Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skrikerina & Rodney & Gurk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Skrikerina & Rodney & Gurk

Jag fattar verkligen inte att hon har specialregler.
    Varför är hon den enda som får tala om nomineringar????
    Visst, alla paktar hit och dit men hon är den enda som är såå korkad att hon öppet säger att hon "aldrig nominerat Sara" - alltså rakt ut. Vilket man inte får.
    Men blir hon autonominerad? Nej, hon får kraxa vidare, klappa händerna och skratta åt att sova i sovrummet (som hon kunnat göra) och fortsätta bete sig efterblivet utan något som helst straff för uppenbara regelbrott.

Det är så mycket som känns oseriöst med hela produktionen nu. Särbehandling när det gäller klipp och tv-tid går ju alltid att diskutera att det gäller "underhållningsvärde" etc. m.m. osv men när det är uppenbara saker så tröttnar man ju..

Och sedan har jag insett att Katerina måste vara en blandning av Rosing och Carola! Har inte tänkt på det innan..

Sedan tycker jag faktiskt inte längre (efter kvällens avsnitt) att det var så farligt att Rodney åkte, hellre han än Madde faktiskt även om hon har varit tråk-tråkig de 5 sekunderna hon visats på tv. Hon har säkert varit lika tråkig i huset dock - vad det låter på de andra deltagarna men hon kanske vaknar upp nu efter den här omröstningen faktiskt... Eller inte, men Rodney sjönk iaf då han tydligt satt i Katerina-lägret och i mitt tycke växte Madde enbart genom att inte uppskatta en hysterisk 13-årig kärring.

Dröm-nomineringarna nu vore i mitt tycke Katerina VS Gurkan.. Kan bara tänka mig hur han skulle börja slingra sig och göra allt för att få allt och alla mot henne helt plötsligt. Och är det dom två som sitter så behöver man knappast rösta heller, bara att hoppas att bägge får lämna om de inte får in en enda röst....
    ________
    ____

Sv: Skrikerina & Rodney & Gurk

Saknar Roddans snack. Det finns ingen i huset nu som provocerar eller väcker nåt. Huset är en död lekstuga. Dom kan battla hitådit utan mig som tittare iaf..hojta till när Simon går bärsärk eller nåt.
    Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Dött är det inte. Det är värre! 90% av tv-tiden går iaf till en efterbliven kraxandes Carola.
      Peter och Martin börjar dock bli lite roliga också... Sara med. Gurkan fortsätter sjunka även om han aldrig varit för högt uppe. Håller dock hoppet uppe till jag ser nomineringarna - det är väääldigt liten chans att jag får som jag vill där men jisses vad kul det hade blivit om det blev Gurkan vs Carola.
      ________
      ____

Comment

TråkPeter som inte kan bestämma sig för vad han ska säga om Katta för att han är så skitnödigt nervös att hon fick stanna är en lömsk fan. Precis som Maaaartin. Lömska fanskap är inte kul. Jag är för öppen lömskhet i Big brother så man får hänga med i lömskheten lite. Sara har väl egentligen inte varit helt tråkig nångång men slö. Ser hellre Peter vs Carola på stolen btw...ojojo vad Majkens besparingar kommer att försvinna...:-D
        Jag är optimist så jag behöver inte vara positiv.

Comment

Peter vs Carola vore också skitkul i mitt tycke! Peter skulle få en jäkla eld i röven att smutskasta och vrida gruppen till sin fördel gissar jag - vilket brukar slå tvärtom för tv-tittarna etc. etc. Samma med Gurkan. Och det hade för mig varit intressant.

Det tråkigaste blir om det står en "stark" och då menar jag nog kontroversiell eller typ något sånt, mot någon väldigt svag som Madde, Sonia, Christian. De svaga skulle inte höja ett finger för att fightas, de kör på, ofta som skuggor på någon annan och försöker väl hitta på något lite extra skojs - men om man däremot sätter de som sitter högst nu mot varandra - speciellt nu - så skulle det bli jäkligt intressant för det skulle forcera fram "öppen lömskhet" som du säger det - tror jag. Och framförallt rucka vidare på en nu ganska instabil grupp-hierarki.

Så kan de få vila nästa vecka med två bänkvärmare mot varandra.. så snäll är jag...
          ________
          ____

Comment

Om ett år kommer Chrilles mustasch få åka moped.
            ________
            ____

Comment

Han är så smal, att han fick en spegelvänd tatuering på andra sidan.
              ________
              ____

Comment

Bra beskrivning av gänget Duke.
                Roddan var i radion igår morse hos vakna med the voice. Hahaha han provocerar mig fortfarande skitstöveln. Han trodde det var riggat för att han var så obekväm med ledningen.
                Jaja, nånting måste han ursäkta sitt utträde med.

Snälla big brother skicka ut skrikerina nästa gång. Nån kallade henne för kattis....usch det kändes inte kul. En katt är en trevlig varelse och det är hon långt ifrån att vara..
                Om hon åker så kan det hända saker i huset....???? Hon tar ju all plats som finns just nu.
                Jag byter kanal när hon uppenbarar sig. Så illa är det.

P.S. jag har aldrig gillat Carola heller....
                Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Originally posted by kattmamman View Post
                  Bra beskrivning av gänget Duke.
                  Roddan var i radion igår morse hos vakna med the voice. Hahaha han provocerar mig fortfarande skitstöveln. Han trodde det var riggat för att han var så obekväm med ledningen.
                  Jaja, nånting måste han ursäkta sitt utträde med.

