Announcement

Collapse
No announcement yet.

Tvångslive 2 (och jag är ledig imorrn!)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Tvångslive 2 (och jag är ledig imorrn!)

Originally posted by Duke View Post
    Du missade ju hela samtalet med Rodney som gick ut på att Patriks tjej "utanför" var Jackie Ferm.. och hur de alla i huset kände varandra på något sätt, rätt nära sätt.. Och att Rodney kände Jackie Ferm och att hon bodde hos en väninna till honom.. Sedan blev han inkallad till Bikten givetvis och fick vad det verkar en vääääldigt lång utskällning som aldrig kommer visas..
    Kände alla i huset varandra på nåt vis? Jasså.
    Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Originally posted by Duke View Post
      + Att det nu sänds i färg igen när Patrik har lämnat...
      Hahaha....denna kommentaren missade jag. Du är ju för jävla rolig Duken! :-D

Comment

Originally posted by Klossan View Post
        Kände alla i huset varandra på nåt vis? Jasså.
        Hittade nån blogg på nätet,ja Roddes vän som blev intervjuad när Roddan å Sandra förlovade sig..Verkar vara denna vän som är vän med Jackie och även vän med Roza? å en av hunkarna från hunkparadiset,om de bara e vänner eller bekanta har jag inte pallat forska i..http://www.finest.se/userBlog/?uid=38894&blogPage=0..Men hon var på liven sist bland Roddans 100 vänner ,
        Roza skrev ävet ett inlägg och länkade till sin blogg---som var helt tom...Undra varför..hhahah

Comment

Originally posted by Millan View Post
          Det är tydligen sant http://bbelva.blogg.se/

Heja Klossan du refererar skitbra *tummen upp*
          Hej Millan.- Håller med gillar oxå när klossan berättar vad som händer i huset-hon gör det så bra..

Comment

Nu är dom igång med musikinspelningen.

På soffan sitter Martin fortfarande och pratar om att Sara tagit chansen att hångla med Basshunter. Petr har kört DR Philsnack på dassmed henne...blabla...i timmar har dom hållt på.

Peter: jag gav henne "kompisklappen"....(på axeln)

Martin: den är perfekt!

Peter: en lite lam så...dunk dunk...två dunkar i ryggen.."så nu vet du var du har mig iallafall" säger Peter och ser nöjd ut.

Peter: jag känner att det hänger ett bråk efter....

Martin: det gör jag också!

Dom två ska skuldra vid skuldra.

Madde: jag vill också se ett bråk..lite action..

Peter: men starta ett då! Vi kanske är med dig...(eller nåt sånt)

Madde: kanske?

Peter: jag har aldrig kännt så här litet sug efter en fest....

Martin: inte jag heller!

Martin: BB... skit i vem som har städat bäst....ta in den som är roligast...

Peter: Katarina..

Peter: jag kommer att fälla en kommentar därinne....sen kommer jag fråga var är brännvinet...(han var ju inte sugen...)

Martin: helst vill man ju höra låten ...spela låten..

Peter: jag vill gå in och öppna en flaska vodka....krossa isen....stänga av musiken..

Peter sitter och spånar om hur BB kommer att göra för att dom på den sidan ska få det så jävla tråkigt som möjligt. Han ser städningen som ett straff. (det var en möjlighet för dom som inte kom till studion att vinna en VIP-biljett till studion)

Madde: jaha...vad ska vi göra nu då?

Peter: softa.....jag känner mig så lugn och skön i själen....(eller hur? min kom)

Martin: jävlar va spännnande det kommer att bli...nu kommer alla att få veta på torsdag vem som är nominerad.

Peter: det ska bli sjukt spännande..

Peter: rodney! känner du dig instängd?

(dom har tydigen stängt av gården?)

Martin: ja det känns som om jag är instängd i ett hus..

Rodney: vad är klockan?

Peter: 5?

(fan vilken koll dom har på tiden....och dagarna)

Martin säger att han skallade kameran. När han dammsög.

Gurkan är straffnominerad läser jag i chatten. Orkar inte kolla efter om det är sant. Nej det var tydligen inte sant.

DC är enbart på tröttsurPeter hela tiden så nu sticker jag ner i tvättstugan.

Äh. Orkar inte det heller. Byter till studion. Det låter för jävligt. Basshunter asgarvar. Dom får byta micar. Han är go Bass...peppar bra.

Nu är det bara tjejerna. Annie hittar inte sin tonart. Sara har för långt ner till micen och är rädd att få dubbelhaka. Ute på gården övar Gurk och Simon. Simon är duktig. (TVÄTTSTUGAN! Herregud....jävla BBhelvete;-)

Comment

Haha, Nice update!
              ________
              ____

Comment

Inkik. (tack Millan, Star och Duke)
                Inne i studion har alla larvat sig och nu kan jag låten ..:-)
                Martin och Peter ligger i soffan. Runtom håller de andra på och stökar. Kameran är fixerad på Martin och Peter. Så även micarna. Martin försöker förhöra Madde och det går inget vidare. Hon är 25 år. Mamma förtidspensionär. Pappan har en krog och säljer symaskiner på nätet. Samt reparerar. Madde tar hand om kontoret. (jag går och köper snus)

Comment

Berättam mer å mer å mer..har såå tråkigt på jobb (+ jag e jävligt lack på infektion som gör att jag e dödstrött och deppig)..Så jag vill frossa i skvaller å sedan bara HATA Å HATA..

