Gurkan i fokus.
Roddan berättar om när folk dricker parfym
Simon: nåra som jag kände köpte T-röd
Madde: jag hade inga känslor...jag...om han skulle åka så kommer jag närmare gruppen..
Katta: detta är en bubbla ...inget man skapar härinne stannar därute...
Katta: Simon älskar att kramas....ja han tycker om att kramas..

..men vem vet-hon kanske skiter i hur Patrik varit inne i huset,bara han nu oxå blivigt "känd"-typ tråkigaste bb deltagaren i historien e kanske oxå en merit
Comment