Announcement

Collapse
No announcement yet.

Skrikerina & Rodney & Gurk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Skrikerina & Rodney & Gurk

Originally posted by TMM View Post
    Själv har jag bara röstat en gång - och då gjorde jag det två gånger. Precis i början. Men jag ska nog låta bli. Min hemtelefon lyckades bli kapad av en ryss som började ringa Zimbabwe på min linje (don't ask ), så jag får antagligen hosta upp några extra hundralappar för det nu i maj ().

Men det är ju faktiskt svårt att låta bli och rösta också, så jag klandrar dig faktiskt inte
    Har bara röstat två gånger ,då blev det en hel del och då givetvis på Roddan,annars har jag hållt mig..Inget kul att betala för sånt man själv inte gjort -Går det inte att bevisa att ryssen kapat din linje på nått sätt? ..

Comment

Originally posted by Duke View Post
      Jag fattar verkligen inte att hon har specialregler.
      Varför är hon den enda som får tala om nomineringar????
      Visst, alla paktar hit och dit men hon är den enda som är såå korkad att hon öppet säger att hon "aldrig nominerat Sara" - alltså rakt ut. Vilket man inte får.
      Men blir hon autonominerad? Nej, hon får kraxa vidare, klappa händerna och skratta åt att sova i sovrummet (som hon kunnat göra) och fortsätta bete sig efterblivet utan något som helst straff för uppenbara regelbrott.

Det är så mycket som känns oseriöst med hela produktionen nu. Särbehandling när det gäller klipp och tv-tid går ju alltid att diskutera att det gäller "underhållningsvärde" etc. m.m. osv men när det är uppenbara saker så tröttnar man ju..

Och sedan har jag insett att Katerina måste vara en blandning av Rosing och Carola! Har inte tänkt på det innan..

Sedan tycker jag faktiskt inte längre (efter kvällens avsnitt) att det var så farligt att Rodney åkte, hellre han än Madde faktiskt även om hon har varit tråk-tråkig de 5 sekunderna hon visats på tv. Hon har säkert varit lika tråkig i huset dock - vad det låter på de andra deltagarna men hon kanske vaknar upp nu efter den här omröstningen faktiskt... Eller inte, men Rodney sjönk iaf då han tydligt satt i Katerina-lägret och i mitt tycke växte Madde enbart genom att inte uppskatta en hysterisk 13-årig kärring.

Dröm-nomineringarna nu vore i mitt tycke Katerina VS Gurkan.. Kan bara tänka mig hur han skulle börja slingra sig och göra allt för att få allt och alla mot henne helt plötsligt. Och är det dom två som sitter så behöver man knappast rösta heller, bara att hoppas att bägge får lämna om de inte får in en enda röst....
      Ja det sämsta med Roddan enligt mitt tycke ,var att han var "bundis" med Gurkan..Gurkan fick ju då gratis underhållningsvärde den tiden han umgicks med Roddan-Annars tillbringar han ju dagarna med att säga att han tar skott för gruppen,tro att han e roligast i huset,ärligast och försöker fiska i björnligan/ simon att få honom att tycka "illa" om Peter--När allt e tvärtom,han e sååååå körd....Ja det e konstigt att deras nomineringssnack inte ger något som helst straff...Hoppas oxå på att Gurkan å Katta sitter och då att Gurkan åker först,skulle vara kul å se det faktiskt-det e underhållning för mig...

Comment

Originally posted by StarFriend View Post
        Ja det sämsta med Roddan enligt mitt tycke ,var att han var "bundis" med Gurkan..Gurkan fick ju då gratis underhållningsvärde den tiden han umgicks med Roddan-Annars tillbringar han ju dagarna med att säga att han tar skott för gruppen,tro att han e roligast i huset,ärligast och försöker fiska i björnligan/ simon att få honom att tycka "illa" om Peter--När allt e tvärtom,han e sååååå körd....Ja det e konstigt att deras nomineringssnack inte ger något som helst straff...Hoppas oxå på att Gurkan å Katta sitter och då att Gurkan åker först,skulle vara kul å se det faktiskt-det e underhållning för mig...
        Gurkan har sjunkit mer och mer på sista tiden och har aldrig stått särskilt högt hos mig så jag hade inte haft några problem att se honom åka, men speciellt se hur han agerar när han sitter löst till! Han kommer nog inte kunna annat än att visa sina fula sidor ännu mer tydligt när han sitter nominerad. Skall bli kul ikväll oavsett hoppas jag!
        ________
        ____

Comment

Försökte Roddan ta sig in i huset? pratade i telefon precis då när de fick reda på vem som skulle lämna,så jag kollade inte så noga....Trodde ett tag att roddan faktiskt skulle få komma in igen..men nej då..Nu e det bara att släppa honom ,BB blir inte mer spännande än så här!!

Comment

Rodney sa att han skulle gått in i huset om han fick möjligheten... Men det fick han inte......

Det blir lite mer spännande om man i adressfältet i browsern skriver illuminati baklänges och sedan .com och trycker enter!
            ________
            ____

Comment

Hoppas katta, Gurkan och Simon blir kvar till slut.

Comment

Jag hoppas på min förstafemma
                " I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
                // Hale Chidduck

Comment

Working...
                X