Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bye bye Madde

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Bye bye Madde

Originally posted by StarFriend View Post
    Sitter på jobbet -som vanligt- och kommer missa utröstningen-som vanligt(:..Älskar verkligen BB nu,har samma hatkänslor som jag hade mot Tina,Jessica,mattias och vem det nu e som jag "hatat" under alla dessa BB år..Hahhaa..Hoppas nu att det inte blir så,att alla katta ogillare röstar på Madde,så både KatErina och Madde får stanna kvar och Roddan då åker pga det..Vill fan inte se Katta mer,men hennes tid kommer,hoppas på nästa vecka..NU e jag bara intresserad av att Roddan får stanna..annars Bey Bye BB..
    Nu bööööörjar det... snart.. Jag tror inte att Katerina-ogillarna röstar på Madde, tror knappt att de som enbart ser på tv ens vet att Madde är en deltagare i huset.. därför hade det varit klart bättre om man röstade UT istället för att ge skydd-röster i mitt tycke.
    ________
    ____

Comment

Baaaaaaaaaaah, jävla idioti.. iofs Katerina fick 90% av tv-tid, Rodney som haft tvångsfängsel fick 7% av tv-tid och Madde 3% tv-tid.
      Och visst, alla trodde väl Rodney var säker.. så varför rösta på honom....

Man får inte heller prata om nomineringar - vilket då Katerina t o m gör under direktsändningen... gaaaaaaah... "Man får inte" = "Snälla försök att inte göra för mycket", Katerina är nya Elita som styr hela jävla produktionen... yyyyyyyyrrrrk

Sedan säger de att omröstningen avgjordes med 1 röst. 1...

Känns helt sinnesstört.. Var det en av Maddes familjemedlemmar som röstade på henne och alla trodde Rodney skulle vinna?????????
      ________
      ____

Comment

Fasen, är fortfarande riktigt frustrerad... sämsta möjliga utgång
        ________
        ____

Comment

Men fick iaf lära mig att en kebab innehåller ett tusen kilo kalorier... Så där blev ju produktionen lite mer trovärdig..
          ________
          ____

Comment

Förvånad men ändå inte, var säker på att Roddan ej skulle åka ut, rösta 10 gånger på Madde för att få ut Katerina vilket jag inte varit ensam om och vice versa...
            Nästa vecka åker IlluminatiKaterina ut på sin silikonröv!
            Click image for larger version

Name:	5649350476_e9ee4215b1_z.jpg
Views:	1
Size:	110.1 KB
ID:	1031439
            Snodd från No More Mr Nice Guy

Comment

Originally posted by Duke View Post
              Baaaaaaaaaaah, jävla idioti.. iofs Katerina fick 90% av tv-tid, Rodney som haft tvångsfängsel fick 7% av tv-tid och Madde 3% tv-tid.
              Och visst, alla trodde väl Rodney var säker.. så varför rösta på honom....

Man får inte heller prata om nomineringar - vilket då Katerina t o m gör under direktsändningen... gaaaaaaah... "Man får inte" = "Snälla försök att inte göra för mycket", Katerina är nya Elita som styr hela jävla produktionen... yyyyyyyyrrrrk

Sedan säger de att omröstningen avgjordes med 1 röst. 1...

Känns helt sinnesstört.. Var det en av Maddes familjemedlemmar som röstade på henne och alla trodde Rodney skulle vinna?????????
              Tar tbx det jag sa innan ikväll,att jag verkligen älskar BB nu,det gör jag INTE alls... Ska ALDRIG rösta mer ,inga fler polletter från min telefon ska bb få -e besviken,dålig förlorare och mäkta irriterad..har inte sett Liven än ,men vadå att det stod mellan en röst??..Anntingen Bb själv som velat ha ut honom för de pallade inte trycket /som det i min värld kan finnas en chans att det var så---eller så var folk så inställda på att få ut Katta att han då glömdes bort...FisGurkan,Psykolärarinnan,skitsnackar sonja ,Tråkmadde och resten av gänget och runt 40 dagar kvar av BB----Kan lika gärna redan nu ge vinsten till Simon,behöver inte se ett endaste BB till/jag alltså--Roddan skulle vara kvar tills slutet,behövde inte Vinna,men vara kvar iallafall:..Hoppas nu Björnen tar hem detta skitspel...

Comment

Haha röstade 10 gånger Katta för att få ut Madde. Varför Roddan åkte beror nog på att de flesta var fukuserad på Madde och Katerina så de glömde bort att rösta på honom. Därför åkte han.
                ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Har nu sett Liven-tror det e röstfusk så det skriker om det..ok de som inte hade honom högt att de röstat på Madde men de som hade honom som favorit tror jag verkligen röstade på honom..Produktionen pallade inte trycket,så tror jag absolut att det var-tills rösterna redovisas och nått annat sägs-ser även på facebooks bb sida att många skriver att de inte kommit fram när de ringde...*fortfarande sur*

Comment

Röstade 10 ggr på både Katta och Roddan. Mygellukt lång väg! Jag har varit skitsur ända sen igår. Jävla barnprogram!
                    Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Jag vet inte om jag kommer att slösa så mycket mera pengar på detta. Det beror på vilka som sitter.
                      ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Helt galet att Roddan åkte. Nog för att jag hoppades att psykot skulle flyga åt helvete men hade trott att Madde skulle åka.

trist trist. och helvete vad de låter psykot få kameratid nu i sändningarna!!
                        " I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
                        // Hale Chidduck

Comment

Originally posted by Pacifier View Post
                          Helt galet att Roddan åkte. Nog för att jag hoppades att psykot skulle flyga åt helvete men hade trott att Madde skulle åka.

trist trist. och helvete vad de låter psykot få kameratid nu i sändningarna!!
                          Jepp. Det verkar som att Madde har en mindre synlig fanclub nånstans? Hela omröstningen känns stundtals fullständigt ologisk. Faktiskt.
                          -

Comment

Originally posted by TMM View Post
                            Jepp. Det verkar som att Madde har en mindre synlig fanclub nånstans? Hela omröstningen känns stundtals fullständigt ologisk. Faktiskt.
                            Hennes senaste bikt-nu i veckan,kanske igår..Där hon berättade att det var helt knasigt att fast hon e den som lägger sig först så e hon den som vaknar sist--ja jag gillar att sova..Klart som sören att halva bbsverige ringer på henne,måste ju vara så...

Comment

Originally posted by StarFriend View Post
                              Hennes senaste bikt-nu i veckan,kanske igår..Där hon berättade att det var helt knasigt att fast hon e den som lägger sig först så e hon den som vaknar sist--ja jag gillar att sova..Klart som sören att halva bbsverige ringer på henne,måste ju vara så...
                              Vad gör hon egentligen som är intressant? Det är ju definitivt intressant att hon lyckats få fler röster än Rodney
                              -

Comment

Working...
                              X