Snälla big brother skicka ut skrikerina nästa gång. Nån kallade henne för kattis....usch det kändes inte kul. En katt är en trevlig varelse och det är hon långt ifrån att vara..
                  Om hon åker så kan det hända saker i huset....???? Hon tar ju all plats som finns just nu.
                  Jag byter kanal när hon uppenbarar sig. Så illa är det.

P.S. jag har aldrig gillat Carola heller....
                  Vem är Carola är det Sara eller... Kattis ska vara kvar ett tag till så hon få slå ut några till.
                  ...............Änglatofflor. Lovetop

Comment

Katerina är carola....lika "troende" som hon.
                    Jag sover inte. Ni tror att jag sover men det gör jag inte, jag filosoferar.

Comment

Sorg fortfarande ,ingen glädje alls,inget i BB e roligt mer-Kommer jag på mig själv att jag sitter å småler så kniper jag mig själv å säger skärp dig-det var ju dötrist..typ...
                      Väntat på att det skulle komma en omröstning ala vem vill ha in Roddan i huset igen å vem vill inte..Men ack den turen har man inte,inte när det gäller MIn favorit...näää dååå..
                      Minns när man fick chansen att rösta på den man ville ha ut ur huset 2005 och Bonna Tina Äntligen fick lämna-dröjde inte många dagar innan man skulle rösta på tre stycken som man gjort allt för att få ut ur huset ..Sebbe,norskan å Så Tina så klart,som då kom ju klart hon som snackade mer med sig själv än andra in igen..Men icke min favorit,BB gillar inte mig alls..verkar det som.

Comment

Originally posted by Duke View Post
                        Dött är det inte. Det är värre! 90% av tv-tiden går iaf till en efterbliven kraxandes Carola.
                        Peter och Martin börjar dock bli lite roliga också... Sara med. Gurkan fortsätter sjunka även om han aldrig varit för högt uppe. Håller dock hoppet uppe till jag ser nomineringarna - det är väääldigt liten chans att jag får som jag vill där men jisses vad kul det hade blivit om det blev Gurkan vs Carola.
                        För att inte tala om tittarna. Jag minns med blandad förskräckelse mina egna upplevelser från 2006 och jag skall uppriktigt sagt erkänna att det i efterhand känns ganska lättsamt efter sen sista tittarstormen mot "Rädda Rodney"-kampanjen. Jag skulle inte vilja sitta i produktionens kläder just nu - om det nu finns någon kvar där med tanke på det sista avhoppet jag läste om. HerreGUD!

Meeen, det kanske är nu det börjar bli intressant också, för nog har Big Brother lyckats få tittarnas uppmärksamhet iallafall. Vi kan ju hoppas att det blir någon kvar till finalen, med tanke på att hafsandet med inkonsekventa regler kommer dra femmans gamla flaggskepp ännu mer i sank snart..

Men men. Jag kanske ska luta mig tillbaka och njuta istället?

Originally posted by Duke View Post
                        Om ett år kommer Chrilles mustasch få åka moped.
                        Maximalt underhållningsvärde i den här kommentaren.
                        -

Comment

Originally posted by StarFriend View Post
                          Sorg fortfarande ,ingen glädje alls,inget i BB e roligt mer-Kommer jag på mig själv att jag sitter å småler så kniper jag mig själv å säger skärp dig-det var ju dötrist..typ...
                          Väntat på att det skulle komma en omröstning ala vem vill ha in Roddan i huset igen å vem vill inte..Men ack den turen har man inte,inte när det gäller MIn favorit...näää dååå..
                          Minns när man fick chansen att rösta på den man ville ha ut ur huset 2005 och Bonna Tina Äntligen fick lämna-dröjde inte många dagar innan man skulle rösta på tre stycken som man gjort allt för att få ut ur huset ..Sebbe,norskan å Så Tina så klart,som då kom in igen..Men icke min favorit,BB gillar inte mig heller..
                          Det har ju viskats lite bland tittarna att omröstningar av den här sorten har slagit in förut. Benjamin var det väl? Fast den nuvarande produktionen känns ju klart mer skruvad än normalt. Vill dom ha ännu fler tittare är det ju dock ett jäkligt bra förslag att dra igång ännu en omröstning
                          -

Comment

Originally posted by TMM View Post
                            Det har ju viskats lite bland tittarna att omröstningar av den här sorten har slagit in förut. Benjamin var det väl? Fast den nuvarande produktionen känns ju klart mer skruvad än normalt. Vill dom ha ännu fler tittare är det ju dock ett jäkligt bra förslag att dra igång ännu en omröstning
                            Om inget annat så hade de säkert fått in lite fler pengar-fast jag lovat dyrt å heligt att ALDRIG rösta igen,så VET jag att jag då hafde röstat massor..hahahaha..tror inte jag e ensam om det där..korkat som fan..men men man får vara lite galen under bigbrother perioden..

Comment

Originally posted by StarFriend View Post
                              Om inget annat så hade de säkert fått in lite fler pengar-fast jag lovat dyrt å heligt att ALDRIG rösta igen,så VET jag att jag då hafde röstat massor..hahahaha..tror inte jag e ensam om det där..korkat som fan..men men man får vara lite galen under bigbrother perioden..
                              Själv har jag bara röstat en gång - och då gjorde jag det två gånger. Precis i början. Men jag ska nog låta bli. Min hemtelefon lyckades bli kapad av en ryss som började ringa Zimbabwe på min linje (don't ask ), så jag får antagligen hosta upp några extra hundralappar för det nu i maj ().

Men det är ju faktiskt svårt att låta bli och rösta också, så jag klandrar dig faktiskt inte
                              -

Comment

Working...
                              X