Comment

Gänget har fått in skaldjur och Gurkan smaskar och rapar. Han får en tillsägelse av Basshnter och surnar till.
                    Verkar som om BH börjar tröttna på folket. Han har gått och lagt sig på sängen efter att ha försökt starta 7000 konversationer...

(själv hade jag velat veta allt om hans liv. Jag hade frågat ihjäl mig fullständigt ocoolt...)

Sara låter hela tiden och säger små "lustigheter" som typ: ääääää.......jag kan inte röra dom klorna! Titta här! Inte dom håriga benen!

Annie: han är död Sara. För länge sen!

Sara: hur kan dom göra crabsticks..

Annie förklarar och Sara avbryter med ett ROCKSTAAAAAAR!!! helt utan anledning...

Sara plockar av vinet från matvagnen så att dom inte ska köra in vinet i slussen av misstag. Hon behöver en återställare och tydligen Sonia också. Sa dom.

Basshunter kommer med cig till Sara. "du kan lägga den där....jag är kladdig om fingrarna vettudulaaaa...." "tog han ciggen igen den jäuuvulen??" Hennes rätta sida börjar krypa fram nu.

BH: min hjärna har slutat fungera...

Sara: välkommen i klubben...

BH sätter på låten och försöker väl hitta inspiration. Ingen hjälper honom. Han känns lite utfryst.

Byter till huset. (Och det första jag hör är Peter!!!! Tror jag får snulle!!!)

Rodney har duschat...

Soffan:

Martin får veta att han vunnit VIP-passet.

Martin: Yeahhhh! (varför ingen kamera på Peter nu???? hehe)

Peter: grattiiiiiis......(slött)

Comment

(kollade min mail nyss och fått erbjudande om att gå på Joan Baez-konsert i Malmö på lördag och jag kan inte få ihop tiden. Helvetes rätt sur är jag just nu)

Tillbaka till huset.

Martin har duschat.

Peter: låt nu inte det gå dig obemärkt förbi nu.....gör en markering..

Martin: jag vill hellre göra nåt i livesändningen...

Man hör knappt inget eftersom kameran har fixerat en stol i gången till slussen.

Peter: du måste ge honom nåt jävla straff för att han pillar på din brud..

Rodney: åsså säger du så här...if you dont like it ..leave..

Peter: det KAN skuta med en nominering på dig om du inte gör det...

Peter: Rodde!! (jag hör dom men ser dom inte....jo ibland kan man se nåt som swischar förbi)

Peter till Martin: ha det så jävla kul därinne

Katta: lycka till!

Nu går han in.

Inne i studion står Sonia och övar med BH. Hon är faktiskt rätt go. Nu kommer Martin!

Han kramade Annie och Sara lite så. Vet inte om han hälsade på BH. Han håller på med Sonias sång.Nu kom Sonia ut och kramade om Martin. Glad.

Sara sitter i fåtöljen och ser nervig ut.

Annie spelar flipper så hårt att "detta är Big brother! Sluta genast att förstöra inredningen!" haha

Martin verkar gå igång på låten. ;-)

Fan va han blänger på Basshunter! haha (Va snygg BH är förresten! Martin är nada)

Gurkan diggar runt helt i otakt som vanligt.

Martin fick sin dricka och verkar smånöjd.

Comment

Originally posted by StarFriend View Post
                        Berättam mer å mer å mer..har såå tråkigt på jobb (+ jag e jävligt lack på infektion som gör att jag e dödstrött och deppig)..Så jag vill frossa i skvaller å sedan bara HATA Å HATA..
                        Hej Star...inte deppa nu, våren är här o infektionen går snart över. Klossan är helt outstanding o håller oss uppdaterade...bättre än bb teamet själva t.o.m.

Nu har man fått en se en ny sida av Sara tycker jag...hon har mest sovit fram till nu.

Comment

Bra jobbat Klossan!

Comment

Originally posted by Millan View Post
                            Hej Star...inte deppa nu, våren är här o infektionen går snart över. Klossan är helt outstanding o håller oss uppdaterade...bättre än bb teamet själva t.o.m.

Nu har man fått en se en ny sida av Sara tycker jag...hon har mest sovit fram till nu.
                            Så sant så Millan,våren gör en frisk ..men måste erkänna att när man själv inte e på topp,så e det underbart att BB nu kör igen,så man kan "trycka" ner de som finns inne i huset så slipper det gå ut över folk som finns i en närhet....ibland e det skönt att spy..hahaha....Sara tyckte jag var lite smårolig innan,nu vet jag inte riktigt vad jag ska tycka..Hennes stjärnhybris sida impade inte direkt på mig,då var hon roligare när hon sov

Comment

Working...
                            X