Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nominering torsdag - drömkombon

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Sv: Nominering torsdag - drömkombon

Originally posted by Klossan View Post
    Peter ska ut helt klart. Han är bara en massor ord utan mening. Katerina däremot skulle jag kunna tänka mig om föreläsare i skolorna. Hon har åtminstone något att förmedla. Underskatta inte en utbränd, glad människa med fantasi. Tänj era bubblor. Underskatta inte dig själv eller ditt sexliv. Peter kunde kanske stå vid sidan om: under skatta inte sprrrit.
    Visst skulle hon funka som föreläsare OM man bara sett vissa stunder av henne. JAG skulle inte släppa henne i närheten av mina barn, jag älskar dom för mycket för det.
    Jag är mycket noggrann med mina barns lärare och lägger mig i extremt mycket.
    Som dom säger i skolorna nu förtiden, det yttersta ansvaret ligger på oss föräldrar! Jag klarar av att föreläsa och uppfostra mina barn. 3 av dom är vuxna nu och vilka förebilder dom är för sina 2 småsyskon! Så stolt över dom
    Life's a bitch and so am I (2006)

Comment

Originally posted by Majken View Post
      Erkänn att enda anledningen du inte gillar Peter är att du tror han har liten snopp!
      Gurkan tror jag har en prinskorv-Så ut med fanskapet!!

Comment

Originally posted by Duke View Post
        Gurkan har verkligen sjunkit, nu snackar han ju enbart skit om de som inte råkar vara i samma rum. Extra fult när han kallar alla falska hela tiden utan att någonsin våga säga något direkt till någon, enbart skitsnack. Och att folk skulle vara avundsjuka på honom för att han har sina fans..

Katerina skriker på som vanligt, och nu t o m försökte hävda att hon skulle vara en "stark kvinna". Jag antar att hon på riktigt tror det och baserar det på att hon till och från skriker otrevligheter direkt i ansiktet på folk och ser det som att det gör henne till en "stark kvinna". Visst, det är väl bättre än Gurkans ständiga fega skitsnack, meeeen hon klarar ju inte av hålla en vettig diskussion sedan när hon väl valt att konfrontera någon. Bara skriker och är allmänt häxig, som när hon gick på Sara för att hon "visste" att Sara hade nominerat henne och att det på något sätt skulle vara falskt. Det är för faan meningen att de skall nominera vilka de känner för och konstigt att folk inte vill bo med henne? Fanns absolut inget falskt i det, bara hon själv som var slut i huvudet som pratade nomineringar som t o m skall vara förbjudet. Och att hon vid minsta argument tillbaks bryter ihop och skall lämna och gråta och få allas sympatier - är det en "stark kvinna" alltså?

Nej, fyfaan, även om Gurkan sjunker snabbt och rejält så hoppas jag såååååååååå mycket på att Katerina åker imorgon i första hand. Illa att den som autonomineras läggs till de övriga istället för att ta upp en av två nominerades platser. Då hade det ju blivit drömscenariot Gurkan vs Katerina och jäääklar vad Gurkan hade slängt Katerina under bussen då.

Det som saknas mest nu är någon rolig favorit!!

-
        Elakingen i mig garvade gott när Gurkan satt och berättade om alla sina fans på facebook och sa hur poppis han var-men allt kan hända..Där han sedan drog upp de som brukar/brukade stå utanför huset och gapa och då peter svarade rakt på sak att det e inte många fans över 12 år,ja att Gurkan säkert har den yngsta målgruppen som hejjar klack..Man såg riktigt hur den tog..och mycket riktigt istället för att möta upp så gick han senare till Chrille och sa att Peter är så avundsjuk...Tönt!..Ja allt kan hända..hoppas sören han ryker ut på Söndag,kan inte med den människan på en endaste fläck,hittar inget i honom som jag gillar..nada nada nada...Håller helt med dig om Katta Duke,hon är oxå så långt ifrån en stark människa man kan komma i mina ögon,visst det tar säkert att bli nominerad flera gånger på raken,men hon har varit som hon har varit redan när hon kom in i huset,så tjata sig blå om det där,det köper jag inte..Hon har ett sånt behov att vara omtyckt av precis alla ,söker bekräftelse ständigt..Så Jag förstod exakt vad Martin menade när han berättade i bikten hur de såg på saken..Har oxå haft en del Katerinor i mitt långa liv,så vet vilken energi det tar från en själv när man inte vet om hon ena dagen älskar en eller hatar en..man åker ner från himlen och landar pladask i helvetet på några sekunder,tippar på tå annars får man gå....Som man oftast gör,man pallar inte det i längden...Men hon har många sidor /inte bara en som gurkan=vidrig..Så katta glimmar till ibland hos mig, kan både vara rolig och rar..så jag hoppas det e hon och Peter som får stanna på Söndag........iiiiiii nu får jag snart gå hem,snart färdig med mina 16 timmar på jobb,ska sova heeela dagen i dag..så skönt!!

Saknar oxå en favorit..har ingen som jag känner att den där måste ju bara vinna eller gå till final..

Comment

Simon är min vinnarfavorit men gillar alla i min förstafemma - och vill ha ut psykokat, larvgurka och skumkrille i första hand.

Jobbar du ikväll Star eller hur var det? Om så, så ska jag försöka komma in och uppdatera lite i pauserna ikväll - för du kunde surfa här från jobbet iaf va?
          " I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
          // Hale Chidduck

Comment

BB visar aldrig alla nomineringar dessvärre - trist eftersom det leder till skumma spekulationer.

men va fasiken, glömde klicka citera med inlägg - till Starisen detta iaf
            " I´d never ask you to trust me. It´s the cry of a guilty soul."
            // Hale Chidduck

Comment

Originally posted by Pacifier View Post
              Simon är min vinnarfavorit men gillar alla i min förstafemma - och vill ha ut psykokat, larvgurka och skumkrille i första hand.

Jobbar du ikväll Star eller hur var det? Om så, så ska jag försöka komma in och uppdatera lite i pauserna ikväll - för du kunde surfa här från jobbet iaf va?
              Vad gulligt Paci..Jag jobbar natten och åker till jobbet runt 21.10 så missar hela livesändningen och vem som får dra..Kommer ju upp på deras hemsida senare,men de e inte snabba att lägga ut klippen (som jag förövrigt inte kan se,men kan läsa mig fram),så det känns så jobbigt å sitta där som en fågelholk å inte veta vem som ryker...Vill ju veta snabbt om man ska deppa eller jubbla

Comment

Originally posted by Pacifier View Post
                BB visar aldrig alla nomineringar dessvärre - trist eftersom det leder till skumma spekulationer.

men va fasiken, glömde klicka citera med inlägg - till Starisen detta iaf
                Ja ,nu när de e så få så borde det ju finnas tid att lägga upp hur alla nominerat-om inte i sändning så kan de ju lägga de 24/7..Nu går det ju att räkna ut iofs ju med man sett fyra stycken,så måste ju chrille,gurkan å katta lagt 2 på Peter var och Martin lagt på nån annan än chrille,förmodligen katta å Madde..Men tycker att varför kan inte bb skippa att dra på sig skumma spekulationer och faktiskt visa allas nomineringar på nätet..från första början..vad e det svåra med det ?..tror de vunnit på det för det e säkert några som inte vill rösta pga att de inte får se alla nomineringarna...ja ja ,det e som det e..inget man kan göra åt,bara önska å klaga..haha

Comment

Nu något viktigare än BB---ska nu ut på väla och köpa nya skor innan de stänger och sedan ta en mjukglass i solen....

Comment

UT MED PETER!!!

Comment

Working...
                    X